Ja nou, dat valt niet mee, vandaag voor het eerst weer de drukte in. Al die collega's om mij heen, moeilijk, moeilijk, moeilijkquote:
Je mag ook best in de buitenluchtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh haha, maar ik wil niet in die kuttent. moet dat dan?
Nee, je gaat op mijn bank, maar dat is in principe nóg duurder. Ik mats jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh haha, maar ik wil niet in die kuttent. moet dat dan?
Neem een Windmill aansteker!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dát, of ze zijn nog halfvol en ontbranden niet meer of ze zijn binnen een week leeg
dudequote:
ik dacht al dat jij je daar beschikbaar voor zou stellen, geile berinquote:
worden er uitzonderingen gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, je gaat op mijn bank, maar dat is in principe nóg duurder. Ik mats je
hooi piet!quote:
Neem dan gewoon twee vuurstenen mee!quote:
WJ heeft zesendertig strepen voor, punt uit!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
worden er uitzonderingen gemaaktik als de bejaarde van het stel moet op zo een kutbedje
![]()
Ik weet 't nog niet, prima as alwaysquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef willem-jozef het volgende:
Hooi piet!![]()
kom je ook?
dan wel geblinddoekt en met herriestoppers want we kenne geen spionneuh tolereren![]()
alles goed?
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik dacht al dat jij je daar beschikbaar voor zou stellen, geile berinwe zien wel, eerst ff gesprekje voeren? nah?
zoveelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WJ heeft zesendertig strepen voor, punt uit!!
bejaarden doen dienst als opblaasbed in het zwembadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
worden er uitzonderingen gemaaktik als de bejaarde van het stel moet op zo een kutbedje
![]()
nee nee alleen mijn opblaasbed plus pomp, want blazen doe ik al jaren niet meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bejaarden doen dienst als opblaasbed in het zwembadneem maar een surfpak mee, oma.
redelijk. beetje pijn in mn hoofd, maar dat zal wel weer over gaan op termijn hoop ik..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet 't nog niet, prima as always. Met u?
HB was er gisteren, ze wilde graag komen maar had haar oppasweekend voor die kleine van d'r.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bejaarden doen dienst als opblaasbed in het zwembadneem maar een surfpak mee, oma.
We gaan niet afhaken Jozefmans......quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef willem-jozef het volgende:
ik weet het ook nog niet helemaal zeker ivm datum en planning met anderen, maar het lijkt me wel leuk en denk dat het wel lukt.
okee, vooruit dan maar weerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nee alleen mijn opblaasbed plus pomp, want blazen doe ik al jaren niet meeren geen oma he want dat ben ik NOG niet
ach je moet maar zo denken, je ziet het daar wel, bevalt het je niet kan je Teun altijd nog uit zijn bed schoppenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, vooruit dan maar weer![]()
maar die tent kan eeeeeecht niet!
Ho wacht... jij komt gewoon!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
redelijk. beetje pijn in mn hoofd, maar dat zal wel weer over gaan op termijn hoop ik..
ik weet het ook nog niet helemaal zeker ivm datum en planning met anderen, maar het lijkt me wel leuk en denk dat het wel lukt.
okee, doet ze goed! anders moet ze d'r nieuwe verkering vertellen dat ze door mij is gepakt...ik snap het welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
HB was er gisteren, ze wilde graag komen maar had haar oppasweekend voor die kleine van d'r.
Dat lijkt me heel terecht inderdaad, gewoon nu een beetje afhaken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders pesten we hem hier gewoon weg van Fok!
Juist, we vragen gewoon aan Remlof of hij hem wil bannen voor heel 2011quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel terecht inderdaad, gewoon nu een beetje afhaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |