quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef diditje64 het volgende:
[..]
terwijl hier stiekem ook een hoop jongere zitten.
whahah hij doet het hier niet eensquote:
hahah dunno?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
whahah hij doet het hier niet eensOverbelast ofzo ?
Monique is 31 en een Fokkerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Is da zo ? Wat is haar nick ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:19 schreef Flow3r het volgende:
grappig![]()
[ afbeelding ]
Maik is zeker vergeten dat zijn vriendin een Fokker is?
En Guido zelf ook![]()
Nu een grote mond hebben omdat ze hard gefaald hebben in het programma, en ze wéten het![]()
![]()
![]()
dat zei ik toch al? in het huis praatten ze zelfs over hoe leuk FOK! wasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:19 schreef Flow3r het volgende:
grappig![]()
[ afbeelding ]
Maik is zeker vergeten dat zijn vriendin een Fokker is?
En Guido zelf ook![]()
Nu een grote mond hebben omdat ze hard gefaald hebben in het programma, en ze wéten het![]()
![]()
![]()
weet ik, maar dat zijn dan de 30 minnersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:18 schreef diditje64 het volgende:
[..]
geen idee wat haar nick is, ze heeft meermalen op de streams gezegd dat ze alle RLS-en op Fok gevolgd heeft en verslaafd was aan Bart en Sabine van Big Brother , dus madam weet heel goed waar ze mee bezig was.quote:
Mwah, als je aan zo'n RLS meedoet kan je verwachten dat er ook genoeg mensen zijn die je afzeiken. En als je ziet hoe zij zichzelf elke keer neerzette op tv...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk ex-fokker na een paar posts over haarzelf gelezen te hebben
ik vertrouw Sharon en Karim!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
Fijn hè, Sharon zwartmaken. Er wordt nu getwijfeld aan de redenen van Sharon wat ze met haar geld gaat doen.
LangeLat bemoeit zich er ook meequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@theonlyguido zo ben jeje frustratie nu kwijtlaat gaan ze zijn het echt niet waard zonde van je tijd!! al lig ik wel in een deuk#sstnl
5 minutes ago Favorite Retweet Reply
![]()
Moet ze niet slapen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:22 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@theonlyguido zo ben jeje frustratie nu kwijtlaat gaan ze zijn het echt niet waard zonde van je tijd!! al lig ik wel in een deuk#sstnl
5 minutes ago Favorite Retweet Reply
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |