Als toevoeging. Bij hem heb ik zowat het idee dat de rest van z'n dieet geen fluit voorstelt als ik al zie dat hij zo naief is om 7 dagen per week te gaan als compleet ongetrainde, Je moet je volvreten met eiwitten eigenlijk. Niet te overdreven, maar toch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die dingen kan je prima gebruiken. Maar nogmaals, niet op de manier hoe hij doet.
Ja je hebt ook gelijk... maar ik kan op die manier ook frustraties uitenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:28 schreef n0ir het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je lichaam ook rustdagen nodig om de spieren daadwerkelijk te produceren.Dus misschien is minder dan 7 dagen wel beter.
Die charme komt irl niet over, hier lachen mensen er met name om omdat het kansloos is. Ik zeg het vooral zodat hij je niet verkeerd begrijpt, want dat doet hij meestal wel, en dan gaat denken dat hij goed bezig is of zo. Want dat is hij niet, maar hij ziet dat niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zijn situatie en sociale fobie zijn niet goed en daarin ben ik het met je eens. Maar MLiG heeft ook charme, vind ik. Het is flauw om daarom iemands goede kanten niet te benoemen.
ALs iemand je uitlacht in de sportschool zou ik me niks aantrekken want die zag er waarschijnlijk net zo uitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat zullen we dan nog wel eens zien. Ik heb voldoende advies van de instructeurs gekregen + ik heb nog vele youtube filmpjes bestudeerd hoe je je het snelst kan verbeteren op een gezonde manier.
Keep in mind dat ik ver onder gemiddeld at t.o.z van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid. Ik heb ook nog eens redelijke langzame verbranding tegenwoordig dus ik kan sowieso heel snel aankomen als ik voldoende discipline kan opbrengen. En het vet vervolgens in spiermassa omzetten kom ik aan in notime.
Bovendien heb ik het naar mijn zin in de sportschool. Ok ik ken niemand maar dat boeit niet.
Ik had nog wel een trauma opgelopen in deze sportschool. 8 jaar geleden kwam ik heel onzeker binnen op mijn 19de, ik was 1.81 ofzo en ik woog iets van 55 kilo en ik wilde aankomen maar toen ik binnenkwam werd ik keihard uitgelachen, ik deed alsof het me niks deed maar ik ben toen per direct gestopt.
Als het nu zou gebeuren dan zou ik naar diegene toelopen om te vragen wat er zo grappig aan is en dat we hier allemaal komen om een persoonlijk doel te realiseren. Mocht die daarna nog lachen dan zal ik hem keihard voor zijn bek slaan.
Dikke vooruitgang inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mocht die daarna nog lachen dan zal ik hem keihard voor zijn bek slaan.
ik denk een combi van beide als ik het objectief probeer te bekijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat je meer ruimte wilt hebben voor jezelf. Hoe assertief je bent, weet ik niet. Hier online ben je best assertief. Ik denk eerder dat je niet tevreden bent met je gezinsleven alleen.
Omdat ik zeg dat je niet slim bezig bentquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef richard_prf het volgende:
Geef nu maar weer wat aandacht aan MissyB.
Ik ben er weer klaar mee, ik post nog wel een keer , ooit.
De groeten.
Dan lach je iemand uit, maar dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die charme komt irl niet over, hier lachen mensen er met name om omdat het kansloos is.
Misschien moet MLiG daar maar eens iets over zeggen.quote:Ik zeg het vooral zodat hij je niet verkeerd begrijpt, want dat doet hij meestal wel, en dan gaat denken dat hij goed bezig is of zo. Want dat is hij niet, maar hij ziet dat niet.
Jij vindt het niet kansloos? Geen enkele date heeft kans van slagen als je je zo gedraagt...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan lach je iemand uit, maar dat doe ik niet.
Goed zelfinzicht? Hij denkt dat PUA hem kan helpen en een meisje hem zal redden.....quote:Misschien moet MLiG daar maar eens iets over zeggen.
Zelf vind ik dat MLiG een goed zelfinzicht heeft. Vogens mij begrijpt hij zijn situatie ook. Hij kan alleen niet over de drempel stappen en is bang voor wat hem te wachten staat.
Er is een verschil tussen 1) je bewust zijn van je situatie en 2) het vinden van oplossingen. Ik vind dat MLiG zijn eigen situatie wel goed begrijpt. En de oplossingen. Goed, hij heeft een paar maanden PUA boeken bestudeert. Dat snap ik wel. Het heeft hem er ook toe aangezet de deur uit te gaan en wat te proberen. Dat je daar een tijdje in gelooft, zegt niets, dat doen heel veel jongens. Of een meisje hem zal redden? Er zijn vast meisjes die hem wel leuk vinden, zoals hij nu is. Wat er zou gebeuren als hij zo'n meisje vindt, is onvoorspelbaar. Het zal niet zo zijn dat het meisje alle problemen doet verdwijnen. Maar het kan hem wel in beweging zetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt het niet kansloos? Geen enkele date heeft kans van slagen als je je zo gedraagt...
[..]
Goed zelfinzicht? Hij denkt dat PUA hem kan helpen en een meisje hem zal redden.....
Hij was en is blijkbaar niet in staat om zelfstandig te leven en ook maar enige verantwoordelijkheid te dragen. Dan kun je beter terug gaan naar de situatie met wat minder eigen verantwoordelijkheid en wat meer sociale controle en van daaruit proberen je leven weer op te bouwen. Hoe langer hij in zijn huidige situatie blijft hangen hoe hopelozer het wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik kan met zekerheid zeggen dat de echte mentale problemen pas beginnen als je je schooltijd hebt verlaten, tijdens de schoolperiode is het nog allemaal niet zo hopeloos en lijkt het nog allemaal zo onschuldig, pas als de situatie aanhoudt raak je steeds meer vervreemd van de realiteit en blijf je alleen achter.
Ik vind jouw kijk op zaken wat dit betreft heel onrealistisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:00 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 1) je bewust zijn van je situatie en 2) het vinden van oplossingen. Ik vind dat MLiG zijn eigen situatie wel goed begrijpt. En de oplossingen. Goed, hij heeft een paar maanden PUA boeken bestudeert. Dat snap ik wel. Het heeft hem er ook toe aangezet de deur uit te gaan en wat te proberen. Dat je daar een tijdje in gelooft, zegt niets, dat doen heel veel jongens. Of een meisje hem zal redden? Er zijn vast meisjes die hem wel leuk vinden, zoals hij nu is. Wat er zou gebeuren als hij zo'n meisje vindt, is onvoorspelbaar. Het zal niet zo zijn dat het meisje alle problemen doet verdwijnen. Maar het kan hem wel in beweging zetten.
Wat hij zou moeten doen, dat weet MLiG zelf ook wel. En dat moet hij ook doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind jouw kijk op zaken wat dit betreft heel onrealistisch.
Daar zou ik niet zo overtuigd van zijn....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat hij zou moeten doen, dat weet MLiG zelf ook wel. En dat moet hij ook doen.
Laat MLiG er zelf maar wat over zeggen. Dat heeft hij trouwens al een paar keer gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo overtuigd van zijn....
Het enige wat hij altijd zegt is dat hij niet naar een psych zal gaan en dat dat ook niet zal helpen omdat hij 'gewoon even over zijn angsten heen moet stappen' en dat dan alles goed komt. Of wanneer een meisje hem redt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Laat MLiG er zelf maar wat over zeggen. Dat heeft hij trouwens al een paar keer gedaan.
Hij zegt ook, dat als hij de draad weer zou oppakken, zijn hele leven verandert in een maalstoom van verplichingen. En hij zegt dat hij het zijn ouders niet durft te vertelen. Dat hij dat wel moet gaan doen, maar het niet wil. Volgens mij kan hij zich er niet toe zetten. Alle praktische zaken, zoals nieuwe regelingen houd hij niet bij. Juist dat laat hij lopen / vermijdt hij. Dat is typisch voor mensen die hun leven niet op orde hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het enige wat hij altijd zegt is dat hij niet naar een psych zal gaan en dat dat ook niet zal helpen omdat hij 'gewoon even over zijn angsten heen moet stappen' en dat dan alles goed komt. Of wanneer een meisje hem redt.
Schulden e.d. daar houdt hij zich niet eens mee bezig, hij doet liever gewoon niks.
En dan heb ik het nog niet eens over 8k meisje en allerlei andere dingen die ik het laatste jaar met hem per PM besproken heb.
Bij verbranding van vet in je lichaam komen er eiwitten vrij. Hierdoor kun je spieren opbouwen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
ALs iemand je uitlacht in de sportschool zou ik me niks aantrekken want die zag er waarschijnlijk net zo uit. Daarnaast zeg je vet om te zetten in spieren. Aangezien je dat zegt zou ik toch maar eens stoppen want vet kan niet worden omgezet in spieren. Spieren kweek je door te trainen en rustdagen te nemen icm eiwitten. En niet door 7 dagen te trainen. Tevens neem ik aan dat je ook niet elke dag een andere spiergroep traint, waardoor 7 dagen al helemaal overbodig is.
Hij wil zijn ouders het niet vertellen om zijn 'reputatie'.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hij zegt ook, dat als hij de draad weer zou oppakken, zijn hele leven verandert in een maalstoom van verplichingen. En hij zegt dat hij het zijn ouders niet durft te vertelen. Dat hij dat wel moet gaan doen, maar het niet wil. Volgens mij kan hij zich er niet toe zetten. Alle praktische zaken, zoals nieuwe regelingen houd hij niet bij. Juist dat laat hij lopen / vermijdt hij. Dat is typisch voor mensen die hele leven niet op orde hebben.
Wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:44 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Bij verbranding van vet in je lichaam komen er eiwitten vrij. Hierdoor kun je spieren opbouwen.
Ja, uit de hand gelopen. Maar veel mensen hier beoordelen dat, als ware het keuzes die je maakt, vanuit een normale situatie gezien. En dan doe je zoiets niet, tenzij je gek bent. Maar zo is het niet gegaan. Hij heeft nu idd serieuze problemen die actie vereisen. Zijn sociale fobie is ook heel problematisch. Hij heeft daar zeker hulp en steun bij nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij wil zijn ouders het niet vertellen om zijn 'reputatie'.
Maar voor zover ik weet mag hij z'n ouders ook helemaal niet. Het is niet iets wat zich ineens ontwikkeld heeft, ik denk dat hij altijd al wel zo is geweest maar dat het nu door gebrek aan sociale controle (van ouders of vrienden...school, wat dan ook) helemaal uit de hand loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |