quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kent me toch....ik laat me helemaal niets aanpraten
wij doen het nu ook gewoon zoals wij willen...Misschien hadden anderen het liever wat uitgebreider gezien, maar het is onze dag...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou nu voor de fiets gaan, toendertijd heb ik het ook heel uitgebreid gedaan, in die tijd en in mijn familie werd dat ook veel meer verwacht dan nu. Ook al was het een mooie dag, ik zou het nu heel anders doen.
Ach jee, ja dat snap ik. Maar jij kon dat onmogelijk weten. Kennelijk hield je vader het liever vrolijk, dat was zijn keuze en daar had jij waarschijnlijk geen invloed op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef Soury het volgende:
Nou stukje bij beetje. Maar het hele verhaal niet nee. Echt Disana als ik zou weten dat mijn vader zo jong zou overlijden had ik beter mijn best gedaan.
Dat is het belangrijkste !!!!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
wij doen het nu ook gewoon zoals wij willen...Misschien hadden anderen het liever wat uitgebreider gezien, maar het is onze dag...
Ja zo was hij en dat was best wel es lastig... Maar een toffe peer was het welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jee, ja dat snap ik. Maar jij kon dat onmogelijk weten. Kennelijk hield je vader het liever vrolijk, dat was zijn keuze en daar had jij waarschijnlijk geen invloed op.
Die herinnering moet je koesteren. En weet je, zo fijn vond ik het niet altijd dat overal de oorlog bij werd gehaald - als jong kind kun je onmogelijk tegen die nare verhalen opboksen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:13 schreef Soury het volgende:
Ja zo was hij en dat was best wel es lastig... Maar een toffe peer was het wel
Ja dat is wel een gemis, het zijn toch gaten. Maar ik denk dat heel veel mannen er ook moeilijk over praatte. Wat ik weet weet ik van mijn moeder, mijn ouders hebben elkaar leren kennen in de oorlog. Mijn opa en oma voeren op hun eigen binnenschip dat in de oorlog is afgepakt door de Duitsers en waardoor mijn opa en oma met hun 8 kinderen bij mensen in huis moesten. Mijn moeder is weleens per ongeluk in een hinderlaag terecht gekomen waarbij de kogels om haar oren vlogen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou stukje bij beetje. Maar het hele verhaal niet nee. Echt Disana als ik zou weten dat mijn vader zo jong zou overlijden had ik beter mijn best gedaan.
En groot gelijk hebben julliequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
wij doen het nu ook gewoon zoals wij willen...Misschien hadden anderen het liever wat uitgebreider gezien, maar het is onze dag...
Oh, dat lijkt me ook wel een leuke RLS-combinatiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja ik moet er niet aan denken om op mijn dag op hoge hakken te lopen omdat het moet. Maar wat dat betreft trouw ik met Remlof
Ik heb gekeken, maar weet niet welke 'Duitser' je vader is. Ik kan me de reactie van je opa wel voorstellen, bij ons was alles wat Duits was ook nog lang taboe.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef Toverheks het volgende:
omdat we het over de oorl;og hadden moest ik weer even kijken, mijn vader zie je op zijn rug de laatste *duitser* die lange speelde in de overval kreeg hij 10 gulden voor, voor 2 dagen mijn opa was heel erg boos omdat hij een duitser speelde. maar achteraf ben ik wel blij dat mijn vader steeds door het beeld macheerd.
en je ziet hem ook een paar keer echt in beeld.
Ik kan me niet voorstellen hoe dat is, een bombardement, ook al werd er nog zo vaak over verteld. We mogen ons gelukkig prijzen dat we dat nooit hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef Laysa het volgende:
Mijn Nijmeegse Overgrootvader was in de stad aan het werk toen het station en het centrum hier gebombardeerd werd.
Die man kwam helemaal van de kaart thuis...was dagen volkomen de weg kwijt....
Mijn oma vertelde wel veel....
Ja dat mogen we zekerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen hoe dat is, een bombardement, ook al werd er nog zo vaak over verteld. We mogen ons gelukkig prijzen dat we dat nooit hebben meegemaakt.
Zelfs mijn vader weigert nog steeds een Duitse auto te kopen (heeft hij ook nog nooit gehad) hij heeft de afgelopen 40 jaar echter alleen Italiaans en Japans gereden, dus in zijn boycot werden de andere foute partijen gemakshalve even vergetenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar weet niet welke 'Duitser' je vader is. Ik kan me de reactie van je opa wel voorstellen, bij ons was alles wat Duits was ook nog lang taboe.
Ach jee, vind 't wel aandoenlijk eigenlijk. Ik moet eerlijk vertellen dat het bij mijn vader selectief over was toen we in Hengelo gingen wonen en hij allerlei leuke dingen (televisies, auto's) over de grens kon halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:35 schreef Leandra het volgende:
Zelfs mijn vader weigert nog steeds een Duitse auto te kopen (heeft hij ook nog nooit gehad) hij heeft de afgelopen 40 jaar echter alleen Italiaans en Japans gereden, dus in zijn boycot werden de andere foute partijen gemakshalve even vergeten
Dat fok weet wat he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me ook wel een leuke RLS-combinatie
Ik vind zo'n groot gebeuren ook niets trouwens, en hakken gaat het ook niet worden, ik ben al geen iel mager ding, en als ik dan ook nog hakken aan doe ben ik net zo groot als N.... dus dat ziet er dan niet uit.
Dan is het erg genoeg als ik een iets kleiner dan hij dikkertje ben
Wij hebben tijdens een vakantie in Duitsland (!!) ook in de jaren 70 een cassetterecorder en platenspeler gekocht, want veel goedkoperquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jee, vind 't wel aandoenlijk eigenlijk. Ik moet eerlijk vertellen dat het bij mijn vader selectief over was toen we in Hengelo gingen wonen en hij allerlei leuke dingen (televisies, auto's) over de grens kon halen.
Mijn opa was getrouwd met een Duitse, dat hielp ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen van mijn opa's heeft ooit kwaad gesproken over de Duitsers naar mijn weten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach wie weet waar zo'n BBQ goed voor is
LOL inderdaad, om dat soort spullen ging het bij ons ook (behalve de cassetterecorder, die bestond nog niet).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef Leandra het volgende:
Wij hebben tijdens een vakantie in Duitsland (!!) ook in de jaren 70 een cassetterecorder en platenspeler gekocht, want veel goedkoper
so long, honeyquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL inderdaad, om dat soort spullen ging het bij ons ook (behalve de cassetterecorder, die bestond nog niet).
Slaap lekker allemaal, ik ga naar bed
zeker niet als het om z'n nageslacht gaatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn opa was getrouwd met een Duitse, dat hielp ook niet echt.
slaap lekker Disanaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL inderdaad, om dat soort spullen ging het bij ons ook (behalve de cassetterecorder, die bestond nog niet).
Slaap lekker allemaal, ik ga naar bed
Hey, vandaag sprong mijn vuursteentje ook plotsklaps weg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom zijn de aanstekers van vandaag de dag zoveel slechter dan die van 20 jaar geleden
Hey WJ, alles goed?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zeker niet als het om z'n nageslacht gaat
Daar voel je niks vanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zeker niet als het om z'n nageslacht gaat
omdat je rukduim inmiddels oververhit isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waarom zijn de aanstekers van vandaag de dag zoveel slechter dan die van 20 jaar geleden
Dát, of ze zijn nog halfvol en ontbranden niet meer of ze zijn binnen een week leegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey, vandaag sprong mijn vuursteentje ook plotsklaps weg!
Nee, daarvoor had ik jou in gedachtenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
omdat je rukduim inmiddels oververhit is![]()
hoiteun
wil je net een pm sturen
![]()
maar wtf, 47,50 is inc. leedvermaak of zo?
nee joh haha, maar ik wil niet in die kuttent. moet dat dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, daarvoor had ik jou in gedachten![]()
Vind je het teveel?
Ja nou, dat valt niet mee, vandaag voor het eerst weer de drukte in. Al die collega's om mij heen, moeilijk, moeilijk, moeilijkquote:
Je mag ook best in de buitenluchtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh haha, maar ik wil niet in die kuttent. moet dat dan?
Nee, je gaat op mijn bank, maar dat is in principe nóg duurder. Ik mats jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh haha, maar ik wil niet in die kuttent. moet dat dan?
Neem een Windmill aansteker!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dát, of ze zijn nog halfvol en ontbranden niet meer of ze zijn binnen een week leeg
dudequote:
ik dacht al dat jij je daar beschikbaar voor zou stellen, geile berinquote:
worden er uitzonderingen gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, je gaat op mijn bank, maar dat is in principe nóg duurder. Ik mats je
hooi piet!quote:
Neem dan gewoon twee vuurstenen mee!quote:
WJ heeft zesendertig strepen voor, punt uit!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
worden er uitzonderingen gemaaktik als de bejaarde van het stel moet op zo een kutbedje
![]()
Ik weet 't nog niet, prima as alwaysquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef willem-jozef het volgende:
Hooi piet!![]()
kom je ook?
dan wel geblinddoekt en met herriestoppers want we kenne geen spionneuh tolereren![]()
alles goed?
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik dacht al dat jij je daar beschikbaar voor zou stellen, geile berinwe zien wel, eerst ff gesprekje voeren? nah?
zoveelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
WJ heeft zesendertig strepen voor, punt uit!!
bejaarden doen dienst als opblaasbed in het zwembadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
worden er uitzonderingen gemaaktik als de bejaarde van het stel moet op zo een kutbedje
![]()
nee nee alleen mijn opblaasbed plus pomp, want blazen doe ik al jaren niet meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bejaarden doen dienst als opblaasbed in het zwembadneem maar een surfpak mee, oma.
redelijk. beetje pijn in mn hoofd, maar dat zal wel weer over gaan op termijn hoop ik..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet 't nog niet, prima as always. Met u?
HB was er gisteren, ze wilde graag komen maar had haar oppasweekend voor die kleine van d'r.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bejaarden doen dienst als opblaasbed in het zwembadneem maar een surfpak mee, oma.
We gaan niet afhaken Jozefmans......quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef willem-jozef het volgende:
ik weet het ook nog niet helemaal zeker ivm datum en planning met anderen, maar het lijkt me wel leuk en denk dat het wel lukt.
okee, vooruit dan maar weerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nee alleen mijn opblaasbed plus pomp, want blazen doe ik al jaren niet meeren geen oma he want dat ben ik NOG niet
ach je moet maar zo denken, je ziet het daar wel, bevalt het je niet kan je Teun altijd nog uit zijn bed schoppenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, vooruit dan maar weer![]()
maar die tent kan eeeeeecht niet!
Ho wacht... jij komt gewoon!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
redelijk. beetje pijn in mn hoofd, maar dat zal wel weer over gaan op termijn hoop ik..
ik weet het ook nog niet helemaal zeker ivm datum en planning met anderen, maar het lijkt me wel leuk en denk dat het wel lukt.
okee, doet ze goed! anders moet ze d'r nieuwe verkering vertellen dat ze door mij is gepakt...ik snap het welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
HB was er gisteren, ze wilde graag komen maar had haar oppasweekend voor die kleine van d'r.
Dat lijkt me heel terecht inderdaad, gewoon nu een beetje afhaken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders pesten we hem hier gewoon weg van Fok!
Juist, we vragen gewoon aan Remlof of hij hem wil bannen voor heel 2011quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel terecht inderdaad, gewoon nu een beetje afhaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |