abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96597720
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:32 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Toch pleit ik voor splitsing. Iedere keer vervalt het weer in dezelfde klaagzang van bepaalde personen met dieperliggende problemen.
Het was gewoon grappig. :D Dat is nu weer klaar. Niemand gaat hem nog uitgebreid helpen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:37:30 #27
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96597784
Maar goed, ik heb het niet alleen over MLIG.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96597902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Richard moet inderdaad wegblijven, daar is 99% het hier gewoon over eens. Zoveel respons krijgt hij hier niet eens meer gelukkig. Dus dat wordt steeds een kleiner probleem.
Ron Paul 2012
pi_96597903
quote:
Lanterfanter komt hier niet zo vaak en richard...naja, die post iig nog in normaal nederlands. :D
pi_96597976
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Of ze beschikbaar is weet ik niet, maar daar kom je snel genoeg achter lijkt me als ik een poging zou wagen.
Dat laatste is waar natuurlijk, er hang constant een zwerm mannen om haar heen.
Met al die kerels eromheen is de kans op een rustig normaal gesprek ook wel lastig, afhankelijk van hoe erg ze geilt op de aandacht heeft ze mogelijk liever een normaal gesprek dan de versierpogingen van nummertje zoveel die over haar heen wil. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 14:42:05 ]
pi_96597980
Richard wil ook geen hulp met versieren, of uberhaupt versieren. Hij wil weten hoe hij zijn uiterlijk verbetert zodat vrouwen hem aandacht geven. Tja, daar is dit topic dan idd niet voor bedoeld.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:42:19 #32
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96598012
quote:
Geloof me, ik heb het vaak genoeg aangekaart, maar blijkbaar is het noodzakelijk om tussen de normale vragen door ook psychische aandoeningen te behandelen.
Je moeder is een hamster
pi_96598131
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef Crutch het volgende:

[..]

Geloof me, ik heb het vaak genoeg aangekaart, maar blijkbaar is het noodzakelijk om tussen de normale vragen door ook psychische aandoeningen te behandelen.
Hoezo psychische aandoeningen? :P

We hadden het over hoe MLiG zijn situaties met vrouwen aanpakt. Verwijzen naar een ander topic kan niet, want we weten niet wat hij mankeert. Eigenlijk zouden we rich moeten verwijzen naar een BDD topic elke keer als hij over zn 'verschrikkelijke uiterlijk' begint ja.
pi_96598177
Ik verwijs Rich liever naar de log-out pagina. Maar goed, genoeg over die personen dan weer. :P
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:45:43 #35
179534 Waaghals
pi_96598184
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Met al die kerels eromheen is de kans op een rustig normaal gesprek ook wel lastig, afhankelijk van hoe erg ze geilt op de aandacht heeft ze mogelijk liever een normaal gesprek dan de versierpogingen van nummertje zoveel die over haar heen wil. :P
Ja dat vraag ik me af he, volgens mij heeft elke vrouw er wel regelmatig mee te maken dat iemand haar probeert te versieren. Maar hoe ervaar je dat als het tig keer per dag gebeurt?
Waarschijnlijk val je dan meer op door niet op te vallen maar gewoon vriendelijk en aardig te zijn zonder bijbedoelingen (terwijl je die wel hebt lol :D)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:48:30 #36
118585 Crutch
pi_96598311
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo psychische aandoeningen? :P

We hadden het over hoe MLiG zijn situaties met vrouwen aanpakt. Verwijzen naar een ander topic kan niet, want we weten niet wat hij mankeert. Eigenlijk zouden we rich moeten verwijzen naar een BDD topic elke keer als hij over zn 'verschrikkelijke uiterlijk' begint ja.
MLiG handelt puur uit kennis die hij uit boekjes verzameld heeft, ik weet niet of daar een hokje voor is waar we hem in kunnen plaatsen, maar een aandoening is het wel imo.
Je moeder is een hamster
pi_96598404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me af he, volgens mij heeft elke vrouw er wel regelmatig mee te maken dat iemand haar probeert te versieren. Maar hoe ervaar je dat als het tig keer per dag gebeurt?
Waarschijnlijk val je dan meer op door niet op te vallen maar gewoon vriendelijk en aardig te zijn zonder bijbedoelingen (terwijl je die wel hebt lol :D)
Ik denk het haast wel ja, ze zal onderhand alles wel gehoord hebben dus een normaal gesprek met iemand is dan een betere zet. Denk ik hoor, ligt er verder aan wat voor type het is.
Maar om van daaruit haar dan toch te regelen is alsnog erg lastig lijkt me, denk dat je niet de eerste zou zijn die het zo zou proberen bij haar.
pi_96598440
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:48 schreef Crutch het volgende:

[..]

MLiG handelt puur uit kennis die hij uit boekjes verzameld heeft, ik weet niet of daar een hokje voor is waar we hem in kunnen plaatsen, maar een aandoening is het wel imo.
Pick up artist syndroom.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:51:35 #39
118585 Crutch
pi_96598468
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Pick up artist syndroom.
PUAS _O-
Je moeder is een hamster
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:52:29 #40
179534 Waaghals
pi_96598509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:50 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik denk het haast wel ja, ze zal onderhand alles wel gehoord hebben dus een normaal gesprek met iemand is dan een betere zet. Denk ik hoor, ligt er verder aan wat voor type het is.
Maar om van daaruit haar dan toch te regelen is alsnog erg lastig lijkt me, denk dat je niet de eerste zou zijn die het zo zou proberen bij haar.
aha de friendszone-trap :)
pi_96598570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef Waaghals het volgende:

[..]

aha de friendszone-trap :)
Dat, en juist door al die aanbidders is de kans dat je haar gewoon wil groter dan dat je echt enkel wil praten. Dat zal ze vast wel doorhebben. :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:58:26 #42
179534 Waaghals
pi_96598782
Ok dus het komt er op neer dat je bij mooie vrouwen maar moet hopen en afwachten dat zij een move maakt :'(

zo ik stap ff in de auto, tot laters :W
pi_96598845
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Waaghals het volgende:
Ok dus het komt er op neer dat je bij mooie vrouwen maar moet hopen en afwachten dat zij een move maakt :'(

zo ik stap ff in de auto, tot laters :W
Ja ik denk dat de echt mooie vrouwen aardig onbereikbaar zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 15:00:13 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:00:08 #44
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96598862
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef Crutch het volgende:

[..]

PUAS _O-
nee!

kon ik maar feilloos precies alles goed uitvoeren wat in de boekjes staat. dat is nou juist wat niet helemaal lukt omdat ik het niet kan bijhouden, of het vergeet toe te passen, en ben te lui om te oefenen.

en als we het hebben over een pua programma om van faler naar succes te gaan. ik ben laatste 5 maanden misschien ook 5 keer uitgeweest. het gaat niet zo vlot allemaal, ook niet de andere oefeningen
pi_96599958
Nou mijn weekend was een succes. Het meisje waar ik de vorige week mee gezoend heb is op zaterdag langs gekomen. Ze zou eigenlijk dezelfde avond weggaan maar is tot gisteren gebleven. Het filmavondje is tot iets moois uitgelopen. *; Kan op mn 27e eindelijk zeggen dat ik geen maagd meer ben.

Ik ben tot over mijn oren verliefd op haar. Ik kon het ook op mn werk niet eens verborgen houden.

Mijn tip voor iedereen hier. Blijf gewoon proberen en vind uit welk meisje het beste bij je past. Dan lukt het wel een keer.
pi_96600049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:28 schreef Arolsen het volgende:
Nou mijn weekend was een succes. Het meisje waar ik de vorige week mee gezoend heb is op zaterdag langs gekomen. Ze zou eigenlijk dezelfde avond weggaan maar is tot gisteren gebleven. Het filmavondje is tot iets moois uitgelopen. *; Kan op mn 27e eindelijk zeggen dat ik geen maagd meer ben.

Ik ben tot over mijn oren verliefd op haar. Ik kon het ook op mn werk niet eens verborgen houden.

Mijn tip voor iedereen hier. Blijf gewoon proberen en vind uit welk meisje het beste bij je past. Dan lukt het wel een keer.
_O_

Helemaal geweldig voor je, gefeliciteerd! Redelijk snel gegaan, na dat zoenen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:33:05 #47
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_96600119
"Eet elke dag een stengel selderij"
Wut :')?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_96600153
quote:

Lekker bezig! ^O^
pi_96600749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Lekker bezig! ^O^
heeej eindelijk eens leuk nieuws hier!
goed gedaan!
pi_96600824
quote:

Respect. Goed gedaan :) Kom hier nog eens terug om ons bij te staan in het geven van tips, ervaringsdeskundigen zijn het nuttigst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')