Nog maar een paar te gaan.quote:Ogün Gönder (318585544)
18 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 22-08-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die kalm en eerlijkis.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Titel-Verteidiger Kiel
(sinds 09-04-2011 (3/45), 4wk 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 390
Loon: 610 ¤/week
9 760 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Deadline: 12-05-2011 18:42 (0m)
Vraagprijs: 155 000 ¤
Hoogste bod: 155 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
dat is te veel om even neer te zettenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat moet ik trainen? Waar moet ik op letten? Wanneer moet ik er een speler uitgooien? etc.
Je moet datgene trainen, waarmee je de meeste spelers zo goed mogelijk kunt trainen. Je kunt dus beter 1 speler trainen die uistekend kan halen, dan 2 die redelijk kunnen worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat moet ik trainen? Waar moet ik op letten? Wanneer moet ik er een speler uitgooien? etc.
Ik ook, maar ik doe niet mee...quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm, ik ben op HTO geinvite worden door een team dat Satanists heet...
Ik speel gewoon mee. Maar het is inderdaad iets vaags. Zelfs de rating vind ik maar lastig om te bekijken...quote:
Koekje mag ook hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ik vind 't inderdaad maar erg onoverzichtelijk. Kan me niet voorstellen dat 't een succes gaat zijn. @RealBiz: lobby
Jeugdopleiding is uitgooien als hij 17y is toch ? Dan levert hij het meeste op lijkt me, mits goede stats.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet datgene trainen, waarmee je de meeste spelers zo goed mogelijk kunt trainen. Je kunt dus beter 1 speler trainen die uistekend kan halen, dan 2 die redelijk kunnen worden.
Je moet een speler er pas uitgooien als hij ouder dan 19 is, of je er meer dan 15 hebt.
En waar je op moet letten? Geen idee...
Er uit gooien is wat anders dan promoveren lijkt me.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Jeugdopleiding is uitgooien als hij 17y is toch ? Dan levert hij het meeste op lijkt me, mits goede stats.
precies.. opvulling moet er op hun 19de uitgooien en spelers met enigszins wat talent/potentie die moet je promoveren op 17jr 0 dg of wanneer het kan..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er uit gooien is wat anders dan promoveren lijkt me.
Voorlopig wel. Ik zal morgen de tussenstand nog bijwerken. Ik heb wat weinig tijd, dus het schuift af en toe wel eens wat op. Maar het gokken kan gewoon doorgaan.quote:
Okquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voorlopig wel. Ik zal morgen de tussenstand nog bijwerken. Ik heb wat weinig tijd, dus het schuift af en toe wel eens wat op. Maar het gokken kan gewoon doorgaan.
Geen idee...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:22 schreef MrMoon het volgende:
wat is het hier rustig eigenlijk de afgelopen dagen.. heb ik een rel gemist oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |