Zeker weten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er gaan toch ook wel mensjens Warpaint voor mij kijken, toch?
Warpaintquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er gaan toch ook wel mensjens Warpaint voor mij kijken, toch?
JAAAAquote:
één keer gezien op Pinkpop en dat wasquote:
Mundial in Tillie, hele dag is maar 20 euroquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
JAJAJAJA ik wil ik wil! Melkweg komt 'ie maar da's al uitverkocht (kwam ik vorige week achter).
Tilliequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:52 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mundial in Tillie, hele dag is maar 20 euro
Wil hem nog wel een keer zien ja, op RW was het zoooooooooooo fijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ga *NU* het nieuwe album luisteren. Wil hem wel eens in het echt zien
.
Op de zondag gezetquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef theodoor9 het volgende:
Op de zondag dus, denk dat we het programma bijna compleet hebben zo!
bohh gek spannund zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef theodoor9 het volgende:
http://www.lowlove.nl/nieuws/lowlands-het-beste-festivalquote:Gisterenavond heeft Lowlands tijdens het ‘Gala Van De Popmuziek’ voor de tweede keer op rij een ‘Duiveltje’ gewonnen in de categorie ‘Beste Festival’. Deze jaarlijkse muziekprijs is een initiatief van het Muziekcentrum Nederland en werd gisteren in twaalf categorieën uitgereikt in de Rabozaal van de Melkweg.
Que?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef theodoor9 het volgende:
yeah, i know. Bedoel meer dat we de goede kant op gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Que?D'r komen nog ongeveer 160 acts bij.
Klopt! Toch zou ik het een gemis vinden als namen als The Antlers, Bonobo, James Blake en Explosions In The Sky niet worden toegevoegd aan het lijstje, terwijl Pukkelpop ze nu al hebben bevestigd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:55 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
yeah, i know. Bedoel meer dat we de goede kant op gaan.
zoveel nog?quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:27 schreef Haunter het volgende:
[..]
Que?D'r komen nog ongeveer 160 acts bij.
Ik ben voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
James Blake zal ook wel komen verwacht ik?
Of doet hij alleen zijn DJ acts?
Ik zal je ze geven:quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan nu al een paar namen van Pukkelpop noemen waarvan ik weet dat ze niet op Lowlands komen. Het zal de jarenlange ervaring wel zijn, je pikt ze er zo uit.
Die had ik idd al in m'n lijstje (alhoewel ik Deftones nog een kans had gegegeven in de Grolsch op zaterdag).quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik zal je ze geven:
Deftones, No use for a name, Bouncing Souls en Yellowcard staan alle 4 op de vrijdag van pukkelpop en de rest van het weekend in duitsland (area 4 en highfield)
Ik hoop live ergens vroeg op de avond. Kweenie of de muziek goed tot zich recht komt op een festival, maar wil hem graag wel graag live zien. Klavierwerke EP vind ik echt geniaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
James Blake zal ook wel komen verwacht ik?
Of doet hij alleen zijn DJ acts?
de leuke bands dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar verder acht ik weinig kans voor .., The Raveonettes, Blonde Redhead, Sebadoh,...
Normaal zit het rond de 200 acts, we zitten nu rond de 40 officiële bevestigingen ofzo.quote:
Lowlands laat nu al heel wat jaren goeie, wat langer bestaande bands aan zich voorbij gaan, terwijl PP dat niet doet. Zeker als ze wat hardere gitaren bevatten. Weet niet waarom, het kan niet het hipster wannabe zijn, want het zo-goed-als Pitchfork-festival Primavera in Spanje heeft juist heel wat van die oude knakkers geprogrammeerd. En tsja, Pitchfork is toch hét summum van hipster?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Piiiipipipipipipipipipipipipi
pi-pa-pijpeeeeeen
Haaaaal 'm uit je brooooeeek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |