abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:00:32 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96604476
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef missyB het volgende:
Zo fijn dat het hier even mocht lui.
Misschien meer iets voor het "hoe voel je je nu" topic?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, Schenk denkt niet al te best over vrouwen. De ironie, dat hij toch niet zonder kan.
Als je zo over vrouwen denkt verdien je niet beter m.i.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96604504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog zoiets. ik wil vechten uit pure frustratie. hebben jullie dat nou ook. Ik geloof dat het gewoon hoort bij gefrustreerde mannen. Maakt me niet uit wát je ervan denkt. te laag, te zielig te dit te dat. Het is gewoon natuur volgens mij.
Ik heb bijvoorbeeld ook in het verkeer , dat ik extra hard op een kruispunt afrijd en dat mensen dan geen voorrang durven te nemen omdat het dan lijkt alsof ik niet ga stoppen :D
Dan zie je ze een beetje verschrikt kijken en ik zit dan met zo'n dodelijke lege blik in mijn ogen in de auto :D

Ook neem ik meer risico's in smalle wegen met sloten ernaast, dan ga ik precies op het randje van het "ravijn" rijden als een soort kick die ik ervan krijg.

En bij wegversmallingen rijd ik altijd keihard op in zodat de tegenligger bang word en ik de strijd win van degene die het eerst stopt :D

Ook leuk. Mensen die staan te liften, dan stoppen net alsof doen dat je ze wilt oppikken en plankgas geven. Of mensen die langs de weg op zo'n bord staan te kijken om te kijken welke weg ze moeten volgen, vervolgens toeteren, dan zie je ze omkijken en dan raken ze in de war op welk punt ze ook alweer waren op dat bord haha :D

Hahah zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn denkbeelden ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:03:05 #93
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96604614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb bijvoorbeeld ook in het verkeer , dat ik extra hard op een kruispunt afrijd en dat mensen dan geen voorrang durven te nemen omdat het dan lijkt alsof ik niet ga stoppen :D
Dan zie je ze een beetje verschrikt kijken en ik zit dan met zo'n dodelijke lege blik in mijn ogen in de auto :D

Ook neem ik meer risico's in smalle wegen met sloten ernaast, dan ga ik precies op het randje van het "ravijn" rijden als een soort kick die ik ervan krijg.

En bij wegversmallingen rijd ik altijd keihard op in zodat de tegenligger bang word en ik de strijd win van degene die het eerst stopt :D

Ook leuk. Mensen die staan te liften, dan stoppen net alsof doen dat je ze wilt oppikken en plankgas geven. Of mensen die langs de weg op zo'n bord staan te kijken om te kijken welke weg ze moeten volgen, vervolgens toeteren, dan zie je ze omkijken en dan raken ze in de war op welk punt ze ook alweer waren op dat bord haha :D

Hahah zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn denkbeelden ;)
_O- Hoe gemeen ook, ik kan er wel om lachen.

Maar ik zou wel een beetje oppassen met zoveel frustratie.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:10:29 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96604977
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Crutch het volgende:
_O- Hoe gemeen ook, ik kan er wel om lachen.

Maar ik zou wel een beetje oppassen met zoveel frustratie.
Tja, het is leuk en aardig tot je een andere mafkees tegenkomt, of een kind platrijdt dat niet goed uitkijkt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:12:18 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96605041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, het is leuk en aardig tot je een andere mafkees tegenkomt, of een kind platrijdt dat niet goed uitkijkt.
Gewoon niet doen dus, daarom vind ik hem eerder zielig dan omdat hij geen vrouw kan krijgen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96605058
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Gewoon niet doen dus, daarom vind ik hem eerder zielig dan omdat hij geen vrouw kan krijgen.
Ik vind het terecht dat hij geen vrouw kan krijgen, zo iemand wens je toch niemand toe.
pi_96605237
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik vind het terecht dat hij geen vrouw kan krijgen, zo iemand wens je toch niemand toe.
Ik ben niet zo zomaar zo geworden he. Ik ben alleen maar gehaat in mijn leven dus dan kunnen ze het terug krijgen ook :) Dan zal ik me er naar gedragen ook.
Maar goed ik ben weg, boodschappen doen, kijken of er nog leuke 16 jarige kassadames aan het werk zijn.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:18:32 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96605291
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben niet zo zomaar zo geworden he. Ik ben alleen maar gehaat in mijn leven dus dan kunnen ze het terug krijgen ook :) Dan zal ik me er naar gedragen ook.
Okee omdat je bent gehaat door mensen ga je nu wraak nemen met misschien desastreuze gevolgen op mensen die je niks hebben aangedaan. Lekker makkelijk.
C'est la vie
pi_96605330
quote:

[..]

Maar goed ik ben weg, boodschappen doen, kijken of er nog leuke 16 jarige kassadames aan het werk zijn.
Wat een kutexcuus.
pi_96605374
Dat dacht Tristan van der Vlis ook. En toen zag een papa z'n dochtertje neervallen na een schot in het hoofd, omdat hij de keuze moest maken om z'n andere dochter te beschermen.
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:23:21 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96605502
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:
Dat dacht Tristan van der Vlis ook. En toen zag een papa z'n dochtertje neervallen na een schot in het hoofd, omdat hij de keuze moest maken om z'n andere dochter te beschermen.
Met dit soort gevallen in het achterhoofd begin ik dit toch serieus dreigend te vinden.
C'est la vie
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:24:08 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96605538
quote:
Dat je een kutleven hebt hoef je niet het probleem van een ander te maken. Ik kan wel zeggen dat alle respect die ik had voor je nu wel compleet weg is als je echt zo'n instelling hebt.
pi_96605746
quote:

[..]

Jij hebt het allemaal zo ver laten komen. Echt walgelijk dat je anderen hier de schuld van geeft. Loop maar lekker stoer te praten hier, vanavond huil je jezelf toch wel weer in slaap. In je eentje.
pi_96605882
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:
Verschrikkelijk wat hij heeft aangericht ja. Te triest voor woorden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij hebt het allemaal zo ver laten komen. Echt walgelijk dat je anderen hier de schuld van geeft. Loop maar lekker stoer te praten hier, vanavond huil je jezelf toch wel weer in slaap. In je eentje.
Die tijden zijn voorbij.

Tot vannacht misschien mensen :) :W
Fijne avond allemaal :))
pi_96606161
he hallo, ik weet dat niet niet het juiste topic was maar 1 he missy wat een shitgedoe en good luck was toch lichtelijk aangenaam geweest.

(zielige modus aan)
pi_96606172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar Supersoep en iwannabehigh zou je het zonder spijt aandoen.
pi_96606197
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

[..]

Die tijden zijn voorbij.

Tot vannacht misschien mensen :) :W
Fijne avond allemaal :))
Mwah. Over een paar dagen weer zeker? Dan kan je hier weer komen uithuilen.

quote:
13s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar Supersoep en iwannabehigh zou je het zonder spijt aandoen.
Inderdaad. :')
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:40:20 #108
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96606200
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Met dit soort gevallen in het achterhoofd begin ik dit toch serieus dreigend te vinden.
Dat is de media en de hype. They're fucking with your head.

Dan laten ze een auto-ongeluk zien snel afgewisseld met beelden van een chinese familie. ik bedoel maar. Dat is suggestieve ideeen planten in je onderbewuste. Dat is de media. Dat is de tool van de 'New world order'. op die manier pakken ze ze je in. Net zoals met dat Al Qaida. Door de berichtgeving houdt de CIA hun zelf gefabriceerde mythe hoog. Door mensen constant angst in te boezemen dat het een serieuze dreiging is. Terwijl CIA die zelf heeft gecreeerd. De reli-fanaten in het MO krijgen ze met een smoes zo mee. In het Westen wordt de angst hooggehouden door de berichtgevingen en de gefabriceerde aanslagen. Om de olie. Om het imperialisme... jeweettoch!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:41:13 #109
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96606226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef missyB het volgende:
he hallo, ik weet dat niet niet het juiste topic was maar 1 he missy wat een shitgedoe en good luck was toch lichtelijk aangenaam geweest.

(zielige modus aan)
Tja, zoek echte vrienden? Je shit posten in een willekeurig topic kan wel eens niet de gewenste reacties opleveren. Post het dan in het "hoe voel je je nu" topic als je medelijden wil.
pi_96606264
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dan laten ze een auto-ongeluk zien snel afgewisseld met beelden van een chinese familie. ik bedoel maar. Dat is suggestieve ideeen planten in je onderbewuste weetje. Dta is de media. Dat is de tool van de new world order. op die manier pakken ze ze je (in). net zoals met dat Al Qaida. Door de berihtgeving houdt de CIA hun zelf gefabriceerd emythe hoog. De angst bij mensen dat het een serieuze dreiging is. Terwijl CIA die zelf heeft gecreeerd. Om de olie. Om het imperialisme... jihsabbitoch!
Tsjernobyl was een leugen om mij meer zorgpremie te laten betalen.
Ron Paul 2012
pi_96606302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, zoek echte vrienden? Je shit posten in een willekeurig topic kan wel eens niet de gewenste reacties opleveren. Post het dan in het "hoe voel je je nu" topic als je medelijden wil.
heb eerst even braaf gevraagd hier of ik even klagen mocht hoor omdat ik me in andere topics niet zo thuis voel en verdulleme ,het hele topic staat vol zielige mensen die hele dagen door aandacht en medelijden willen. ik vroeg even een klein momentje, zal het nooooooooooooit meer doen
pi_96606304
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dan laten ze een auto-ongeluk zien snel afgewisseld met beelden van een chinese familie. ik bedoel maar. Dat is suggestieve ideeen planten in je onderbewuste weetje. Dta is de media. Dat is de tool van de new world order. op die manier pakken ze ze je (in). net zoals met dat Al Qaida. Door de berihtgeving houdt de CIA hun zelf gefabriceerd emythe hoog. De angst bij mensen dat het een serieuze dreiging is. Terwijl CIA die zelf heeft gecreeerd. Om de olie. Om het imperialisme... jihsabbitoch!
Verkeerde topic, je moet even naar BNW.

Tevens is het in Richards geval geen mythe als je wist wat hij me allemaal DMt. En ik maak me daar ook serieus zorgen over. Jij ook, met je vrouwenhaat.
pi_96606359
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef missyB het volgende:

[..]

heb eerst even braaf gevraagd hier of ik even klagen mocht hoor omdat ik me in andere topics niet zo thuis voel en verdulleme ,het hele topic staat vol zielige mensen die hele dagen door aandacht en medelijden willen. ik vroeg even een klein momentje, zal het nooooooooooooit meer doen
Ik heb het gelezen en vind het heel erg. Maar je bent een hele sterke vrouw. O+
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:44:41 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96606395
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef missyB het volgende:
Wat verwacht je dan, dat mensen 'nee' zeggen? Dat mensen hier klagen zal best, maar ze klagen over het onderwerp van het topic. Wat je verder doet zal me een worst wezen, maar jij voelt je nu gekrenkt omdat je geen antwoord krijgt, en het was gewoon niet zo snugger dat te verwachten. Mensen hier zijn je vrienden niet.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:45:09 #115
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96606419
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Tsjernobyl was een leugen om mij meer zorgpremie te laten betalen.
Ongelukken gebeuren daar kan de NWO zelfs niets aan doen. Maare téveel ongelukken en dat bijv op één en dezelfde dag.. ga maar eens na (hint: 9/11). Dat is geen toeval meer. Dat ruikt naar opzet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96606469
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ongelukken gebeuren daar kan de NWO zelfs niets aan doen. Maare téveel ongelukken en dat bijv op één en dezelfde dag.. ga maar eens na (hint: 9/11). Dat is geen toeval meer. Dat ruikt naar opzet.
Inderdaad het is allemaal in scene gezet en Bin Laden is eigenlijk Obama. Daarom lijken die namen ook zo op elkaar.
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:47:49 #117
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96606534
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Die vliegtuigen in o.a. het WTC en het Pentagon was waarschijnlijk wel opzet ja.
pi_96606536
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:39 schreef missyB het volgende:

(zielige modus aan)
:*

Ik was nog een beetje bezig met je post lezen, het was nogal een lap tekst!

Hou je sterk meissie.
pi_96606718

[ Bericht 100% gewijzigd door -Strawberry- op 10-05-2011 17:52:12 (dubbel) ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 18:04:03 #120
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96607295
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 02:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Even ophouden met die voorspelbare domme grapjes a.u.b. Het was niet eens persoonlijk gericht aan Strawberry maar aan de mensen die ik onbewust (!!) ''pijn'' (kan je wel iemand pijn doen via internet? :+) heb gedaan hier d.m.v. harde opmerkingen. Als zij zich aangesproken voelt, is het natuurlijk ook voor haar bedoeld. Maar ik heb zelf een liefde O+ én ik zal ook nooit proberen om in iemands broekje te komen via internet aangezien je die persoon feitelijk niet eens kent. Simpel gezegd; helemaal niks voor mij.
Een goed voornemen; en tof van je.

Lanterfanteraar zit ik soms achter haar broek aan. Maar dat is iets anders dan in iemands broekje willen komen :D.
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')