Omdat er iemand in een konijnenpak in rondloopt? Waarom is dd een stonerfilm?quote:
Inderdaad, vind ik er totaal niet tussen passen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat er iemand in een konijnenpak in rondloopt? Waarom is dd een stonerfilm?
Je vergeet Pineapple expressquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
-een hele hoop-
Allemaal leuk tot supergaaf, (especially) when stoned
Sorry, ja! Heb een lijst gekopieerd he?quote:
Sja, schandalig. Ik heb er niks anders over te zeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, ja! Heb een lijst gekopieerd he?
In de tussentijd ga ik vast even wat stemmen tellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef picodealion het volgende:
Dit lijkt me een goed uitgangspunt, maar wat mij betreft ligt hier niet per se de grens. Als iedereen Clerks een ideale stonerfilms vindt (ondanks dat het amper over wiet gaat) moet die uiteraard gewoon genomineerd worden. Wel wil ik het graag in het comedy-genre houden.
Blow en Spun gaan ook over drugs (en dus soms ook om wiet) maar zijn nou niet echt stonermovies binnen deze definitie. 2001: A Space Oddysey kan ook heel mooi zijn als je hebt geblowed, maar ook zulke films vallen hier niet onder.
Sorry, maar die ga ik niet allemaal meetellen. Als je een aantal films wil nomineren/steunen om mee te doen in het toernooi stel ik voor dat je de OP even leest en dan de films nomineert waarvan jij echt vindt dat ze in dit toernooi thuishoren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
Allemaal leuk tot supergaaf, (especially) when stoned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |