Ik vind het ook een enorm lastige keuze. Clerks is een van mijn favoriete film en de enige comedy die ik een 10 heb gegeven, maar Wayne's World is wel gewoon veel meer een stonerfilm qua humor. Ik ben er nog niet over uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef froebelmeister het volgende:
1. Clerks (1994) - Wayne's World (1992)
2. Napoleon Dynamite (2004) - Clerks II (2006)
3. Donnie Darko (2001) - Office Space (1999)
4. Wayne's World 2 (1993) - Idiocracy (2006)
Donnie Darko niet omdat die het verkeerde genre is, Idiocracy niet gezien, de rest is wel aanelkaar gewaagd.
Jahaa, breng nou je stem maar uit op de voorrondequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:41 schreef El_Matador het volgende:
Net Napoleon Dynamite gezien maar dat is toch geen kaasfilm??? Dan kunnen Kick-Ass en Scott Pilgrim er ook wel bij... Er komt niet 1 gram wiet in de film voor, en het is niet eens een comedy, eerder een slecht geacteerd drama.
Het is wel een komedie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:41 schreef El_Matador het volgende:
Net Napoleon Dynamite gezien maar dat is toch geen kaasfilm??? Dan kunnen Kick-Ass en Scott Pilgrim er ook wel bij... Er komt niet 1 gram wiet in de film voor, en het is niet eens een comedy, eerder een slecht geacteerd drama.
Is wat mij betreft ook niet echt een stonermovie... Wel een erg grappige film voor dat soort momentenquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:26 schreef afro het volgende:
1.Clerks (1994) - Wayne's World (1992)
2. Napoleon Dynamite (2004) - Clerks II (2006)
4. Wayne's World 2 (1993) - Idiocracy (2006)
Ik mis eigenlijk wel dont be a menace to south central while drinking your juice in the hood. jammer dat ik topic telaat zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door El_Matador op 02-06-2011 14:39:22 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |