SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :
Ephenlania
'De Surinaamse Zenuwpees'
Rico
'De Labiele Clown'
Ibrahim
'De Gepassioneerde Mocro'
Pascal
'De Slinkse Saboteur'
Vorige deeltjes:![]()
http://forum.fok.nl/topicchain/289
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Jaaaa!! Mijn man en ik lagen helemaal in een deuk om Kraan. Dank voor de gif!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:54 schreef Paul-89 het volgende:
Deze was ook leuk, van afgelopen Vrijdag.
[ afbeelding ]
kneus ofwel faalhaasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:10 schreef Djokotron het volgende:
Die kneus heeft alles gepureerd en dan zeiken dat ie niets had
like a blizzzzard.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:14 schreef Dekatria het volgende:
Ze gaan echt als de Blitzkrieg door dat recept heen.
Dat uitgeschreven recept lijkt me eerder een handicap.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef Taurus het volgende:
Ooh ik vind die Elian zo'n verschrikkingVan mij mogen ze die ook een keer opdienen.
Het schijnt dat je niet de enige bent die dat vindtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef Taurus het volgende:
Ooh ik vind die Elian zo'n verschrikkingVan mij mogen ze die ook een keer opdienen.
Weet je zeker dat je een vrouw bent?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
Ik kan verdorie niet Fok!ken en Topcheffen tegelijk, ik mis alle drama en finesse. Het lukt niet!
Ja want ik kan niet koken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:22 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef Djokotron het volgende:
Dat jij maar een keer verbrand en aan de onderkant opengaat
Het wordt in 3 weken uitgezonden maar de chefs hebben het steeds over "de komende twee weken"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:04 schreef Djokotron het volgende:
2 schoteltjes gemaakt en die gozer wil een dag rust?
kon niet. Staat in vorig deel.quote:
haha, en dan een patatje met heel veel SAUSquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je valt nu natuurlijk wel vreselijk door de mand, ga jij maar naar het patat/friet forum
In plaats van twee?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef Cee het volgende:
Die camerashots van onderen steeds zijn niet flatteus voor Jaspers, zo lijkt hij een onderkin te hebben.
Da's gewoon het schot, door de camera lijkt hij 60 kilo dikker.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef Cee het volgende:
Die camerashots van onderen steeds zijn niet flatteus voor Jaspers, zo lijkt hij een onderkin te hebben.
Dacht ook al, dat is net een halve kerel man.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
"Over vrouwelijkheid hoeft Stephanie zich geen zorgen te maken"
Nooou....
Ook met die vrouw erbij die hem staat uit te lachenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dat gaat lukken,schitterend moment!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:42 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Ook met die vrouw erbij die hem staat uit te lachen
dat was helemaal te gek. Z'n pasta zat vast aan de machine en draaide in het rond hahahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:43 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij heb ik dat fragment van Elian gemist.
Primaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:45 schreef Cateye2011 het volgende:
als de aflevering op de site staat zal ik de tijd wel ff doorgeven
Vast en dan doe je der zeker een berg saus overheenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ehmm ikke![]()
"t smaakt gewoon veel lekkerder als het echt vers is.
Ze praten elkaar vaak na ja. Vooral de herhaling ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nu we toch commentaar leveren, ik vind dat ze elkaar een beetje vaak napraten.
Weet ik niet, ik heb het niet geproefdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:09 schreef sverbern het volgende:
Ik dacht dat Ivan en Jasper de beste waren en dan wint ineens toch Youp nog!![]()
En Stefanie was toch veel slechter dan Thomas?
Tss, mensen zonder taste-tv.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb het niet geproefd
nee,niet teveel saus, anders proef je de pasta niet meer en is de balans in je gerecht weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vast en dan doe je der zeker een berg saus overheen
..en een zuurtje!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
nee,niet teveel saus, anders proef je de pasta niet meer en is de balans in je gerecht weg.
Finesse willen we! [ afbeelding ]
topquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:21 schreef SiGNe het volgende:
Bij de Madiwodovrijdagshow komt kranenborg ook langs hoor ik net.
22:00
Zalm en croûte? dat ligt evt ook bij de supermarkt in de diepvriesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:11 schreef wonderer het volgende:
Ik raakte gestrest van de eerste opdracht
Zag er wel lekker uit trouwensKan iemand dat eens voor me maken?
Hier nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zalm en croûte? dat ligt evt ook bij de supermarkt in de diepvries
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik doe met je mee.
Herrie XXL is afgelopen zeker?
Haha idd. Dat maar eventjes meepikken dan, duurt toch nog maar 10min.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja
maar nu komt Kraan bij Paul de Leeuw
daaromquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Haha idd. Dat maar eventjes meepikken dan, duurt toch nog maar 10min.
Als ze nu ook nog kon lachen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:37 schreef roos85 het volgende:
Dat zullen veel jongens hier leuk vinden, dat Pris goed kan koken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind die Youp Elian trouwens maar een vervelende kwast.
In interviews valt me altijd op met hoeveel beleving hij over z'n vak kan praten. Hij heeft er echt een passie voor, en dat siert 'm.quote:
Amenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In interviews valt me altijd op met hoeveel beleving hij over z'n vak kan praten. Hij heeft er echt een passie voor, en dat siert 'm.
ja dat is echt prachtig om te zienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In interviews valt me altijd op met hoeveel beleving hij over z'n vak kan praten. Hij heeft er echt een passie voor, en dat siert 'm.
Heb je nog een plekje voor mij over?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:47 schreef roos85 het volgende:
zo nu lekker in bed met laptop op schoot topchef terug kijken
met 60 gram boter, 50 gram room, boter om te bakken en roomboterbladerdeeg is het al vettig genoeg lijkt me.quote:
Ik had een beetje het idee dat Thomas eruit zou gaan maar omdat ie een privilege had is dat niet gebeurd.quote:
Wagyu beef (of Kobe beef)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:31 schreef AkTje het volgende:
Iemand het recept van de tartaar van dat stukje vlees van ¤ 40,- ? (ben even de naam kwijt)
dat idee kreeg ik ook een beetje, vreemd dat er nu niemand uit is gegaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had een beetje het idee dat Thomas eruit zou gaan maar omdat ie een privilege had is dat niet gebeurd.
Zo niet dan hebben Thomas én Youp morgen beiden een privilege over.
Je zou zeggen dat het privilege inhoudt dat als jij de slechtste bent de op een na slechtste eruit zou moeten.
Geen idee hoe ze het deze week doen, gister was er ook al niemand uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat idee kreeg ik ook een beetje, vreemd dat er nu niemand uit is gegaan.
ik verwacht dat er morgen 2 kandidaten eruit gaan
Want deze is niet terug te vinden bij de "snippers" van topchef toch? Beetje wazige indeling op RTLxlquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wagyu beef (of Kobe beef)
En uit m'n hoofd zou ik het fijn hakken, eigeel erbij, peterselie erbij en kruiden met peper en zout.
Maar goed, m'n PC staat half in m'n keuken/woonkamer dus voor de zekerheid zou ik het recept erbij googlen.
morgen wel een cook-off tussen 4 kandidaten, kan betekenen dat er 2 moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het deze week doen, gister was er ook al niemand uit.
Gister leek het erop dat Julius zei dat er deze week niemand uit zou gaan (vlak voor ze toch cijfers gaven om een indicatie te geven over de stand), maar dat kan ook alleen voor die dag geldig zijn geweest.
GMTAquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:19 schreef Taurus het volgende:
ja, cook-off heeft weinig zin als er niemand uit gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
morgen wel een cook-off tussen 4 kandidaten, kan betekenen dat er 2 moeten vertrekken.
lijkt me ook wel logisch aangezien er afgelopen 2 dagen niemand uit is gegaan.
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ja, cook-off heeft weinig zin als er niemand uit gaat.
Misschien dat er zelfs maar 1 doorgaat..
zou erg leuk zijnquote:Wat ik het liefste zou zien is dat ze de laatste dag met maar 3 kandidaten koken die een heel drie gangen menu moeten koken in.. 2-3 uur tijd.
Sowieso vind ik dat ze meer gangen in een keer moeten gaan maken.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:37 schreef roos85 het volgende:
Dat zullen veel jongens hier leuk vinden, dat Pris goed kan koken
Youri en Mark werken als enigen al in een restaurant, de rest is nog leerling of heeft de opleiding wel gedaan maar heeft er verder niks meer gedaan (Youp).quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:09 schreef Steeven het volgende:
Ik moet zeggen dat van dit clubje ik er maar een paar de eigenschappen vind bezitten om in een drukke keuken te werken. Niet dat ik een expert ben of een eigen keuken bezit, maar de toon van de opdrachten lijkt me vrij duidelijk voor wat betreft het type kandidaat dat ze zoeken. Stephanie heeft niet de juiste mentaliteit en kan niet communiceren, die zie ik dit niet winnen. Youp is te oud en teveel met zichzelf bezig, want hij vindt zichzelf geweldig. Moniek en Elian zijn niet vaardig genoeg. Thomas is veel te onzeker. Ivan heeft talent maar presteert te onregelmatig. Jasper kan koken maar haalt het niet bij de concurrentie. De grootste kanshebbers zijn naar mijn mening Mark, Han en Yoeri. Ze zijn stressbestendig, kunnen met kritiek omgaan én kunnen goed koken. Ik zou het heel vreemd vinden als een van hen dit niet wint. Daarnaast vind ik ze ook nog erg sympathiek. Types die niet zeiken maar doorwerken. Dat mag ik wel. Er zitten er tussen die bij een beetje kritiek de moed al opgeven of zich vijandig opstellen.
Stephanie dus. Maar die heeft Kraan als beschermengel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had een beetje het idee dat Thomas eruit zou gaan maar omdat ie een privilege had is dat niet gebeurd.
Zo niet dan hebben Thomas én Youp morgen beiden een privilege over.
Je zou zeggen dat het privilege inhoudt dat als jij de slechtste bent de op een na slechtste eruit zou moeten.
Hij zei over zijn kinderen: "als ze de gekookte groenten niet lusten, dan geef je het rauw door"quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:35 schreef Djokotron het volgende:
Prachtig hoe hij vertelt zeg, wat een passie, mooi manZe hangen aan zijn lippen, begrijp ik wel. Echt geweldig wat een passie hoe hij over eten vertelt.
Vanavond ben ik er weer bij na twee dagen afwezigheidquote:
quote:
quote:
Net even dat stukje teruggekeken van Vossius bij Paul de Leeuw. Inderdaad, als hij wat vertelt over z'n vak dan doet hij dat met zo ontzettend veel passie, ik krijg daar echt steeds weer (en meer) bewondering voor. Het lijkt mij ook echt een toffe vent in privé.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt of hoe creatief dat restaurant is. Het kan ook goed zijn voor de integratie. Zou wel lachen zijn als Wilders daar zijn portie bami haalt en Han vraagt: "Wilt Ggggeee el ook oons eigggen ggggemaakte sambal bai, is ellegggggg lekkel.quote:Han is nog wel leerlingkok, maar een beetje Chinees is opgegroeid in een Chinees restaurant.
Bediening mocht ie daar niet doen omdat "sambal bij" gewoon niet goed klinkt met een Brabants accent dus werd het de keuken..
Of ben ik nu een tikje aan het generaliseren?
Ik ben er vanavond niet, morgen weerquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er weer bij na twee dagen afwezigheid
Ben ik er speciaal voor jou, ben je er zelf nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:18 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet, morgen weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Nondeju!quote:
gadverquote:
De asperges waren al op piramides te zienquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef Drassss het volgende:
Spreekbeurt over de asperge.. nu al een toppertje!
Niet te geloven hequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De asperges waren al op piramides te zien
Creativeitquote:
Zijn de ringen al uitgekozen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |