Dat begrijp ik, ik heb toch best wel wat over mezelf gedeeld een keer, maar als dat dan later op een gemene manier tegen je wordt gebruikt ben je daar ook snel klaar mee. Niet dat er verder nog iets over te zeggen viel...dat was het eigenlijk wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:29 schreef Micson het volgende:
[..]
Ja komop, mensen leggen hier hun ziel en zaligheid bloot, en jij bent altijd prominent aanwezig (wat ook gewaardeerd wordt bevroed ik)
Maar je kunt toch wel een tipje van de sluier oplichten over je eigen situatie. En dit is niet bedoeld om in allerlei broekjes te komen, maar gezien de intimiteit van het topic zou ik het wel leuk vinden om van iedereen een beetje de contouren van hun eigen achtergrond te weten.
Dat is toch niet teveel gevraagd?
Met wat? Met mijn verhaal?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, je vraagt er zelfs letterlijk om.
Ow. Zo kan je het zien, maar zo bedoelde ik het niet. Zou ik aandacht willen hier; doe ik dat wel op een betere manier. De manier van Richard, MLIG en Schenkstroop in één. Zeuren dus. Neem dat maar van mij aanquote:
Hm okee daar weet ik niet zoveel vanaf, ik volg dit topic pas sinds de TT wijziging. Maar lijkt me inderdaad vervelend..quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik heb toch best wel wat over mezelf gedeeld een keer, maar als dat dan later op een gemene manier tegen je wordt gebruikt ben je daar ook snel klaar mee. Niet dat er verder nog iets over te zeggen viel...dat was het eigenlijk wel zo'n beetje.
Het was idd gepost voor de TT wijziging, dus dat verklaart het dan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Hm okee daar weet ik niet zoveel vanaf, ik volg dit topic pas sinds de TT wijziging. Maar lijkt me inderdaad vervelend..
Ach, ze deed het zelf ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Hm okee daar weet ik niet zoveel vanaf, ik volg dit topic pas sinds de TT wijziging. Maar lijkt me inderdaad vervelend..
Tuurlijk zie ik het zo, zo staat het er ook. Maar goed, wat bedoelde je dan met die vraag als je geen antwoord zocht?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ow. Zo kan je het zien, maar zo bedoelde ik het niet. Zou ik aandacht willen hier; doe ik dat wel op een betere manier. De manier van Richard, MLIG en Schenkstroop in één. Zeuren dus. Neem dat maar van mij aan
Ja, zo zijn er nog veel meer titels te bedenken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat we noemen het topic gewoon als zeuren gemakkelijk gaatvanwege terugkerende kleine dramatjes
Ik wou laten weten dat ik geneukt heb. Maar ik had het liever niet op deze manier gezegd, maar 't is niet anders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk zie ik het zo, zo staat het er ook. Maar goed, wat bedoelde je dan met die vraag als je geen antwoord zocht?
zij gaat je miljoen keer op je hart stampen, en er nog 10 keer als een dikke olifant vooruit en achteruit eroverheen. en dan walst ze door, nadat ze jou op een verschrikkelijke manier verlaat, en dan blijf je dat nog vele jaren lang heel erg vinden.(niet erover heen kunnen komen)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef Arolsen het volgende:
Nou mijn weekend was een succes. Het meisje waar ik de vorige week mee gezoend heb is op zaterdag langs gekomen. Ze zou eigenlijk dezelfde avond weggaan maar is tot gisteren gebleven. Het filmavondje is tot iets moois uitgelopen.Kan op mn 27e eindelijk zeggen dat ik geen maagd meer ben.
Ik ben tot over mijn oren verliefd op haar. Ik kon het ook op mn werk niet eens verborgen houden.
Mijn tip voor iedereen hier. Blijf gewoon proberen en vind uit welk meisje het beste bij je past. Dan lukt het wel een keer.
Nou chapeau jochie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wou laten weten dat ik geneukt heb. Maar ik had het liever niet op deze manier gezegd, maar 't is niet anders.
Dat gebeurt lang niet bij iedereen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zij gaat je miljoen keer op je hart stampen, en er nog 10 keer als een dikke olifant vooruit en achteruit eroverheen. en dan walst ze door, nadat ze jou op een verschrikkelijke manier verlaat, en dan blijf je dat nog vele jaren lang heel erg vinden.(niet erover heen kunnen komen)
dat gaat gebeuren, ik weet het nu al voor je.
ik had richard ook ervoor gewaarschuwd toen met hem en dat meisje uit het oosten. richard kan nu ook bevestigen dat zoiets je helemaal gaat gebeuren
okquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou chapeau jochie.
Leek me redelijk voorspelbaar nu je een vriendin hebt, vooral na je aankondiging daar te slapen. Of andersom.
Nee serieus, leuk voor je maar zeg dat dan joh als je het zo graag wil delen. Als je er zo omheen draait kunnen we je ook geen aai over je bolletje geven natuurlijk.
Joh gun een ander ook even succes.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zij gaat je miljoen keer op je hart stampen, en er nog 10 keer als een dikke olifant vooruit en achteruit eroverheen. en dan walst ze door, nadat ze jou op een verschrikkelijke manier verlaat, en dan blijf je dat nog vele jaren lang heel erg vinden.(niet erover heen kunnen komen)
ik had richard ook ervoor gewaarschuwd toen met hem en dat meisje uit het oosten. richard kan nu ook bevestigen dat zoiets je helemaal gaat gebeuren
wior je nou niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Waar baseer je dat in godsnaam opquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Want alle relaties lopen zo af en een jongen dumpt nooit eens een meid.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik heb juist weinig moeite met even dat soort dingen opschrijven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wior je nou niet moe van jezelf?
Ja, dat is inderdaad wel onvermijdelijk. Als 2 mensen het hier overkomt, overkomt het iedereen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
als rich en mij het overkomt, overkomt het arelson ook
Scheelt dat het dan gelukkig positief was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:44 schreef Micson het volgende:
Er is bij mij een meisje die erachter was gekomen dat ik vaker op Fok! postte, en ze heeft ook een post over haar zelf gelezen , dus dat was wel ff awkwardGelukkig zei ik wel iets positiefs over haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |