Jij meest elke vorm van geest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Je meest de ondernemingsgeest mijn vriend. Je geest wordt op zo'n forum heel erg duidelijk. Oh, and don't forget. I am always right.
Hoe kun je nou weer ontopic gaan met zo n zure OP vol leugens gedomineerd door negatieve emoties.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:10 schreef du_ke het volgende:
Terug ontopic aub mensen. De SC is wat verderop..
Duke heeft daar geen moeite mee...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer ontopic gaan met zo n zure OP vol leugens gedomineerd door negatieve emoties.
Als de enige concurrenten PvdA en CDA hun kiezers kunnen verliezen aan deze nieuwe supersociaaldemocratische partij, dan blijft de VVD, ook met 30+ zetels, nog even de grootste.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
De marge die de VVD heeft is natuurlijk minimaal. Met dik 30 zetels de grootste worden houdt niet over. Dan ben je je status zo weer kwijt..
Dat is dus precies waarom een nieuwe partij ter linkerzijde rechts alleen maar in de kaart zou spelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als de enige concurrenten PvdA en CDA hun kiezers kunnen verliezen aan deze nieuwe supersociaaldemocratische partij, dan blijft de VVD, ook met 30+ zetels, nog even de grootste.
Eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Zeeland het volgende:
@Arolsen.
Je vind de SP te radicaal. Laat je niets aanpraten, de SP past uitstekend bij jou. Je bent zelfs ietsje radicaler dan de SP.
Dat lijkt me beter dan de huidige partijen al lopen er hier ook aardig wat wazige zuurpruimen rondtquote:
Amen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Je meest de ondernemingsgeest mijn vriend. Je geest wordt op zo'n forum heel erg duidelijk. Oh, and don't forget. I am always right.
Ik vraag me werkelijk af hoe je daarbij komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Oda_Nobunaga het volgende:
Ik vind dat D-66 gewoon weer terug moet naar de roots. Toen hadden ze nog originele ideeen, nu is het alleen maar het anti-Wilders geblaak van Pechtold.
Gekozen burgemeester? Ja graag.
Geld naar onderwijs? Ik zeg doen.
Ga jij eens vlug het partijprogramma doorlezen voordat je zulke ongefundeerde opmerkingen maakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:44 schreef Oda_Nobunaga het volgende:
Ik vind dat D-66 gewoon weer terug moet naar de roots. Toen hadden ze nog originele ideeen, nu is het alleen maar het anti-Wilders geblaak van Pechtold.
Gekozen burgemeester? Ja graag.
Geld naar onderwijs? Ik zeg doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |