Of ik geef alles gewoon weer terugquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ken je niemand met een garage of zolder waar het tijdelijk kan staan dan?
Whut?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga echt in paniek raken trouwens
Ik heb vanavond naailes dus ik ben druk
maar ondertussen heb ik morgen een leerling die een toets moet herkansen terwijl die herkansing niet bestaat en degene die er over gaat niet terug mailt!
garandeerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-vergaat-de-wereld/
Sta je dan op je trein te wachten en lees je ineens dat de wereld vergaat, dan draai je toch om en ga je naar huis?
nou wat er staatquote:
Nou ja, ik hoop dus dat het huis voorlopig niet verkocht wordt en ik tegen die tijd kan doorverhuizen naar een huurappartement van de woningbouwverenigingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef Tegan het volgende:
Wat tof CL!
En tijdelijk in opslag is geen optie?
Nee, dat snap ikquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dus dat het huis voorlopig niet verkocht wordt en ik tegen die tijd kan doorverhuizen naar een huurappartement van de woningbouwvereniging
Och, het zijn Amerikanen, het is iig beter Nederlands dan de doorsnee spam in mijn mailbox. Maar dat kom je dan weer niet tegen op stationsquote:
ik dacht meteen 3 dingen:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is deze al langs gekomen?
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-vergaat-de-wereld/
Sta je dan op je trein te wachten en lees je ineens dat de wereld vergaat, dan draai je toch om en ga je naar huis?
Vervelend....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou wat er staat
morgen komt een leerling die een toets moet herkansen
maar het hoofd maatschappijleer heeft die herkansingen nog niet gemaakt of door ons (collega's) laten maken
en hij mailt ook niet terug
dus dan denk ik dat er niks anders op zit dan zelf wat maken
maar ik heb de halve avond naailes!
dus dat word nachtwerk, terwijl ik helemaal niet gewent ben om toetsen af te leveren... en volgens mij moeten ze dan nog officieel door die man worden goedgekeurd en zo
Paniek dus
Ergste geval, dan laat je hem het gewoon een dag later herkansen, omdat het zo'n schatje is zeg je danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou wat er staat
morgen komt een leerling die een toets moet herkansen
maar het hoofd maatschappijleer heeft die herkansingen nog niet gemaakt of door ons (collega's) laten maken
en hij mailt ook niet terug
dus dan denk ik dat er niks anders op zit dan zelf wat maken
maar ik heb de halve avond naailes!
dus dat word nachtwerk, terwijl ik helemaal niet gewent ben om toetsen af te leveren... en volgens mij moeten ze dan nog officieel door die man worden goedgekeurd en zo
Paniek dus
Ja dat vinden ze niet tof hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ergste geval, dan laat je hem het gewoon een dag later herkansen, omdat het zo'n schatje is zeg je dan.
Kut dat het net een dag of 2 is voordat ik op vakantie gaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht meteen 3 dingen:
Kut voor de leerlingen die net hun examen hebben gehad... zo hard geleerd en nooit een diploma
Fijn dat ik wel mijn jurkje al binnen heb, dan kan ik hem nog een paar dagen aan
En fijn dat we dit weekend dan al naar Berlijn gaan en niet volgend weekend
Naja het komt allemaal wel goedquote:
Waar ga je naar toe?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kut dat het net een dag of 2 is voordat ik op vakantie ga![]()
Overigens heb ik al verschillende keren (zeer) conservatieve christenen horen oreren over hoe we niet zuinig meer op de aarde hoeven te zijn omdat we toch in de eindtijd leven.![]()
![]()
De wereld vergaat toch pas als ik al dood ben, en al mijn geld heb uitgegeven, dusjaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Een hard reset zou misschien wel goed zijn voor de aardbol
snel zijn dan! want je hebt nog maar 11 dagen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
De wereld vergaat toch pas als ik al dood ben, en al mijn geld heb uitgegeven, dusja.
Mwoh al het leven uitroeien om 'een frisse start' te maken lijkt me wat overkill.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef CherryLips het volgende:
Een hard reset zou misschien wel goed zijn voor de aardbol
Dat doe ik komende week wel aan meubels idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
snel zijn dan! want je hebt nog maar 11 dagen!
Worden wij de nieuwe Adam en Evaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh al het leven uitroeien om 'een frisse start' te maken lijkt me wat overkill.
Griekenland, maar die Amerikaanse bidlip gunt mij dat dus nietquote:
IJstijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Tegan het volgende:
We krijgen straks een piek, en dan gaat 80% van de mensheid dood, en dan is er weer ruimte. Of er komt een ijstijd ofzo.
En dan besluiten dat we eigenlijk toch geen kinderen willen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Worden wij de nieuwe Adam en Evamoeten we fokken als konijnen.
lekker zeg!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Griekenland, maar die Amerikaanse bidlip gunt mij dat dus niet
Dan maakt hij wel een kind uit je rib ofzo Grrrrrrrr.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan besluiten dat we eigenlijk toch geen kinderen willen.![]()
God: "![]()
".
Nederland was de warmste plek in Europa deze week hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lekker zeg!
volgens mij is het daar prachtig weer dan!
of niet, omdat het niet meer bestaat en zo
maar dan heeft niemand lekker weer en maakt het ook niet zo veel uit natuurlijk
want naar wie moet je dan je kaart met het zonnetje met daarin 32 graden sturen?
'straks' is wel een heel ruim begrip.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef Tegan het volgende:
We krijgen straks een piek, en dan gaat 80% van de mensheid dood, en dan is er weer ruimte. Of er komt een ijstijd ofzo.
Ik had ook niet de intentie om heel precies te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
'straks' is wel een heel ruim begrip.
Jup, een van de gasten waar ik mee ga zit zich al een maand zorgen te maken over het weer daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nederland was de warmste plek in Europa deze week hoor.
Straks, om een uurtje of zeven ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
'straks' is wel een heel ruim begrip.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jup, een van de gasten waar ik mee ga zit zich al een maand zorgen te maken over het weer daar.![]()
Als het 25 graden is en droog vind ik het al goed
Dan klaag ik hem aan wegens ongewenste intimiteitenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan maakt hij wel een kind uit je rib ofzo Grrrrrrrr.
Mishandelingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan klaag ik hem aan wegens ongewenste intimiteiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |