bas-beest: dank je voor deze foto, zoiets is inderdaad erg leuk, maar eigenlijk zoek ik iets dat nog wat strakker is. Dit is inderdaad een beetje jungleachtig.
Dus, inderdaad, Dauntl3ss, zoiets als bij Rituals, wat moderner, je brengt me op de goede term.

rhubarbje: wat moet ik met zo'n gefrustreerde reactie? Nee, ik heb inderdaad geen - of iig nauwelijks - kennis van de Aziatische cultuur. Daarom plaats ik dit topic, want ik wil er juist meer over te weten komen.

En ja, ik 'dis alleen clichés op en gooi ook nog eens gewoon alle landen in Azië op een hoop'. Dit geef ik nota bene zelf al toe, ik zeg er toch bij dat de door mij genoemde voorbeelden van meubelen alleen de bekende cliché dingen zijn? Dat je je daaraan ergert is voor mij nog lichtelijk te begrijpen, maar waarom erger je je dan nog steeds als zelfs duidelijk zichtbaar is dat ik móeite doe om wél meer kennis op te doen? Nogmaals, daarvoor open ik dit topic. Japanse en Indonesische inrichtingen verschillen inderdaad van elkaar. Dat ik over beide stijlen iets wil weten, wat is daar erg aan? Ik kan me later toch gaan richten op de stijl die ik het leukst vind? Ik wil voor nu gewoon een duidelijk overzicht hebben.

Ik ga straks echt niet alles door elkaar gooien, hoor. Hou ik zelf niet eens van. En je vindt lifestyle een kotswoord. Ooit gehoord van 'genuanceerd'? Heb je zelf door hoe je overkomt?