Die is leuk idd!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Over versieren gesproken..
Ik was op stage (op kantoor, zat op Facebook, zat me dood te vervelen enzovoort, had ook nergens zin in, was beetje geirriteerd). Er zijn meer stagaires bij dat bedrijf en sommige zie ik ook wel in pauzes maar verder geen contact mee. Kreeg ik ineens op mijn telefoon een bluetooth verzoek van ene Ilona (ik dacht: huh.. ik wist wel dat zij Ilona was maar verder nooit contact gehad) dus ik maar accepteren. Stuurt ze mij een bestand. Ik weer accepteren. Zie ik een foto; een a4tje met de tekst: aan het werk blijven hé!Dus ik óók een a4tje gepakt en daarop geschreven: Sssst, geen zin in. Foto gemaakt en verstuurd via bluetooth. Stuurde ze weer terug op een a4tje (foto weer via bluetooth): Ik hou je in de gaten
Verder kon ik niks terugsturen aangezien mijn stagebegeleider bij mij kwam zitten en ik wel aan het werk moest. In de pauze verder wel met haar gepraat, eigenlijk over niks
.
Ik vond het iig grappig en bijzonder bedacht, ik zou er zelf niet op gekomen zijn
Ik heb geen behoefte om over mijzelf te praten. Heb dat hier één keer gedaan en daar heb ik spijt van gehad. Mensen hoeven mijn advies ook niet aan te nemen, ik geef gewoon mijn mening gebaseerd op logisch denken en mss psychologisch inzicht in hoeverre ik dat dan heb. Als mensen het niet met me eens zijn wortd dat gewoon gezegd, dat kan. Naar mijn mening heb ik nooit hele verkeerde adviezen gegeven of zo maar als dat wel zo is mag je me daarop wijzen natuurlijk. Ik doe absoluut niet alsof ik de wijsheid in pacht heb, meestal is iedereen het wel eens hier over bepaalde adviezen en/of opmerkingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:42 schreef VacaLoca het volgende:
Off-topic vind ik mijn vraag aan jou iig niet echt Strawberry. Al 73 delen post je hier toch een beetje alsof je de wijsheid in pacht hebt. Niet slecht bedoeld... vind dat je als 18/19 jarige veel zinnige dingen zegt. Maar in je stellingen betrek je volgens mij weinig op jezelf, en nu lijk je je eigen situatie ook een beetje te mijden, maar na je al weken hier vanalles over verscheidene users te zien posten lijkt het me toch wel relevant wat je eigen situatie is mbt dit onderwerp.
Gaat namelijk niet altijd om wat er gezegd wordt maar ook wie het zegt (als in, welke ervaringen die persoon zelf heeft). Misschien verstop je jezelf achter het adviseren van anderen terwijl je zelf in exact dezelfde situatie zit.
Misschien al eens besproken, heb zelf niet elk topic gelezen.
Beetje jammer dit .quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om over mijzelf te praten. Heb dat hier één keer gedaan en daar heb ik spijt van gehad. Mensen hoeven mijn advies ook niet aan te nemen, ik geef gewoon mijn mening gebaseerd op logisch denken en mss psychologisch inzicht in hoeverre ik dat dan heb. Als mensen het niet met me eens zijn wortd dat gewoon gezegd, dat kan. Naar mijn mening heb ik nooit hele verkeerde adviezen gegeven of zo maar als dat wel zo is mag je me daarop wijzen natuurlijk. Ik doe absoluut niet alsof ik de wijsheid in pacht heb, meestal is iedereen het wel eens hier over bepaalde adviezen en/of opmerkingen.
En ik vind het wel off-topic om meer over mij teweten te komen terwijl ik aangeef geen advies te willen/nodig te hebben.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen toch, ik ga hem misschien wel eens gebruikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heel leuk, ik snap niet hoe iemand dat uit zichzelf bedenkt.Kon ik maar op zoiets komen.
En ik dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Nogmaals proficiat aan benzin en arolsen, hou ons op de hoogte hoe het verder gaat.
Ja komop, mensen leggen hier hun ziel en zaligheid bloot, en jij bent altijd prominent aanwezig (wat ook gewaardeerd wordt bevroed ik)quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh God wat heb ik nu weer gezegd.
Nou, je vraagt er zelfs letterlijk om.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent; kom op zeg.
Dat begrijp ik, ik heb toch best wel wat over mezelf gedeeld een keer, maar als dat dan later op een gemene manier tegen je wordt gebruikt ben je daar ook snel klaar mee. Niet dat er verder nog iets over te zeggen viel...dat was het eigenlijk wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja komop, mensen leggen hier hun ziel en zaligheid bloot, en jij bent altijd prominent aanwezig (wat ook gewaardeerd wordt bevroed ik)
Maar je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten over je eigen situatie. En dit is niet bedoeld om in allerlei broekjes te komen, maar gezien de intimiteit van het topic zou ik het wel leuk vinden om van iedereen een beetje de contouren van hun eigen achtergrond te weten.
Dat is toch niet teveel gevraagd?
Met wat? Met mijn verhaal?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, je vraagt er zelfs letterlijk om.
Ow. Zo kan je het zien, maar zo bedoelde ik het niet. Zou ik aandacht willen hier; doe ik dat wel op een betere manier. De manier van Richard, MLIG en Schenkstroop in één. Zeuren dus. Neem dat maar van mij aanquote:
Hm okee daar weet ik niet zoveel vanaf, ik volg dit topic pas sinds de TT wijziging. Maar lijkt me inderdaad vervelend..quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik heb toch best wel wat over mezelf gedeeld een keer, maar als dat dan later op een gemene manier tegen je wordt gebruikt ben je daar ook snel klaar mee. Niet dat er verder nog iets over te zeggen viel...dat was het eigenlijk wel zo'n beetje.
Het was idd gepost voor de TT wijziging, dus dat verklaart het dan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Hm okee daar weet ik niet zoveel vanaf, ik volg dit topic pas sinds de TT wijziging. Maar lijkt me inderdaad vervelend..
Ach, ze deed het zelf ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Hm okee daar weet ik niet zoveel vanaf, ik volg dit topic pas sinds de TT wijziging. Maar lijkt me inderdaad vervelend..
Tuurlijk zie ik het zo, zo staat het er ook. Maar goed, wat bedoelde je dan met die vraag als je geen antwoord zocht?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ow. Zo kan je het zien, maar zo bedoelde ik het niet. Zou ik aandacht willen hier; doe ik dat wel op een betere manier. De manier van Richard, MLIG en Schenkstroop in één. Zeuren dus. Neem dat maar van mij aan
Ja, zo zijn er nog veel meer titels te bedenken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat we noemen het topic gewoon als zeuren gemakkelijk gaatvanwege terugkerende kleine dramatjes
Ik wou laten weten dat ik geneukt heb. Maar ik had het liever niet op deze manier gezegd, maar 't is niet anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk zie ik het zo, zo staat het er ook. Maar goed, wat bedoelde je dan met die vraag als je geen antwoord zocht?
zij gaat je miljoen keer op je hart stampen, en er nog 10 keer als een dikke olifant vooruit en achteruit eroverheen. en dan walst ze door, nadat ze jou op een verschrikkelijke manier verlaat, en dan blijf je dat nog vele jaren lang heel erg vinden.(niet erover heen kunnen komen)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef Arolsen het volgende:
Nou mijn weekend was een succes. Het meisje waar ik de vorige week mee gezoend heb is op zaterdag langs gekomen. Ze zou eigenlijk dezelfde avond weggaan maar is tot gisteren gebleven. Het filmavondje is tot iets moois uitgelopen.Kan op mn 27e eindelijk zeggen dat ik geen maagd meer ben.
Ik ben tot over mijn oren verliefd op haar. Ik kon het ook op mn werk niet eens verborgen houden.
Mijn tip voor iedereen hier. Blijf gewoon proberen en vind uit welk meisje het beste bij je past. Dan lukt het wel een keer.
Nou chapeau jochie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wou laten weten dat ik geneukt heb. Maar ik had het liever niet op deze manier gezegd, maar 't is niet anders.
Dat gebeurt lang niet bij iedereen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zij gaat je miljoen keer op je hart stampen, en er nog 10 keer als een dikke olifant vooruit en achteruit eroverheen. en dan walst ze door, nadat ze jou op een verschrikkelijke manier verlaat, en dan blijf je dat nog vele jaren lang heel erg vinden.(niet erover heen kunnen komen)
dat gaat gebeuren, ik weet het nu al voor je.
ik had richard ook ervoor gewaarschuwd toen met hem en dat meisje uit het oosten. richard kan nu ook bevestigen dat zoiets je helemaal gaat gebeuren
okquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou chapeau jochie.
Leek me redelijk voorspelbaar nu je een vriendin hebt, vooral na je aankondiging daar te slapen. Of andersom.
Nee serieus, leuk voor je maar zeg dat dan joh als je het zo graag wil delen. Als je er zo omheen draait kunnen we je ook geen aai over je bolletje geven natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |