Telefoon op stil 's nachtsquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:54 schreef joppie_saus het volgende:
Lekker uitgeklede CAO dan.
Ik werd net wakker gebeld, dus ik denk; nice spoedje. Maar nee, niks daarvan. Of ik even een transportformuliertje willen doorsturen. Bah, ik lag net zo lekker
Lees ik net ook inderdaad, ga ik ook zeker doen. Maar volgende week is de laatste keer dat ik nog kan werken. Dan begint de ongein met hertentamens enzo weer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef Jorian29 het volgende:
Daar staat trouwens ook bij dat je altijd mag bellen als je echt om werk verlegen zit. Dus dat is wat ik ga doen om 10 voor half 6.
Dat bellen voor werk is wat ik zovaak doe, maar even een tip: wacht niet tot 10 minuten voor de officiële sluitingstijd. Denk even na.. Ik denk niet dat de meeste chauffeurs pas rond half 6 worden gebeld, m.a.w. het meeste werk is dan al vergeven. Bel gewoon rond 16:00. Als ze dan niets hebben zit in ieder geval je naam in het hoofd van de planning en bellen ze wel terug als ze wat hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Lees ik net ook inderdaad, ga ik ook zeker doen. Maar volgende week is de laatste keer dat ik nog kan werken. Dan begint de ongein met hertentamens enzo weer.
Balen! Ik ga morgen bellen voor vrijdag, maar weinig kans dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef Chapelle het volgende:
Net gebeld, maar tevergeefs. Het is echt heel rustig.
Dat is inderdaad een goed teken! Heb ik ook hoor, vind het altijd leuk om weer aan de slag te gaan. De ene keer wat langer of wat betere ritten maar je kan ook niet altijd alles hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ja, ook de standaard opmerking.
Verder ben ik wel tevreden hoor. Dit is het enige werk wat ik ooit gehad heb waarvan ik hoopte dat ik zoveel mogelijk kon werken.
Zeer standaard, al vaker gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |