Zie hierbovenquote:Op maandag 11 juli 2011 23:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI: receptje van de boeuf bourgignon?Klinkt lekker!
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef simmu het volgende:
zijn wij nou echt de enigen die nog wel eens aardappeltjes, groenten en vlees eten? wel in allerlei variaties hoor. soms uit de oven, soms heel ouderwets echt gekookt (met jus!), soms de aardappeltjes gekookt in bouillon en wat kruigen en dan afghemaakt met een klein klontje boter. soms als hele schotel uit de oven (stukjes aardappel en bloemkool en worst met kaas erover)
nja. aardappeltjes, groentes en vlees dus
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Maandag: biefstukje, gekookte aardappelen, worteltjes
Kijk eens goed? Wij toch wel minmaal 2x per weekquote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef simmu het volgende:
zijn wij nou echt de enigen die nog wel eens aardappeltjes, groenten en vlees eten? wel in allerlei variaties hoor. soms uit de oven, soms heel ouderwets echt gekookt (met jus!), soms de aardappeltjes gekookt in bouillon en wat kruigen en dan afghemaakt met een klein klontje boter. soms als hele schotel uit de oven (stukjes aardappel en bloemkool en worst met kaas erover)
Deze week had ik toevallig alleen stamppot op het menu staan, maar meestal eet ik toch wel een keer of 2 drie per week agvquote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef simmu het volgende:
Dit is mijn lijstje van deze week, staat een paar posts boven je:quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef simmu het volgende:
Nee, ik vind gekookte aardappels gewoon niet lekker.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:48 schreef simmu het volgende:
ik krijg het nooit voor elkaar dat ze heel blijven dantis idd veel lekkerder! gewoon gekookte aardappels met niks moet ik ook niet hoor! daar moet jus overheen, of ze moeten gekookt zijn in bouillon en provenciaalse kruiden ofzo.
Gister had ik voor het eerst sinds een maand weer eens AGVquote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef simmu het volgende:
exact dat dusquote:Op maandag 18 juli 2011 14:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, ik vind gekookte aardappels gewoon niet lekker.
Wat het dichtst in de buurt komt is stamppot!
Of mijn home-made-gebakken aardappels.
Hele aardappels met schil wassen, partjes snijden, even 10 minuten koken en dan bakken in de pan.
Wij hebben geen frituurpan meer, al jaren niet meer, en aardappelkroketjes zijn dus het enige wat ik echt misquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Za: buffet bij chinees
Zo: spinazie, gek. wortelen, gebakken aardappelen, gegrilde kabeljauw
Ma: sperziebonen, aardappelkroketjes, varkenshaas met ui en champignons
Di: Witlof ham/kaas en tagliatelle met room, kaas en ham
Wo: Macaroni
Do: Alleen dus lekker 1 liter melk met 300 gr cruesli (nu al zin in)
Vr: Bloemkool, gek. aardappel, ribkarbonade
Za: Wokgroente met biefreepjes en basmatirijst
Ik doe die altijd in de oven, werkt prima. 1x keren op de helft van de tijd en ze zijn heerlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij hebben geen frituurpan meer, al jaren niet meer, en aardappelkroketjes zijn dus het enige wat ik echt mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |