Of ik geef alles gewoon weer terugquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ken je niemand met een garage of zolder waar het tijdelijk kan staan dan?
Whut?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga echt in paniek raken trouwens
Ik heb vanavond naailes dus ik ben druk
maar ondertussen heb ik morgen een leerling die een toets moet herkansen terwijl die herkansing niet bestaat en degene die er over gaat niet terug mailt!
garandeerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-vergaat-de-wereld/
Sta je dan op je trein te wachten en lees je ineens dat de wereld vergaat, dan draai je toch om en ga je naar huis?
nou wat er staatquote:
Nou ja, ik hoop dus dat het huis voorlopig niet verkocht wordt en ik tegen die tijd kan doorverhuizen naar een huurappartement van de woningbouwverenigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef Tegan het volgende:
Wat tof CL!
En tijdelijk in opslag is geen optie?
Nee, dat snap ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dus dat het huis voorlopig niet verkocht wordt en ik tegen die tijd kan doorverhuizen naar een huurappartement van de woningbouwvereniging
Och, het zijn Amerikanen, het is iig beter Nederlands dan de doorsnee spam in mijn mailbox. Maar dat kom je dan weer niet tegen op stationsquote:
ik dacht meteen 3 dingen:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-vergaat-de-wereld/
Sta je dan op je trein te wachten en lees je ineens dat de wereld vergaat, dan draai je toch om en ga je naar huis?
Vervelend....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou wat er staat
morgen komt een leerling die een toets moet herkansen
maar het hoofd maatschappijleer heeft die herkansingen nog niet gemaakt of door ons (collega's) laten maken
en hij mailt ook niet terug
dus dan denk ik dat er niks anders op zit dan zelf wat maken
maar ik heb de halve avond naailes!
dus dat word nachtwerk, terwijl ik helemaal niet gewent ben om toetsen af te leveren... en volgens mij moeten ze dan nog officieel door die man worden goedgekeurd en zo
Paniek dus
Ergste geval, dan laat je hem het gewoon een dag later herkansen, omdat het zo'n schatje is zeg je danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou wat er staat
morgen komt een leerling die een toets moet herkansen
maar het hoofd maatschappijleer heeft die herkansingen nog niet gemaakt of door ons (collega's) laten maken
en hij mailt ook niet terug
dus dan denk ik dat er niks anders op zit dan zelf wat maken
maar ik heb de halve avond naailes!
dus dat word nachtwerk, terwijl ik helemaal niet gewent ben om toetsen af te leveren... en volgens mij moeten ze dan nog officieel door die man worden goedgekeurd en zo
Paniek dus
Ja dat vinden ze niet tof hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ergste geval, dan laat je hem het gewoon een dag later herkansen, omdat het zo'n schatje is zeg je dan.
Kut dat het net een dag of 2 is voordat ik op vakantie gaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht meteen 3 dingen:
Kut voor de leerlingen die net hun examen hebben gehad... zo hard geleerd en nooit een diploma
Fijn dat ik wel mijn jurkje al binnen heb, dan kan ik hem nog een paar dagen aan
En fijn dat we dit weekend dan al naar Berlijn gaan en niet volgend weekend
Naja het komt allemaal wel goedquote:
Waar ga je naar toe?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kut dat het net een dag of 2 is voordat ik op vakantie ga![]()
Overigens heb ik al verschillende keren (zeer) conservatieve christenen horen oreren over hoe we niet zuinig meer op de aarde hoeven te zijn omdat we toch in de eindtijd leven.![]()
![]()
De wereld vergaat toch pas als ik al dood ben, en al mijn geld heb uitgegeven, dusjaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Een hard reset zou misschien wel goed zijn voor de aardbol
snel zijn dan! want je hebt nog maar 11 dagen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
De wereld vergaat toch pas als ik al dood ben, en al mijn geld heb uitgegeven, dusja.
Mwoh al het leven uitroeien om 'een frisse start' te maken lijkt me wat overkill.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Een hard reset zou misschien wel goed zijn voor de aardbol
Dat doe ik komende week wel aan meubels idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
snel zijn dan! want je hebt nog maar 11 dagen!
Worden wij de nieuwe Adam en Evaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh al het leven uitroeien om 'een frisse start' te maken lijkt me wat overkill.
Griekenland, maar die Amerikaanse bidlip gunt mij dat dus nietquote:
IJstijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Tegan het volgende:
We krijgen straks een piek, en dan gaat 80% van de mensheid dood, en dan is er weer ruimte. Of er komt een ijstijd ofzo.
En dan besluiten dat we eigenlijk toch geen kinderen willen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden wij de nieuwe Adam en Evamoeten we fokken als konijnen.
lekker zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Griekenland, maar die Amerikaanse bidlip gunt mij dat dus niet
Dan maakt hij wel een kind uit je rib ofzo Grrrrrrrr.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan besluiten dat we eigenlijk toch geen kinderen willen.![]()
God: "![]()
".
Nederland was de warmste plek in Europa deze week hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker zeg!
volgens mij is het daar prachtig weer dan!
of niet, omdat het niet meer bestaat en zo
maar dan heeft niemand lekker weer en maakt het ook niet zo veel uit natuurlijk
want naar wie moet je dan je kaart met het zonnetje met daarin 32 graden sturen?
'straks' is wel een heel ruim begrip.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Tegan het volgende:
We krijgen straks een piek, en dan gaat 80% van de mensheid dood, en dan is er weer ruimte. Of er komt een ijstijd ofzo.
Ik had ook niet de intentie om heel precies te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
'straks' is wel een heel ruim begrip.
Jup, een van de gasten waar ik mee ga zit zich al een maand zorgen te maken over het weer daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nederland was de warmste plek in Europa deze week hoor.
Straks, om een uurtje of zeven ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
'straks' is wel een heel ruim begrip.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jup, een van de gasten waar ik mee ga zit zich al een maand zorgen te maken over het weer daar.![]()
Als het 25 graden is en droog vind ik het al goed
Dan klaag ik hem aan wegens ongewenste intimiteitenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan maakt hij wel een kind uit je rib ofzo Grrrrrrrr.
Mishandelingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan klaag ik hem aan wegens ongewenste intimiteiten
God heeft geen rechterlijke macht boven zich... Pwnd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan klaag ik hem aan wegens ongewenste intimiteiten
'Stoute God, foei!' En dan sla ik hem met de deegroller.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
God heeft geen rechterlijke macht boven zich... Pwnd.
Tuurlijk wel. Wij vrouwen moeten dan gewoon kou lijdenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef rhubarbje het volgende:
in een ijstijd hoef ik wel niet meer continue mijn benen te scheren
dus dat is mooi mee genomen
Dat zou nog rukker zijn dan op 11 mei.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straks, om een uurtje of zeven ofzo.
'Na de zomer' .... 'januari'... heel ruimquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou nog rukker zijn dan op 11 mei.![]()
Ze moeten maar even wachten tot na de zomer ofzo, zo tegen januari heb ik meestal wel een winterdipje dus dat dan alles maar aan gort gaat
Dan máken we die gewoon één!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
God heeft geen rechterlijke macht boven zich... Pwnd.
Ja, laten we oud-en-nieuw nog maar even meenemen. En dan kan iedereen zich helemaal volvreten tijdens de feestdagen want die kilo's hoeven er toch nooit meer af.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Na de zomer' .... 'januari'... heel ruim
Dat doe ik sowieso al altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, laten we oud-en-nieuw nog maar even meenemen. En dan kan iedereen zich helemaal volvreten tijdens de feestdagen want die kilo's hoeven er toch nooit meer af.
ik ookquote:
CL, God is de beklaagde, ik ben de aanklager dus dan moet zij het worden.quote:
Ja, maar dan kan je je nóg erger misdragen. Dat je tussendoor gaat kakken om plaats te maken zeg maarquote:
Dat doe ik ook sowieso al altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je je nóg erger misdragen. Dat je tussendoor gaat kakken om plaats te maken zeg maar
Beetje jammer alleen als God me gaat neerbliksemen enzo omdat ik het niet met hem eens ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
CL, God is de beklaagde, ik ben de aanklager dus dan moet zij het worden.![]()
Niet ideaal maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
Als het goed is, is god een rechtvaardige en barmhartige godquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen als God me gaat neerbliksemen enzo omdat ik het niet met hem eens ben.
Ligt eraan wie het knapst isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef Tegan het volgende:
Bovendien mag de rechter niet partijdig zijn.
Zijn mooistequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen als God me gaat neerbliksemen enzo omdat ik het niet met hem eens ben.
Zei iemand 'warming CL'?quote:
Kut, stomme cookiesquote:
Hoe maak je het dan schoon?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
he kak
ik zie net dat mijn nieuwe jurk niet gewassen mag worden
niet eens in hand was
baaaaaaaaaah
Gewoon niet dragen, schijnen vrouwen sowieso aardig goed in te zijn, kleding kopen die ze vervolgens nooit aantrekkenquote:
Stomerij!quote:
stomen iddquote:
moet je er gewoon niet op knoeienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stomen idd
daarom baal ik zo, dat is duur
maar hij is wel prachtig
Heel goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
Kan niet meer
ik heb net na een diepe zucht in een ruk het kaartje er uit getrokken
Ik zal over een jaar eens vragen hoe vaak je hem gedragen hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
Kan niet meer
ik heb net na een diepe zucht in een ruk het kaartje er uit getrokken
Noteer het maar vast in je agendaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal over een jaar eens vragen hoe vaak je hem gedragen hebt
Way ahead of you.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik draag hem nu! Dus dat is al vaker dan sommige items in mijn kast
Je mag mijn tas wel een keer naar school dragen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik draag echt bijna alles. Niet tegelijk, natuurlijk.
Ik ben malle henkie niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je mag mijn tas wel een keer naar school dragen!
Goed voor je motivatie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:41 schreef Tegan het volgende:
Heerlijk zo in het zonnetje zitten voor ik moet gaan werken...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef Kuukske het volgende:
Verdomme. 30 Seconds to Mars stopt er mee.
Gelukkig heb ik Jared vorig jaar nog kunnen aanrakenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Niet meer schaamteloos soppen op festivals als 30stm op het podium staat.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig heb ik Jared vorig jaar nog kunnen aanraken
Bij gebrek aan beter ga ik het podium wel voor je op.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Niet meer schaamteloos soppen op festivals als 30stm op het podium staat.
Doe je dan je haar ook zoals Jared?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter ga ik het podium wel voor je op.
in een shirtje is het wel lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef Tegan het volgende:
Het is warm zo buiten in driedelig kostuum.
Rawrr!quote:
Precies. Mooie win-win situatie dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:10 schreef JDude het volgende:
"Anthraxx on stage". Heb je je zaal opeens vol harig metaltuig staan.
Bushquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig is Bush weer bij elkaarNu moeten ze nog op leuke festivals staan.
Hij zat laatst in een aflevering van Criminal Minds.quote:
Jammer alleen dat ie niet kan acterenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij zat laatst in een aflevering van Criminal Minds.
Ja klopt ja!!! Toffe film.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie niet kan acteren
In Constantine wel ie
Die film heb ik laatst gekeken. Vond 'em leukquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie niet kan acteren
In Constantine wel ie
Je kunt 'tquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die film heb ik laatst gekeken. Vond 'em leuk
Oprecht enthousiasme!
Lang weekend?quote:
quote:
Groningen-PSV!quote:
NAC - Willem II?quote:
Het is in Tilburg dus andersom. Gaat vast gezellig worden tussen de supportersgroepenquote:
Of bedoel je de Katwijkse Boys tegen Schubbekutteveen?quote:
Schubbekutteveen de gekste!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Of bedoel je de Katwijkse Boys tegen Schubbekutteveen?
Ow ze moeten ook nog echt voetballen ook!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is in Tilburg dus andersom. Gaat vast gezellig worden tussen de supportersgroepen
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Pear-shapedquote:The third meaning is mostly limited to the United Kingdom, Ireland and Australasia. It describes a situation that went awry, perhaps horribly wrong. A failed bank robbery, for example, could be said to have "gone pear-shaped". Less well known in the US it generated some media interest when British politician Margaret Thatcher used the phrase[citation needed] in front of the world's press at one of her first meetings with U.S. President Ronald Reagan, with many reporters being unsure of the meaning of the term.
The origin for this use of the term is in dispute. The OED cites its origin as within the Royal Air Force; as of 2003 the earliest citation there is a quote in the 1983 book Air War South Atlantic.[1] Others date it to the RAF in the 1940s, from pilots attempting to perform aerial manoeuvres such as loops. These are difficult to form perfectly, and are usually noticeably distorted—i.e., pear-shaped.
Other theories include:
• If the original plan was to be visualised as a perfect circle, then the failed execution might be pictured as a distorted figure, hence "pear-shaped".
• When a gun barrel fails, it exhibits a characteristic swelling at the point of failure, usually due to a bullet hitting an obstruction in the barrel or the barrel material failing due to excessive chamber pressure.
• In pottery, when a bowl, or whatever is being turned, ends up rather less circular than one would like.
• Round party balloons suggest celebration and success, but as they deflate they take on a pear shape.
• Some aircraft engines become distorted (pear-shaped) in the event of failure.
• Early biplane aircraft buckled into a pear-shape when they crashed, especially stalling on take-off.
• The phrase refers to the shape of a gas balloon when it loses pressure. Gas balloons are spherical due to aerostatic pressure, but when they leak the gas rises to the top of the balloon and the neck bunches up, causing the balloon to look like an upside-down pear. The phrase hails from Victorian England when gas balloons first became popular.
• In glass blowing it describes a failed circular blown vessel. If over heated the glass becomes too fluid and distorts under gravity as it cools, resulting in a pear-shaped vessel. This was particularly important with early experiments with cathode ray tubes, where creating a large spherical glass vessel was necessary. Blowing such an object was a challenge and often 'went pear shaped'.
• It may be a mechanical engineering term: White metal bearings (large stationary engines and the like) when worn become "pear shaped" sometimes, due to wear and tear. It was also used to indicate poor workmanship in the manufacturing.
Zo erg ben ík zelfs niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:19 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik heb al tegen mama gezegd, dat ik pas verhuis als het internet daar werkt. Anders ga ik dood enzo.
Geen koelkast, geen bank, geen tafel, daar kan ik allemaal nog mee leven.
Wat ben je nu aan het doen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kom nieteens meer aan internetten toe tegenwoordig...
Een half uurtje op een dag internetten.quote:
Checkquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:19 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik heb al tegen mama gezegd, dat ik pas verhuis als het internet daar werkt. Anders ga ik dood enzo.
Geen koelkast, geen bank, geen tafel, daar kan ik allemaal nog mee leven.
2,50 gulden per kwartier in de bieb, printen kostte een kwartje ofzo? Had ik toen het geld niet voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een half uurtje op een dag internetten.
De laatste keer dat ik dat deed, was toen je nog per minuut moest betalen.
Goed begin van de dag altijd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:00 schreef Kuukske het volgende:
De dag begint alweer fantastisch. Pak chocoladehagel ligt door het kastje heen. Nouja, de inhoud dan. Want ik moet dat zonodig omgooien.
Ik heb in mn huidige huis een maand zonder internet gezeten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:19 schreef Tegan het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:21 schreef Kuukske het volgende:
Wij hebben Ziggo juichend verlaten na onze verhuizing. Lang leve KPN.
DON'T DO IT!quote:
Heb er hier de afgelopen 5 maanden totaal geen problemen mee gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nu wel minder slecht dan een paar jaar geleden volgens mij.
"Signaal? SIGNAAL? Ja, dat is te moeilijk hoor, daarvoor gaat u maar naar de concurrent, dat snappen wij allemaal niet"quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Het gaat op zich ook wel hoor. Pas als je verhuist en ingewikkelde dingen aan ze vraagt wordt het wat vervelender.
Tof tsjik. Naar een grote, enge stad of .. ? Een durpke. Nieuwbouw? Huur? Koop?quote:
Onderhuur, in een huis dat de eigenaren niet verkocht krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof tsjik. Naar een grote, enge stad of .. ? Een durpke. Nieuwbouw? Huur? Koop?
Vertel eens aan Kuuks?
Leidsche Rijn!quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onderhuur, in een huis dat de eigenaren niet verkocht krijgenBeetje in de middle of nowhere wel
Ah oké. Nou tof hoor!quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Onderhuur, in een huis dat de eigenaren niet verkocht krijgenBeetje in de middle of nowhere wel
Dat lijkt me leuker eigenlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Leidsche Rijn!![]()
Nou ja, je had ook in Vleuterweide kunnen zitten, das nog erger.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leidsche_Rijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, het is eigenlijk Utrecht, maar dan een stukje daarbuiten.
Vleuterweide centrum is best mooi geworden eigenlijk. Alleen zo'n teringeind overal bij vandaan. Jij zit zo toch redelijk dicht bij station Terwijde toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuker eigenlijkheb je nog winkels en volgens mij ook een betere busverbinding. Daar zit in ieder geval een Hema
Ja, maar daar zit alleen een AH-barakquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Vleuterweide centrum is best mooi geworden eigenlijk. Alleen zo'n teringeind overal bij vandaan. Jij zit zo toch redelijk dicht bij station Terwijde toch?
Er ligt per se altijd sneeuw in de winter hè?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit alleen een AH-barakDie vorig jaar wel vergroot is, maar toch. Dat winkelcentrum zijn ze nog niet eens aan begonnen geloof ik. En Vleuten is maar een paar minuten fietsen, met een Dirk die ook op zondag open is
Maar daar heb ik 's winters niets aan, want ze doen daar niet aan strooien.
Ik neem alleen tv en internet, scheelt zo'n 8 euro ofzo. Hoef geen telefoon. Wilde eigenlijk ook geen tv, maar ik weet het allemaal niet. Bij Ziggo kan je iig niet alleen internet, dan moet je ook tv nemen. Wat ik echt weird vind.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Checkik neem zo'n drie in een pakket, ik moet ook tv
Als het meezit gaat het winkelcentrum in Terwijde al in 2014 open. Dat is maar 9 jaar later dan de bedoeling was.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit alleen een AH-barakDie vorig jaar wel vergroot is, maar toch. Dat winkelcentrum zijn ze nog niet eens aan begonnen geloof ik. En Vleuten is maar een paar minuten fietsen, met een Dirk die ook op zondag open is
Maar daar heb ik 's winters niets aan, want ze doen daar niet aan strooien.
Dan woon je zo vlak bij Snuit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik had gereageerd op een nieuwbouwappartement in Vleuterweide en ik sta best hoog. Lach me kapot als ik er ééntje krijg.
Maar wel vaak ijsquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er ligt per se altijd sneeuw in de winter hè?
Huh, waarom geen tv?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik neem alleen tv en internet, scheelt zo'n 8 euro ofzo. Hoef geen telefoon. Wilde eigenlijk ook geen tv, maar ik weet het allemaal niet. Bij Ziggo kan je iig niet alleen internet, dan moet je ook tv nemen. Wat ik echt weird vind.
Da's een kwestie van ijzers onder je fiets bindenquote:
Ik kijk eigenlijk alleen Dit Was Het Nieuws en Wie Is De Mol. Kan ik makkelijk online kijken enzoquote:
Ik alleen omdat ik zo mijn sleutel ga halenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
En een goedemorgen trouwens. Mijn harem is al vroeg online zie ik net.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:17 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!!!
Mijn laatste tentamen cijfer binnen
een 8.3!!!
En maar twijfelen of ik het wel gehaald zou hebben
ik heb ook nog nooit hoger dan een 6 gehaald of zo
Fuck yeah ik ben briljant!
Misschien toch maar doorstuderen dan
Wij hebben ook bijna een jaar geen tv gehadquote:
Ik zou ook geen tv meer nemen als ik het nu zou moeten afsluiten, kijk echt nooit tv.quote:
YAY!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik alleen omdat ik zo mijn sleutel ga halen![]()
.
Nu mag je jezelf trakterenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:17 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!!!
een 8.3!!!
Ik welquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou ook geen tv meer nemen als ik het nu zou moeten afsluiten, kijk echt nooit tv.
Dat icm dat het geld scheelt is wel tof ja. Anders zou ik het natuurlijk wel doen enzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou ook geen tv meer nemen als ik het nu zou moeten afsluiten, kijk echt nooit tv.
Altijd Ant. Altijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
En een goedemorgen trouwens. Mijn harem is al vroeg online zie ik net.
Tof, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:17 schreef rhubarbje het volgende:
OMG OMG OMG!!!
een 8.3!!!
Ow joh. Nou.. wij wel hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Huh?quote:
xs4allquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef Tegan het volgende:
Ok, jullie hebben me overtuigd. Geen tv. Maar dan kan ik niet naar Ziggo. Andere opties?
vanavond uit etenquote:
Ow, ik dacht dat Ant in een politiepakje stond ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er scheurden wat politiewagens langs
Ik doe pas open als ie zich heeft uitgekleed.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Ant in een politiepakje stond ofzo.
Dat Noodles to go ding?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanavond uit eten
Of nou ja, we gingen al onderweg eten (frietjes of falafel of zo) en nu gaan we naar the good place op het stationwhaha
Ik sta al de hele tijd naakt voor je deur. Maar open doen, ho maar...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe pas open als ie zich heeft uitgekleed.
Dat zag ik net ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ziggo internet+tv = 47 per maand. 30mbit/s
XS4ALL internet = 40 per maand. 20Mbit/s.
.
Moet je wel aanbellenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik sta al de hele tijd naakt voor je deur. Maar open doen, ho maar...
Ja die daar boven zit bedoel je? Ja diequote:
Er bestaat ook nog zoiets als betrouwbaarheid en beschikbaarheid. Geloof me, na jaren van Ziggo en Telfort betaal je graag wat extra voor een verbinding die WEL werkt en een klantenservice die je niet afsnauwt en met een kluitje in het riet stuurt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ziggo internet+tv = 47 per maand. 30mbit/s
XS4ALL internet = 40 per maand. 20Mbit/s.
.
Iig geen Telfort!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:21 schreef Tegan het volgende:
Ok, jullie hebben me overtuigd. Geen tv. Maar dan kan ik niet naar Ziggo. Andere opties?
Dan zou ik gewoon die 5 euro per maand extra betalen voor fatsoenlijke service.quote:
XS4ALL = KPN.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon die 5 euro per maand extra betalen voor fatsoenlijke service.
Je kan die twee niet 1-op-1 met elkaar vergelijken hoor, zitten nog steeds verschillende organisaties achter.quote:
UPC.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Nou weet ik ook niet wat ik moet doen
Ja, en ik smeer bloed over de vloer.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je wel aanbellen
Of ben jij aan het stofzuigen daar?
Ransbak.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, en ik smeer bloed over de vloer.
Baahh.. welke dwaas doet zoiets dan joh ??quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ransbak.
Hebben ze de deur net geverfd waar nog bloed op zat, liggen er weel verse klodders in de lift
Kunnen we niet iets anders doen waarmee we morgen nog niet klaar zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
Die prutsers? Mén, als ik daar verhalen over ga vertellen zijn we morgen nog niet klaar
Yo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Baahh.. welke dwaas doet zoiets dan joh ??
Het valt de laatste 5 jaar ofzo wel mee, alleen die digitale tv was even kloten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die prutsers? Mén, als ik daar verhalen over ga vertellen zijn we morgen nog niet klaar
Ik wil niet stoken in een goed huwelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kunnen we niet iets anders doen waarmee we morgen nog niet klaar zijn?
Van Wes? Vergeet ze d'r tampons te wisselen dan ofzo?quote:
Potje kaarten is toch geen stoken?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil niet stoken in een goed huwelijk.
Iemand die last heeft van bloedneuzen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Baahh.. welke dwaas doet zoiets dan joh ??
Neusbloedingen??quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand die last heeft van bloedneuzen?
Jezus, ik type serieus drie keer neusbloed maar ik wist niet wat daar het meervoud van was
Ik speelde dat vroeger wel eens op het schoolplein met die alto's van toen. Niet dat ik er ook maar iets van snapte ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
JD vind het vast niet goed dat wij Magic the Gathering gaan spelen
Dát klinkt wel als iets wat JD niet zou goedkeuren.quote:
Jij deed vast mee voor het visuele aspect.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik speelde dat vroeger wel eens op het schoolplein met die alto's van toen. Niet dat ik er ook maar iets van snapte ofzo.
Meer bewegen, minder bier en meer seks. Dat helpt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden! Toen woog ik nog geen 90 kilo..
En ik nog geen 60quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Uhh..quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij deed vast mee voor het visuele aspect.
"Mijn tovenaar cast 'take off bra' en je hebt geen mogelijkheid om dat af te wijzen."
Toen werkte ik alquote:
Ik ben ook een stukje kleinerquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weeg ≥120kg. En jullie klagen over die 90 (ik zou willen dat ik het was) en 60 (dan val ik echt om).
omg, je levenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toen werkte ik alVolgens mij. Was dat 2006??
God ja. Toen werkte ik al.
Jij, scharrelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
2006. De tijd van veelvoudig Dungeons & Dragons spelen, rondscharrelen met vrouwen die ik niet eens wil herinneren en keihard falen voor mijn rijbewijs.
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij, scharrelen
2006, gekut met scriptie, stage, lekker afgevallen, drie keer naar Engeland en beginnen als freelancer
Zat ik toen al in singles? Moet haast wel, anders was m'n scriptie wel eerder klaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja.
Waarom hebben wij nooit gescharreld?
nou, nou, nou?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Kuukske het volgende:
Oh, ik weet al precies waar dat gescharrel over gaat..
Pics?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef CherryLips het volgende:
2003 zie ik. Jullie kennen mij niet eens als roodharigeWat grappig.
Dat! Zonder dequote:
Welk gescharrel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Kuukske het volgende:
Oh, ik weet al precies waar dat gescharrel over gaat..
Dat jou en mij indirect met elkander verbonden heeftquote:
An en JDquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat jou en mij indirect met elkander verbonden heeft.
Dat zijn allemaal offers die ik moet maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer bewegen, minder bier en meer seks. Dat helpt.
6 jaar geleden was ik nog 60 kilo. 50% bij gekomen in 6 jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weeg ≥120kg. En jullie klagen over die 90 (ik zou willen dat ik het was) en 60 (dan val ik echt om).
Meer seks met Q.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer bewegen, minder bier en meer seks. Dat helpt.
Ow dat staat je leuk!!quote:
De afgelopen 6 jaar waren voor mij ook flink wat kilo'squote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij de afgelopen drie jaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De afgelopen 6 jaar waren voor mij ook flink wat kilo's
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:34 schreef Tegan het volgende:
Ah.
Time to go buy a months worth of house.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |