Ik heb wel Mercyground!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:12 schreef Watertornado het volgende:
En nu wel Marcy Playground draaien, ToT.
Do you want me too?quote:
Ja gaat dat er bij betrekken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:09 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Snap best dat je 5jr lang droog staat maar een beetje respect zal wel fijn zijn...bijdehand
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Faye die niet lief doetwuttttttttttt
De waarheid is niet liefquote:
`quote:
nee ik hoorde niks, mijn geluid deed stomquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
`
Hoor je dat niet?
Tevens heeft het bidden geholpen waarvoor dank.
That's why my heart jeugdjournaal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
`
Hoor je dat niet?
Tevens heeft het bidden geholpen waarvoor dank.
Als je zo vrouwen benaderd ...dan begin ik te snappen waarom je al 5 jaar droog staat...nuff saidquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat dat er bij betrekken.
Maak je niet zo druk. Doet Carooltje toch ook niet?
Dude, dit is Onzin.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Als je zo vrouwen benaderd ...dan begin ik te snappen waarom je al 5 jaar droog staat...nuff said
quote:
Doe eens lief jijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Als je zo vrouwen benaderd ...dan begin ik te snappen waarom je al 5 jaar droog staat...nuff said
Uit de frituurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekkel!![]()
Van de chinees of uit de supermarkt?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, dit is Onzin.Er komt vaak wel grovers langs hoor!
Ja lach maar als ik dat ook maar 1 keer hoor gaat het in m'n kop zitten.quote:
heb ik dus ook met dat liedje van de lambada... hoor steeds dat zinnetje van mama appelsap erdoorheenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja lach maar als ik dat ook maar 1 keer hoor gaat het in m'n kop zitten.
Ik zie ook dode mensen enzo.
Heb mn dag niet....sorryquote:
Ja en dan hoor je niets anders meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb ik dus ook met dat liedje van de lambada... hoor steeds dat zinnetje van mama appelsap erdoorheen
Maar goed dat ik dat dus niet luister...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb ik dus ook met dat liedje van de lambada... hoor steeds dat zinnetje van mama appelsap erdoorheen
Waar is dat zeehondje voor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:
quote:
De deur uit, IEH! Eng!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voedsel is besteld
als fok!ker zijnde hoef je de deur gelukkig niet uit
nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je het goed doen dan is het: Wat is bra dat zebrahondje voor!
joa, ik verleg mijn grenzen door te treinen.. maar vind het doodengquote:
haha zo eens luisteren danquote:
Jij ligt dan ook wel echt aan een kutlijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa, ik verleg mijn grenzen door te treinen.. maar vind het doodeng
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij ligt dan ook wel echt aan een kutlijn.
Ehm... wutt ehhh....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij ligt dan ook wel echt aan een kutlijn.
Ja ik zat ook al een poosje over die zin na te denken!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm... wutt ehhh....
.
.
Nou goed laat maar.
Je draait ook gwn zo heerlijk altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]Altijd fijn, die enthousiaste reacties te lezen!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je draait ook gwn zo heerlijk altijd
Ditquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je draait ook gwn zo heerlijk altijd
Oh, ik heb nooit vertraging met jouw lijn. Maar 't lijkt alsof het 2,5 uur duurt als je eenmaal bij Zwolle bent (vanuit Emmen) of de andere kant op natuurlijk. En dan is 't ook nog eens zo'n gare trein zonder airconditioning en hij maakt veel herrie en is slecht afgeveerd wat slecht voor het reiscomfort is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]klopt
altijd eerst onwijs lang doen over naar zwolle. en vandaar door naar de rest van nederland..
Maar had vandaag voor het eerst in eeuwen slechts 5 minuten vertraging
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al een poosje over die zin na te denken!
Gemeen van mij hè!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Mja kon niet snel genoeg iets pakkends verzinnen.
de sneltrein is ook amper sneller dan de stoptreinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik heb nooit vertraging met jouw lijn. Maar 't lijkt alsof het 2,5 uur duurt als je eenmaal bij Zwolle bent (vanuit Emmen) of de andere kant op natuurlijk. En dan is 't ook nog eens zo'n gare trein zonder airconditioning en hij maakt veel herrie en is slecht afgeveerd wat slecht voor het reiscomfort is.
Ik ken deze gewoon van het origineel. Ik moest heel diep graven om te weten wat Meatspin was.quote:
Een aantal van de nummers die ik nu draai, draai ik eigenlijk altijd achter elkaar als ik gewoon luister!quote:
Het meest om te gieren is dat de sneltrein het enige overstapstation overslaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de sneltrein is ook amper sneller dan de stoptrein
maar idd baggertreinen bij ons.. altijd een verlichting als ik overstap in zwolle naar een goede trein
richting utrecht/ amersfoortquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het meest om te gieren is dat de sneltrein het enige overstapstation overslaat.
Maar waar ga je altijd naartoe dan op Zwolle? Richting Amersfoort?
me 2quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik zou hier de hele avond naar kunnen luisterenheerlijk
quote:
Ik wacht nog op mijn ketjapkip gedoetjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb heel burgelijk aardappels, vlees en groente op
ado? welke kleuren heeft ado dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:40 schreef Karzai het volgende:
Knetter heeft ado nagels gezet in amsterdam
groen en geelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ado? welke kleuren heeft ado dan?
Niet Adoeh zeg zo manis die ketjap kip van jouw..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ado? welke kleuren heeft ado dan?
owquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:43 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Niet Adoeh zeg zo manis die ketjap kip van jouw..
quote:
Ga je nou alleen maar bazenmuziek draaien?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat de Bird the word was.
Whehehe idd, dat valt wel op!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat de Bird the word was.
Ik doe m'n best!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je nou alleen maar bazenmuziek draaien?
Gaan we winnen van Heracles denk je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik heb dus ado nagels![]()
nja. mijn ui is groen, en heb mijn eigen posts in het geel.. ben ik dan stiekem een ado fan![]()
joaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we winnen van Heracles denk je?
neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan we winnen van Heracles denk je?
goedzoquote:
Kennen? Live gezien!quote:
ja ken ikquote:
Oeh een geile tuckerjingle?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goedzo
maar ik moet d'r zo vandoor en ik weet niet of hij heeft meegekregen dat ik zo'n ontzettend geweldige jingle heb gemaakt
Ik ga er gewoon op tijd uit. Mocht hij het dan niet overnemen, dan wil ik heus wel verder draaien!quote:
ja onmeunigquote:
quote:
Ik hoor rare dingen over jou en knetter.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:40 schreef Karzai het volgende:
Knetter heeft ado nagels gezet in amsterdam
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik hoor rare dingen over jou en knetter.
Ik heb er nog ladingen foto's van gemaakt!quote:
Alestorm, sowieso!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ken ikkwam mijn broertje een keer mee aanzetten.. is idd tof
Ja zei jequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er nog ladingen foto's van gemaakt!Die lui zijn echt leip!
Bij dat concert was Týr ook aan het optreden. Die draai ik hier ook regelmatig!
oh oud nieuws... dat schijn ik met iedereen te doenquote:
Dank, dank!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top ToT! Ik heb goeie muziekjens gehoord.
Wuttttttttttttttttt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef Carooltje79 het volgende:
ik laat me laptop net uit mijn handen vallennu heb ik helemaal geen beeld meer
![]()
Oew kut!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Ok pics.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh oud nieuws... dat schijn ik met iedereen te doen
lees je smsjes dan mutsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wuttttttttttttttttt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
gwn beeldscherm aangesloten.. alleen het scherm doet het niet meerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ah kut zeg! Dure grap!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gwn beeldscherm aangesloten.. alleen het scherm doet het niet meereen grote vlek
oh ja hoorde hem wel.. zal eens eem kiek'nquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gwn beeldscherm aangesloten.. alleen het scherm doet het niet meereen grote vlek
verzekering ff bellen morgen eens kijken hoe en wat...quote:
Ja of zo aan die monitor aangesloten houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan kan je m wel weg gooien.... Kost een boel om dat te laten maken.
ben allang blij dat ie opstarten.. was bang dat ik alles kwijt wasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan kan je m wel weg gooien.... Kost een boel om dat te laten maken.
Oh goeie idd. Hoe oud is je toppie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
verzekering ff bellen morgen eens kijken hoe en wat...
nog geen jaartjequote:
Ja kan maar dan kan ze niet meer lekker fok!ken in bed....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of zo aan die monitor aangesloten houden.
klote zeg...dikkequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Daar heeft ze toch Mr Steamy voor?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja kan maar dan kan ze niet meer lekker fok!ken in bed....
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben nu depresief na dat smsje..
quote:
joa. de gedachte dat jij er niet bent vnaafquote:
maar ik ben er wel schatquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa. de gedachte dat jij er niet bent vnaaf
Goffer jij gister niet en vanaaf Carooltje niet. Gaat lekker zo......quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa. de gedachte dat jij er niet bent vnaaf
Egggssssquote:
maar... ga je wel fokken dan vnaaf? samen met mij?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maar ik ben er wel schatis alleen het beeldscherm de rest doet het gwn gelukkig
ik ben er welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer jij gister niet en vanaaf Carooltje niet. Gaat lekker zo......
nee die moeite zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik las t. Mja om dan mn post weer te gaan editen.
Haha ja zo ineens he, 1 keertje naar Mac geweest en nu weeg ik 127 kiloquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi. Ik hoorde dat jij echt heul dik was door de mac. Klopt dat?
ToT is al geweest, nu onlogischquote:
Precies dan blijf ik bezig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee die moeite zou ik ook niet doen
Inderdaad, ze lijkt net een luchtballon nuquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi. Ik hoorde dat jij echt heul dik was door de mac. Klopt dat?
Jaa pcies dat is ook niksquote:
Jaa wat... het is warm enzo hoor ik kan er niks aan doenquote:
ow ok, heb ik je show gemistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas 10 minuten geleden afgelopen, maar Onlogisch draait nu ook goed hoor!
Eet smakelijk schatquote:
Eensch!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee idd. Dan kan ik beter zulke inhoudelijke en boeiende berichten posten als deze.
irritant is dat he... heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef _Fanta het volgende:
heb vlc ff opnieuw opgestart en nu staat er DJ Unlogical. sry my bad..
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Zijn we t toch nog ergens over eensch vanavond!![]()
Nee alles staat al maxquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:13 schreef ToT het volgende:
Onlogisch, kan je microfoon misschien wat harder?
Ja beetje welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee alles staat al max
Klink ik echt zo zacht?
Soms wel soms niet. Heel vaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee alles staat al max
Klink ik echt zo zacht?
jaaa ik doe meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t rede om een biertje te nemen! Proost.
Lucky youquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik doe meeheb morgen toch lekker vrij
Gezellie!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik doe meeheb morgen toch lekker vrij
Tsjaa vaak zat heeft de rest lekker vrij en moet ik vroeg op... dusss ik mag ook wel een xtjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gezellie!En oh ja wrijf t er ff in.....ik niet...
heb geluid vol open gedraait bij dit nummer, heerlijk!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef Carooltje79 het volgende:
luftballons (of hoe je het ook schrijft)
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb geluid vol open gedraait bij dit nummer, heerlijk!!!!
Oh dan mag t wel een keertje ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsjaa vaak zat heeft de rest lekker vrij en moet ik vroeg op... dusss ik mag ook wel een xtje
maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dan mag t wel een keertje ja!Als t maar niet te vaak gaat voorkomen he!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das klote...... Hoe komt dat zo?
![]()
![]()
contract werd niet verlengd.. maar is maar goed ook.. had het totaal niet naar mijn zin daar.. telkens conflicten en ik ben verhuisd dus de afstand zou mij toch te ver zijn.. dus nu gwn lekker opzoek naar een baan hier in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit
komt wel goed schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
Jaa zeker komt het goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
jaaa wil je ook eentje schat?quote:
Mja toch liever een nieuw paar schoenen voor ik mn oude weg gooi... Ik hoop dat je snel wat anders hebt gevonden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
contract werd niet verlengd.. maar is maar goed ook.. had het totaal niet naar mijn zin daar.. telkens conflicten en ik ben verhuisd dus de afstand zou mij toch te ver zijn.. dus nu gwn lekker opzoek naar een baan hier in de buurt
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa zeker komt het goed2011 wordt MIJN jaar
Dat dus...en koud bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit is echt een heerlijk nummer onlogisch
ja heb ik normaal ook ... maar nu liep het gwn ff andersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja toch liever een nieuw paar schoenen voor ik mn oude weg gooi... Ik hoop dat je snel wat anders hebt gevonden.
quote:
Dat snapte ik. Maar dan kan t nog wel kut zijn ff nu. Daarom zei ik ook dat ik hoop dat je snel weer wat nieuws hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja heb ik normaal ook ... maar nu liep het gwn ff anders
Precies! Het is tenslotte bijna weekend!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef _Fanta het volgende:
ik zit nog te wachten tot mijn bier koud is, ligt in de vriezer nu. zo ook maar eentje optrekken
ja dat zeker! Maar ben te opgelucht om daar weg te zijn... zie het alleen nog maar positief inquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar dan kan t nog wel kut zijn ff nu. Daarom zei ik ook dat ik hoop dat je snel weer wat nieuws hebt.
vakantie, nog beter!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies! Het is tenslotte bijna weekend!
Vooral positief blijven idd!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat zeker! Maar ben te opgelucht om daar weg te zijn... zie het alleen nog maar positief in
maar tnx!
oeh lekker... hoelang heb je vakantie?quote:
zolang ik wil, mn contract is afgelopen. dus ik ga weer nieuwe job zoeken als ik me verveelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oeh lekker... hoelang heb je vakantie?
ohw net als hier dusquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zolang ik wil, mn contract is afgelopen. dus ik ga weer nieuwe job zoeken als ik me verveel
Echt hé.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
Ah Jezus, DIT is ECHT een schijtnummer van een schijtband!
nee man, dit is pure nostalgie. wel enigste nummer wat ik van hun kan waarderen. dat dan weer welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:37 schreef ToT het volgende:
Ah Jezus, DIT is ECHT een schijtnummer van een schijtband!
Zijn allemaal met iets anders bezig geloof ikquote:
nee jij bent lekker gezelligquote:
quote:
Lekker gegeten meis? Wat had je?quote:
ik persoonlijk hou meer van verliefd zijn.. mja dat ben ikquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef _Fanta het volgende:
2 meisjes zijn zich hier aan het uitleven op wipwap, best mooi!
ketjapkip prutje met rijstquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef _Fanta het volgende:
2 meisjes zijn zich hier aan het uitleven op de wipwap, best mooi!
euhmmm hoe oud zijn die meisjes dan??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef _Fanta het volgende:
2 meisjes zijn zich hier aan het uitleven op de wipwap, best mooi!
hmm klinkt lekkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ketjapkip prutje met rijst
en wat varkensprut gejat van de ander hier
geen idee, 15~16 ofzo..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
euhmmm hoe oud zijn die meisjes dan??
Roepen dat ze ook wel met jou mogen wippen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb al oogcontact gemaakt vanaf mijn balkon, ze lachte lief naar me, wat moet ik nu doen?
was t ookquote:
Zwaaien, heul enthousiast zwaaienquote:
oeh dat is lekkerquote:
volgens mij zijn het nog pubers, al kan ik dat vanaf hier niet zo goed zien...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Roepen dat ze ook wel met jou mogen wippen?
Denk je dat ze daar nat van worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zwaaien, heul enthousiast zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |