hmm.. zouden ze bang zijn geworden van de oude garde?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen idee...
Drasss en Brandy zijn ook nog niet in het topic geweest...
ah nog twee rustige weken dus..quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:20 schreef Drassss het volgende:
Hoi
Ontzettend druk de laatste paar dagen.. en dan zal de komende 2 weke nog zo zijn.
Zie net dat mijn jeugdspeler voor 300k eruit is gegaan
zozo.. grote veranderingen prive?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Minimaalen de komende 4 maanden overdag sowieso.
quote:
Daar zat ie op te wachten, hij wil meer aandachtquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:46 schreef IPeePie het volgende:
[..]
[..]
Daar zat ie op te wachten, hij wil meer aandacht
Ik heb het maar opgezocht, Financial Services Management.
Leuk, ik wil misschien over een paar jaar iets vergelijkbaars gaan doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef Drassss het volgende:
[..]Niemand kent het
en daarom zeg ik altijd de hbo versie van "Bank & Verzekeringen" hehe.
Eigenlijk wel. Ik ben het studeren zat en hoop door te rollen vanuit mijn afstudeerplek.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:48 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Leuk, ik wil misschien over een paar jaar iets vergelijkbaars gaan doen
Wat zijn je plannen voor als je bent afgestudeerd? Meteen aan de slag?
Wat voor baan zou je dan bijvoorbeeld kunnen gaan doen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik ben het studeren zat en hoop door te rollen vanuit mijn afstudeerplek.
Junior adviseur in Verzekeringen/Beleggen/Hypotheken.. Dus je mag advies uitbrengen richting klanten en langzaam rol je door tot senior.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:52 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat voor baan zou je dan bijvoorbeeld kunnen gaan doen?
zo idd zeg..quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef IPeePie het volgende:
Lekkere naaipot in de finale v/d hattrick masters: 331705824
Zeeman is gestegenquote:Je trainer Antal Pap heeft het volgende vastgesteld:
Luke Zeeman Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van bovennatuurlijk naar reusachtig.
Matteo Michelotti Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van uitstekend naar formidabel.
Martijn Keller Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
quote:Luke Zeeman (278506580)
21 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 28-08-2011
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Filleadh Mor
(sinds 01-03-2010 (10/41), 3s 14wk 4d)
Total Skill Index (TSI): 68 880
Loon: 33 110 ¤/week
529 760 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
HTMS Punten: Vaardigheid: 852 / Potentieel: 1856
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Mwoahquote:Storm Prent
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van goed naar uitstekend.
Eef Esch
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van waardeloos naar slecht.
Sagi Sarusi
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Ainārs Valters
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |