Leuk item was dat ja. Ik had nog nooit van de beste man gehoord? Maar in de producers wereld schijnt het dus een echte ster te zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
Die Chew Fu (DWDD gisteren) maakt wel lache remixes. Niet veel gehoord van hem maar het klinkt lache.
Ja dat vond ik dus zo bizar, zo'n grote ster...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Leuk item was dat ja. Ik had nog nooit van de beste man gehoord? Maar in de producers wereld schijnt het dus een echte ster te zijn.
En een enorm vrolijke, enthousiaste, sympathieke gast was het.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus zo bizar, zo'n grote ster...
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:36 schreef TWP het volgende:
[..]
En een enorm vrolijke, enthousiaste, sympathieke gast was het.
Oh, ik lag gister met een dronken kop te chillen op bed, ogen dicht, Aphex Twin aan en ik viel heeeerlijk in slaap.quote:
Daar heb ik laatst wat over gelezen... eens even zoeken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een Fleetwood Mac maand, komen die nu ook?
Zekerrrrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
OMG beter komen ze naar Nederland enzo. Daar wil ik best wat geld voor neerleggen.
Nee, Pukkelpop. Uiteraard is er veel overlap, maar daar waar het niet overlapt pakt PP doorgebroken bands en LL nieuwe bands.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het inderdaad over Pinkpop heeft.Wordt vaak door elkaar gehaald met die afkorting.
LL en nieuwe bands? Mwah nee. Pukkelpop is veel progressiever met de programmering van kleine bands vind ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, Pukkelpop. Uiteraard is er veel overlap, maar daar waar het niet overlapt pakt PP doorgebroken bands en LL nieuwe bands.
Mag je vinden. De realiteit is anders.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:03 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
LL en nieuwe bands? Mwah nee. Pukkelpop is veel progressiever met de programmering van kleine bands vind ik.
Neuh Lowlands is zijn 'edge' al lang kwijt wat dat betreft. Pukkelpop is vaak scherper.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag je vinden. De realiteit is anders.
De X-Rayquote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mja, kijkend naar bijvoorbeeld vorig jaar had Pukkelpop alle 'hippe' acts die Lowlands ook had, maar ook nog bijv.Toro Y Moi, These New Puritans, Hurts, Stornoway, Ou est le Swimming Pool, Jamaica, Harlem, Everything Everything, Steve Aoki, Ellie Goulding, D.I.M., Chapel Club etc.
En wat had Lowlands daar dan tegenover wat Pukkelpop niet had?
Das precies wat ik bedoel jaquote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mja, kijkend naar bijvoorbeeld vorig jaar had Pukkelpop alle 'hippe' acts die Lowlands ook had, maar ook nog bijv.Toro Y Moi, These New Puritans, Hurts, Stornoway, Ou est le Swimming Pool, Jamaica, Harlem, Everything Everything, Steve Aoki, Ellie Goulding, D.I.M., Chapel Club etc.
Plastikman live.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |