abonnement Unibet Coolblue
pi_96599243



Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Wel met reclame.

Backups:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html


Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen

Update kluisstanden, bijgewerkt tot 28-04 22:17 uur

Euro 21.275,00 Sharon
Euro 17.383,00 Karim
Euro 15.nog wat Philip
Euro 5.125,00 Joanna

Euro 1.500,00 Segredo Mentaal meegeholpen met het vlot bouwen en bezetten.
Euro 100,00 StefHeeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen.

Nieuw topic kan maar door één persoon worden aangemaakt, maar
geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan een nieuwe. Is er een nieuwe aangemaakt, dan kan er geen andere meer worden aangemaakt, dus geen last meer van meerdere topics.
pi_96599270
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef DjinN het volgende:

[..]

Wat is het toch een verspookte aandachtshoer he :r
Kunnen ze ook tieten liften? de mijne beginnen last van de zwaartekracht te krijgen. Ik roep steeds "blijf naar voren kijken!!!!!!!!" maar ze luisteren niet echt :p
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_96599282
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:10 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Kunnen ze ook tieten liften? de mijne beginnen last van de zwaartekracht te krijgen. Ik roep steeds "blijf naar voren kijken!!!!!!!!" maar ze luisteren niet echt :p
_O- _O-
pi_96599285
Dus je krijgt 1 borst en die andere dan?
pi_96599296
Ach joh wat kan mij het schelen wat Guido zegt lekker belangrijk.

Mijn ook niet het is nog maar een puber die de hele dag niks te doen heeft.
pi_96599299
theonlyguidoGuido Gijsbers

Ik zou wel eens een artikel willen zien in @nrcnext met de titel: De FOKker en zijn kop. En dan een foto van de user en zijn posts. Haha

die foto zit hem goed dwars he? hij wel met kop en staart op internet en wij niet _O- _O-
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96599307
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Ja kweetniet maar Guido is er toch al uit :P
Laat ik het zo zeggen: als mijn vriend hier zo afgezeken werd door heel de menigte zou ik ook voor hem op komen. Dat is denk ik precies wat zij nu ook probeerde te doen alleen faalde ze hard :') Kan ze hoog en laag springen dat ze een andere Nathalie is, maar ik geloof daar dus geen hol van :W Die heeft gewoon een account aangemaakt om haar vriendje bij te staan _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_96599311
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:10 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Kunnen ze ook tieten liften? de mijne beginnen last van de zwaartekracht te krijgen. Ik roep steeds "blijf naar voren kijken!!!!!!!!" maar ze luisteren niet echt :p
_O- _O- _O-
pi_96599324
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:10 schreef shomila het volgende:
Dus je krijgt 1 borst en die andere dan?
Die plakken ze op je rug :+ BackupTiet ofzo
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_96599329
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Stability het volgende:
theonlyguidoGuido Gijsbers

Ik zou wel eens een artikel willen zien in @nrcnext met de titel: De FOKker en zijn kop. En dan een foto van de user en zijn posts. Haha

die foto zit hem goed dwars he? hij wel met kop en staart op internet en wij niet _O- _O-
Heeft ie ook zelf voor gekozen door zo'n foto shoot te doen en daarna in een rls te gaan
pi_96599337
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:05 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Heeft u hier interesse in mail dan naar info@dianagabriels.nl LET OP: Er wordt maar 1 borst correctie weggegeven.
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
De operatie zal op 16 mei plaatsvinden. U zal met uw gehele gezicht + lichaam op tv te zien zijn. De chirurg is Dr. Werner Beekman
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
»
SST Joanna
SST_Joanna SST Joanna
Ik ben zojuist gebeld door RTL4. Voor het programma Beauty Plus zoeken wij een dame die graag een borstcorrectie zou willen ondergaan.
3 minutes ago Favorite Retweet Reply
OMG :')
Ik zweer het je honderdmiljoenduizen % zeker te weten dat die Badjas zich hier voor opgeeft.
pi_96599340
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:05 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Joanna SST Joanna
Heeft u hier interesse in mail dan naar info@dianagabriels.nl LET OP: Er wordt maar 1 borst correctie weggegeven.
Lekker dan. :') En die andere borst moet je zelf betalen. -O-
pi_96599341
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:10 schreef shomila het volgende:
Dus je krijgt 1 borst en die andere dan?
mag je zelf betalen, een koopje ze pretenderen de goedkoopste van Europa te zijn, dus 3000 euro en je zou van je hangers aka theezakkies af zijn,
pi_96599355
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Stability het volgende:
theonlyguidoGuido Gijsbers

Ik zou wel eens een artikel willen zien in @nrcnext met de titel: De FOKker en zijn kop. En dan een foto van de user en zijn posts. Haha

die foto zit hem goed dwars he? hij wel met kop en staart op internet en wij niet _O- _O-
Ik stel mij beschikbaar. Mijn foto's staan in mijn FoBo. Veel plezier ermee Guido! *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_96599357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Blackprinces het volgende:

[..]

Heeft ie ook zelf voor gekozen door zo'n foto shoot te doen en daarna in een rls te gaan
Mijn kop mogen ze wel zien hoor, is toch niets bijzonders aan te zien.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_96599366
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Stability het volgende:
theonlyguidoGuido Gijsbers

Ik zou wel eens een artikel willen zien in @nrcnext met de titel: De FOKker en zijn kop. En dan een foto van de user en zijn posts. Haha

die foto zit hem goed dwars he? hij wel met kop en staart op internet en wij niet _O- _O-
_O- Kan FOK niet zijn foto naar nrc next sturen mag hij ook met zijn kop in de krant.
pi_96599367
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef DjinN het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: als mijn vriend hier zo afgezeken werd door heel de menigte zou ik ook voor hem op komen. Dat is denk ik precies wat zij nu ook probeerde te doen alleen faalde ze hard :') Kan ze hoog en laag springen dat ze een andere Nathalie is, maar ik geloof daar dus geen hol van :W Die heeft gewoon een account aangemaakt om haar vriendje bij te staan _O-
nee, ik zou juist helemaal nergens op reageren..dat is veel erger ! nu jaagt ie zichzelf alleen maar op de kast (waar die net uit is, nota bene) en degene die kwaad word op de reakties, is hij zelf....als je niet reageert is het dus andersom :P
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96599392
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Mijn kop mogen ze wel zien hoor, is toch niets bijzonders aan te zien.
Prima, maar als het lelijk is heeft Guido een punt, dus beter zoeken we een jonge en mooie user... ~O>
pi_96599402
Ik vind het gewoon bijna komische hoe guido zich opwind. ik zal hem wel een keer aanspreken als ik hem op een Game event tegen kom. En dan zeg ik gewoon waarom hij mij uitmaakt voor iemand van 30 :o zonder leven O-)
pi_96599415
Ik lig echt krom Ik switch van twitter naar FOK. Dit is toch alleen maar humor :) van beide kanten :)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_96599416
Guido _O-

Bij de eerste keer dat ik hem zag noemde ik hem de next Joran... ik zie het er nog in :')
pi_96599429
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:13 schreef waxmask het volgende:

[..]

Prima, maar als het lelijk is heeft Guido een punt, dus beter zoeken we een jonge en mooie user... ~O>
Omdat ? Wat wil ie zeggen :') "Hey kijk! Een lelijke FOK!ker". Denk dat heel NL hem dan nog meer uitlacht
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_96599439
hij had ook kunnen winnen , door ons, luie pc loerders die zittend stofzuigen...alleen heeft hij het niet verdiend met slapen , kriebelen en gapen...eerlijk is eerlijk
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96599442
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:13 schreef waxmask het volgende:

[..]

Prima, maar als het lelijk is heeft Guido een punt, dus beter zoeken we een jonge en mooie user... ~O>
volgens mij heb ik een alledaagse kop :) wel is mijn neus ietsjes groot ;)
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_96599450
Guido kwan wel op tijd hoeven we ons als 30 plussers niet te vervelen tijdens de sl.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')