abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96603133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef missyB het volgende:
mag ik hier ook gewoon een stukje verhaal over rotdagen kwijt of word ik dan doorverwezen naar de onvolwassenen in de klaagbaak?
Van mij mag het :P

Nu moet ik nog is een keer een meisje ergens vandaan zien te halen... Hoop dat ik ze binnenkort op me pad tegenkom. :')
pi_96603175
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

als jij nou ook eens effe gaat klagen dan vallen ik en rich en mlig mischien niet zo op..
Haha inderdaad :D Ga je gang MissyB :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:37:13 #78
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96603184
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Waaghals het volgende:
oh here we go again
Rewind Dub Selecta!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:42:30 #79
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96603465
Nog zoiets. ik wil vechten uit pure frustratie. hebben jullie dat nou ook. Ik geloof dat het gewoon hoort bij gefrustreerde mannen. Maakt me niet uit wát je ervan denkt. te laag, te zielig te dit te dat. Het is gewoon natuur volgens mij.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:45:28 #80
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96603624
Meiden zijn net *een ziekte*. Ze gaan niet weg en ze vreten aan me.

Ik ga dood :'(
pi_96603657
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met vrijgezelle dames is dat je gewoon weet dat, al zeggen zij geen relatie te hebben dat moet je letterlijk nemen, laten zij zich wel weer overal en door iedereen némen. Carhoppers noem je dat.

is zelfs een liedje van: carhoppers, car-car-hoppers, carhoppers, car-car-hoppers..
Wat een onzin weer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Meiden zijn net *een ziekte*. Ze gaan niet weg en ze vreten aan me.

Welke meiden, je ontwijkt ze toch juist?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 16:46:27 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:47:15 #82
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96603723
quote:

RIP
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96603737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Nog zoiets. ik wil vechten uit pure frustratie. hebben jullie dat nou ook. Ik geloof dat het gewoon hoort bij gefrustreerde mannen. Maakt me niet uit wát je ervan denkt. te laag, te zielig te dit te dat. Het is gewoon natuur volgens mij.
Nog even snel reageren voordat ik wegga.
Ja dat heb ik ook volgens mij is dat ook normaal inderdaad, probeer het maar onder controle te houden dat is het lastigste vooral als het gevoel van onmacht een eigen leven begint te leiden.

Oh ja Schenk... mij boeit het ook niet meer wat anderen hier van me denken hahah mijn reputatie is toch al 0 :D Ik kan alles zeggen nu.
pi_96603793
Kom vechten dan.
pi_96603799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef richard_prf het volgende:

Oh ja Schenk... mij boeit het ook niet meer wat anderen hier van me denken hahah mijn reputatie is toch al 0 :D Ik kan alles zeggen nu.
Nee.
pi_96603865
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee.
Jawel, ik kan alles zeggen kwa denkbeelden wat hier als gestoord word beschouwd en wat zielig word gevonden ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:51:59 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96603986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jawel, ik kan alles zeggen kwa denkbeelden wat hier als gestoord word beschouwd en wat zielig word gevonden ;)
Gestoord nee zielig ja maar om een andere reden dan je zelf denkt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:58:39 #88
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96604381
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Het probleem met vrijgezelle dames is dat je gewoon weet dat, al zeggen zij geen relatie te hebben dat moet je letterlijk nemen, laten zij zich wel weer overal en door iedereen némen.
Wat een disrespectvolle bullshit weer zeg.

quote:
Als het je om medelijden te doen is, forget it, niet als je eerst met dat soort kutteksten aankomt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96604390
Nou komt ie he,

8 weken geleden valt man, man gat in been, been gehecht, been gaan ontsteken.
Ik man zijn been 2 maal daags verzorgen, ieuwww, man laat zich graag verzorgen.
Afgelopen maanden man steeds last (Klagen) van gebit wegens slecht onderhoud, afgelopen dinsdag onder narcose gebit gerenoveerd, wederom man verzorgd.

vrijdag, kleine meid krijgt koorts.
zaterdagnacht, kleine meid huisartsenpost toe zou virus hebben, mama ziet het snachts nog half 4 worden op de wekker.

zondagtochtend gaat vroeg de wekker mama heeft kantinedienst zodat andere vrijwilligers naar hun mama kunnen, die mama is nl al oud en hecht daar veel waarde aan , wij ietsie minder.

Zoonlief weigert me fijne moederdag te wensen en zegt het uiteindelijk mompelend bij het aanrecht terwijl ik in de douche sta.(was even jankmomentje)
Smiddags fiets ik om half 2 terug na erg drukke ochtend als mn man belt waar ik blijf, ik antwoord onderweg te zijn, kom thuis en vraag:zo hoe is het hier?? manlief antwoord hoofdpijn te hebben en duikt voor half uur op bed.
Later wel fijne middag gehad en kleine meid lijkt stukken beter.
Gisteren, school is weer begonnen dus oudste is d ehele dag weer onder de pannen en ik begin met puinruimen na 14 vakantie.

Vandaag zou jongste voor het eerst gaan wennen op de basisschool maar ze is weer ziek geworden, knetterhoge koorts en echt beroerd.
haar eerste schoolochtend gata dus niet door en ik bel arts hoe en waar iik plasje in moet leveren.
Vriendin komt om me door mn strijk heen te helpen, andere vriendin komt die zou mee even huishouden bij oude baas doen.

breng de plas weg, en ga snel poetsen met din , na dik 1 uur en 15 minuten mn mobiele telefoon.
Kind erg ziek en overstuur, dok heeft gebeld, ze blijkt mega urineweginfectie te hebben of ik even antibiotica kom halen en haar plasje door wil brengen naar ziekenhuis in velp want bij zulke jonge kinderen gaat d eurine op kweek.
Ik wil naar mn kind! maar nee mag eerst nog dik half uur of antibiotica gaan staan wachten om vervolgens nog te weinig me ete krijgen, zeg breng d erest maar thuis ik ga nu weg.

Snel door naar ziekenhuis velp en breng plas weg.
Vlug vlug naar huis om daar een zielig huilend hoopje mens aan te treffen.
Ik begin met de antibiotica erin te krijgen wat voor gene reet lukt, ze spuugt het uit en in drinken en vla en yoghurt proeft ze ook gelijk.
Haar koorts is 39.7 en de paracetamol werkt dus ook niet best. das jammer want ook een zetpil levert een enorme strijd op.
Ik kan wel janken, maak me zorgen om mn moppie maar ben het zorgen voor even zo verschrikkelijk zat!!!!

Zo fijn dat het hier even mocht lui.
pi_96604438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een disrespectvolle bullshit weer zeg.

[..]

Als het je om medelijden te doen is, forget it, niet als je eerst met dat soort kutteksten aankomt.
Ja, Schenk denkt niet al te best over vrouwen. De ironie, dat hij toch niet zonder kan.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:00:32 #91
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96604476
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef missyB het volgende:
Zo fijn dat het hier even mocht lui.
Misschien meer iets voor het "hoe voel je je nu" topic?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, Schenk denkt niet al te best over vrouwen. De ironie, dat hij toch niet zonder kan.
Als je zo over vrouwen denkt verdien je niet beter m.i.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96604504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld ook in het verkeer , dat ik extra hard op een kruispunt afrijd en dat mensen dan geen voorrang durven te nemen omdat het dan lijkt alsof ik niet ga stoppen :D
Dan zie je ze een beetje verschrikt kijken en ik zit dan met zo'n dodelijke lege blik in mijn ogen in de auto :D

Ook neem ik meer risico's in smalle wegen met sloten ernaast, dan ga ik precies op het randje van het "ravijn" rijden als een soort kick die ik ervan krijg.

En bij wegversmallingen rijd ik altijd keihard op in zodat de tegenligger bang word en ik de strijd win van degene die het eerst stopt :D

Ook leuk. Mensen die staan te liften, dan stoppen net alsof doen dat je ze wilt oppikken en plankgas geven. Of mensen die langs de weg op zo'n bord staan te kijken om te kijken welke weg ze moeten volgen, vervolgens toeteren, dan zie je ze omkijken en dan raken ze in de war op welk punt ze ook alweer waren op dat bord haha :D

Hahah zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn denkbeelden ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:03:05 #93
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96604614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb bijvoorbeeld ook in het verkeer , dat ik extra hard op een kruispunt afrijd en dat mensen dan geen voorrang durven te nemen omdat het dan lijkt alsof ik niet ga stoppen :D
Dan zie je ze een beetje verschrikt kijken en ik zit dan met zo'n dodelijke lege blik in mijn ogen in de auto :D

Ook neem ik meer risico's in smalle wegen met sloten ernaast, dan ga ik precies op het randje van het "ravijn" rijden als een soort kick die ik ervan krijg.

En bij wegversmallingen rijd ik altijd keihard op in zodat de tegenligger bang word en ik de strijd win van degene die het eerst stopt :D

Ook leuk. Mensen die staan te liften, dan stoppen net alsof doen dat je ze wilt oppikken en plankgas geven. Of mensen die langs de weg op zo'n bord staan te kijken om te kijken welke weg ze moeten volgen, vervolgens toeteren, dan zie je ze omkijken en dan raken ze in de war op welk punt ze ook alweer waren op dat bord haha :D

Hahah zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn denkbeelden ;)
_O- Hoe gemeen ook, ik kan er wel om lachen.

Maar ik zou wel een beetje oppassen met zoveel frustratie.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:10:29 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96604977
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Crutch het volgende:
_O- Hoe gemeen ook, ik kan er wel om lachen.

Maar ik zou wel een beetje oppassen met zoveel frustratie.
Tja, het is leuk en aardig tot je een andere mafkees tegenkomt, of een kind platrijdt dat niet goed uitkijkt.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:12:18 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96605041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, het is leuk en aardig tot je een andere mafkees tegenkomt, of een kind platrijdt dat niet goed uitkijkt.
Gewoon niet doen dus, daarom vind ik hem eerder zielig dan omdat hij geen vrouw kan krijgen.
C'est la vie
pi_96605058
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Gewoon niet doen dus, daarom vind ik hem eerder zielig dan omdat hij geen vrouw kan krijgen.
Ik vind het terecht dat hij geen vrouw kan krijgen, zo iemand wens je toch niemand toe.
pi_96605237
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik vind het terecht dat hij geen vrouw kan krijgen, zo iemand wens je toch niemand toe.
Ik ben niet zo zomaar zo geworden he. Ik ben alleen maar gehaat in mijn leven dus dan kunnen ze het terug krijgen ook :) Dan zal ik me er naar gedragen ook.
Maar goed ik ben weg, boodschappen doen, kijken of er nog leuke 16 jarige kassadames aan het werk zijn.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:18:32 #98
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96605291
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben niet zo zomaar zo geworden he. Ik ben alleen maar gehaat in mijn leven dus dan kunnen ze het terug krijgen ook :) Dan zal ik me er naar gedragen ook.
Okee omdat je bent gehaat door mensen ga je nu wraak nemen met misschien desastreuze gevolgen op mensen die je niks hebben aangedaan. Lekker makkelijk.
C'est la vie
pi_96605330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar goed ik ben weg, boodschappen doen, kijken of er nog leuke 16 jarige kassadames aan het werk zijn.
Wat een kutexcuus.
pi_96605374
Dat dacht Tristan van der Vlis ook. En toen zag een papa z'n dochtertje neervallen na een schot in het hoofd, omdat hij de keuze moest maken om z'n andere dochter te beschermen.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')