Ik heb wel Mercyground!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:12 schreef Watertornado het volgende:
En nu wel Marcy Playground draaien, ToT.
Do you want me too?quote:
Ja gaat dat er bij betrekken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:09 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Snap best dat je 5jr lang droog staat maar een beetje respect zal wel fijn zijn...bijdehand
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Faye die niet lief doetwuttttttttttt
De waarheid is niet liefquote:
`quote:
nee ik hoorde niks, mijn geluid deed stomquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
`
Hoor je dat niet?
Tevens heeft het bidden geholpen waarvoor dank.
That's why my heart jeugdjournaal?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
`
Hoor je dat niet?
Tevens heeft het bidden geholpen waarvoor dank.
Als je zo vrouwen benaderd ...dan begin ik te snappen waarom je al 5 jaar droog staat...nuff saidquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat dat er bij betrekken.
Maak je niet zo druk. Doet Carooltje toch ook niet?
Dude, dit is Onzin.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Als je zo vrouwen benaderd ...dan begin ik te snappen waarom je al 5 jaar droog staat...nuff said
quote:
Doe eens lief jijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Als je zo vrouwen benaderd ...dan begin ik te snappen waarom je al 5 jaar droog staat...nuff said
Uit de frituurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekkel!![]()
Van de chinees of uit de supermarkt?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dude, dit is Onzin.Er komt vaak wel grovers langs hoor!
Ja lach maar als ik dat ook maar 1 keer hoor gaat het in m'n kop zitten.quote:
heb ik dus ook met dat liedje van de lambada... hoor steeds dat zinnetje van mama appelsap erdoorheenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja lach maar als ik dat ook maar 1 keer hoor gaat het in m'n kop zitten.
Ik zie ook dode mensen enzo.
Heb mn dag niet....sorryquote:
Ja en dan hoor je niets anders meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb ik dus ook met dat liedje van de lambada... hoor steeds dat zinnetje van mama appelsap erdoorheen
Maar goed dat ik dat dus niet luister...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
heb ik dus ook met dat liedje van de lambada... hoor steeds dat zinnetje van mama appelsap erdoorheen
Waar is dat zeehondje voor!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:
quote:
De deur uit, IEH! Eng!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Voedsel is besteld
als fok!ker zijnde hoef je de deur gelukkig niet uit
nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je het goed doen dan is het: Wat is bra dat zebrahondje voor!
joa, ik verleg mijn grenzen door te treinen.. maar vind het doodengquote:
haha zo eens luisteren danquote:
Jij ligt dan ook wel echt aan een kutlijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa, ik verleg mijn grenzen door te treinen.. maar vind het doodeng
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij ligt dan ook wel echt aan een kutlijn.
Ehm... wutt ehhh....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij ligt dan ook wel echt aan een kutlijn.
Ja ik zat ook al een poosje over die zin na te denken!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm... wutt ehhh....
.
.
Nou goed laat maar.
Je draait ook gwn zo heerlijk altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]Altijd fijn, die enthousiaste reacties te lezen!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je draait ook gwn zo heerlijk altijd
Ditquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je draait ook gwn zo heerlijk altijd
Oh, ik heb nooit vertraging met jouw lijn. Maar 't lijkt alsof het 2,5 uur duurt als je eenmaal bij Zwolle bent (vanuit Emmen) of de andere kant op natuurlijk. En dan is 't ook nog eens zo'n gare trein zonder airconditioning en hij maakt veel herrie en is slecht afgeveerd wat slecht voor het reiscomfort is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]klopt
altijd eerst onwijs lang doen over naar zwolle. en vandaar door naar de rest van nederland..
Maar had vandaag voor het eerst in eeuwen slechts 5 minuten vertraging
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al een poosje over die zin na te denken!
Gemeen van mij hè!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Mja kon niet snel genoeg iets pakkends verzinnen.
de sneltrein is ook amper sneller dan de stoptreinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik heb nooit vertraging met jouw lijn. Maar 't lijkt alsof het 2,5 uur duurt als je eenmaal bij Zwolle bent (vanuit Emmen) of de andere kant op natuurlijk. En dan is 't ook nog eens zo'n gare trein zonder airconditioning en hij maakt veel herrie en is slecht afgeveerd wat slecht voor het reiscomfort is.
Ik ken deze gewoon van het origineel. Ik moest heel diep graven om te weten wat Meatspin was.quote:
Een aantal van de nummers die ik nu draai, draai ik eigenlijk altijd achter elkaar als ik gewoon luister!quote:
Het meest om te gieren is dat de sneltrein het enige overstapstation overslaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de sneltrein is ook amper sneller dan de stoptrein
maar idd baggertreinen bij ons.. altijd een verlichting als ik overstap in zwolle naar een goede trein
richting utrecht/ amersfoortquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het meest om te gieren is dat de sneltrein het enige overstapstation overslaat.
Maar waar ga je altijd naartoe dan op Zwolle? Richting Amersfoort?
me 2quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik zou hier de hele avond naar kunnen luisterenheerlijk
quote:
Ik wacht nog op mijn ketjapkip gedoetjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb heel burgelijk aardappels, vlees en groente op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |