Houden van.quote:
je kent mijn state of mind zeker nietquote:
blijkbaar niet.. wil ik me wel in die beerput wagen dan?quote:
troostend schouderklopjequote:
Nee, ook jij vind het leuk, als je het zelf bentquote:
Als iemand dat niet weet, moet 'ie onder een steen hebben gezeten afgelopen maand, aangezien je iedere gelegenheid aangrijpt om het nog maar eens te vertellen.quote:
Bedankt dat je nog even de vinger op de zere plek legtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ook jij vind het leuk, als je het zelf benthelemaal als het wederzijds is.
sorry meid, je weet dat ik het niet zo bedoelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bedankt dat je nog even de vinger op de zere plek legt
Samzzquote:
quote:
Ik ben al een week nauwelijks online geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als iemand dat niet weet, moet 'ie onder een steen hebben gezeten afgelopen maand, aangezien je iedere gelegenheid aangrijpt om het nog maar eens te vertellen.
Ik heb het gelukkig niet gevolgdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als iemand dat niet weet, moet 'ie onder een steen hebben gezeten afgelopen maand, aangezien je iedere gelegenheid aangrijpt om het nog maar eens te vertellen.
Je vergeet nog te melden dat dat komt doordat je met zoenmevrouw in de weer was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben al een week nauwelijks online geweest
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sorry meid, je weet dat ik het niet zo bedoel
Schuif es op. Kom ik gezellig bij jou onder je steen zitten.quote:
Niet eens de hele tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet nog te melden dat dat komt doordat je met zoenmevrouw in de weer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |