abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96595437

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:43:17 #2
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96595496
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik snap niet goed waarom je nu een vriendin wil dan. Dan duw je haar toch ook weg? Kom op. Beetje raar gedrag. Zwijmelen bij de gedachte dat je eindelijk iemand hebt, maar op het moment zelf wegkruipen van zo iemand. Dat doen ''normale'' mensen niet, dus wordt eerst maar eens ''normaal'' voordat je je weer gedachtes van een relatie binnen haalt.
ja maar dat komt omdat ze me eerst liefdevol gerust moeten stellen, anders ben ik maar bang voor ze.

maar ik ontmoet helemaal niemand op die manier zoals het dan gaat....(het zijn al uitzonderingen als er iets gebeurd, en als er iets gebeurd is het ook alweer dikke faal.)
dat is me normale gedrag he, ik moet dat doorbreken

nee wacht, weet ik veel . het is meer dat met een vriendin..... dan is er al geestelijke connectie en eindeloos vertrouwen.
dan is alles beter.

maar dan moet wel eerst:
-dat ze mij goed versiert, en niet snel opgeeft (dus niet ineens mij gaan aanraken als ik er niet klaar voor ben),
-of dat ik haar versier(waar ik me nooit echt vaak mee heb bezig gehouden. ja nu wel met al dat pua, en misschien kort weleens uitzonderingen wat eerder)
pi_96595626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat komt omdat ze me eerst liefdevol gerust moeten stellen, anders ben ik maar bang voor ze.

maar ik ontmoet helemaal niemand op die manier zoals het dan gaat....(het zijn al uitzonderingen als er iets gebeurd, en als er iets gebeurd is het ook alweer dikke faal.)
dat is me normale gedrag he, ik moet dat doorbreken

nee wacht, weet ik veel . het is meer dat met een vriendin..... dan is er al geestelijke connectie en eindeloos vertrouwen.
dan is alles beter.

maar dan moet wel eerst:
-dat ze mij goed versiert, en niet snel opgeeft (dus niet ineens mij gaan aanraken als ik er niet klaar voor ben),
-of dat ik haar versier(waar ik me nooit echt vaak mee heb bezig gehouden. ja nu wel met al dat pua, en misschien kort weleens uitzonderingen wat eerder)
Ja, na een jaar misschien. Toch niet als ze nog maar net je vriendin is, denk nou eens na. :') Dan is ook alles nog nieuw en moet je alsnog over die drempels heen.
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:49:08 #4
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96595697
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:47 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, na een jaar misschien. Toch niet als ze nog maar net je vriendin is, denk nou eens na. :') Dan is ook alles nog nieuw en moet je alsnog over die drempels heen.
nee hoor. je voelt snel genoeg eindeloos vertrouwen in elkaar wat alle angsten en twijfel wegneemt, dat zie je in elkaars ogen
pi_96595735
-edit- ja ga maar lekker buitenspelen :W

[ Bericht 42% gewijzigd door Re op 10-05-2011 13:57:28 ]
Ne mutlu Türküm diyene
pi_96595737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dat zie je toch in elkaars ogen
Nee
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:52:00 #7
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96595809
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee
jij niet
dat ligt aan jou
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:52:49 #8
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96595851
quote:

[..]

nee hoor. je voelt snel genoeg eindeloos vertrouwen in elkaar wat alle angsten en twijfel wegneemt, dat zie je in elkaars ogen
Hoe kom je daarbij?
Je moeder is een hamster
pi_96595878
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jij niet
Je wil zeggen dat jouw geromantiseerd beeld van de liefde realistischer is dan de mijne?
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:54:27 #10
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96595905
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
omdat ik dat weet. gebeurd het niet vaak dan?
pi_96595973
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Je kan dat ''eindeloze vertrouwen'' na een tijdje wel krijgen, maar jij doet alsof je dat vanaf het begin al hebt. Dat is niet zo. Alle relaties beginnen pril en aftastend. Mocht je ooit een relatie krijgen, ga jij het in die fase dus heel erg moeilijk krijgen. Dat kan ik je al verzekeren.
Ron Paul 2012
pi_96596021
Misschien zal je zelf eerst die angst moeten oplossen niet niet verwachten ooit een vrouw te vinden die dat eindeloze geduld met jouw rariteiten heeft.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:58:04 #13
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96596072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Als je een paar jaar met elkaar omgaat wel ja.
Gooi die theorieën van je eens aan de kant en gedraag je eens als een mens.
Je moeder is een hamster
pi_96596100
quote:

[..]

Nee!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:07:07 #15
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96596441
Waar gaat dit topic nog over, mensen die vragen om tips worden genegeerd.
En verder alleen maar herhaling van zetten van bepaalde labiele types.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96596514
Ja inderdaad, ik wou nog antwoord geven op je vraag over die kantine-vrouw, maar dan zie je ineens van die rare MLIG posts en ben je weer afgeleid. Best erg, ik weet het.
Ron Paul 2012
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:10:59 #17
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96596603
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee!
wel, ik heb dat toch meegemaakt aardbei , soms kan dat wel!
ik ga er wel vanuit iig, want er is kleine kans dat ze een oplichtster is
quote:
*knip*
in elkaars ogen staren, op 10 cm afstand van elkaar

het was echt! wat verliefde stelletjes doen. ik voelde me zo op me gemak, en iemand gevonden te hebben waar dat bij kan is 1 in een miljoen. en ze keek me precies hetzelfde terug!

*knip*

dus daar heb i khet over , als ik zeg dat ze me LIEF aankeek!
en andere dingen.

daarvoor hadden we uren gepraat, en hadden we beide van elkaar door(mag ik dat voor haar zeggen, en over mezelf), dat we geen slechte gemenen personen zijn. maar de goedheid zelve ,beide

later realiseerde ik het me pas goed, wist niet wat me overkwam, en ik mis haar
bron: Obsessie

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-05-2011 14:16:05 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:12:32 #18
179534 Waaghals
pi_96596669
ik pleit ervoor dat jullie maar een social angst topicreeks of zo gaan beginnen of angst voor vrouwen weet ik veel.
maar dit heeft niks meer met versieren te maken
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:17:03 #19
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_96596884
Eens.

Het gaat de laatste dagen eigenlijk alleen nog maar over vage angst stoornissen of het uberhaupt contact maken/onderhouden met mensen. Heeft vrij weinig meer met versieren te maken imo.
Op elke fokker past een bril.
pi_96597227
Dan moet je de OP even lezen. Het gaat ook over problematiek die mensen belemmert in het versieren.

Maar MLiG heeft aangegeven een tijdje weg te blijven dus het kan weer 'ontopic'.
pi_96597262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef Waaghals het volgende:
Waar gaat dit topic nog over, mensen die vragen om tips worden genegeerd.
En verder alleen maar herhaling van zetten van bepaalde labiele types.
Om nog te antwoorden op jouw versiervraag. Ik heb geen idee, is ze überhaupt wel beschikbaar om te versieren? Als ze zo mooi is en al veel aandacht krijgt zal ze iig vast niet snel onder de indruk zijn.
pi_96597438
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan moet je de OP even lezen. Het gaat ook over problematiek die mensen belemmert in het versieren.
Sommige mensen moeten eerst maar eens aan andere dingen werken voordat ze zich aan het versieren wagen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2011 14:29:43 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:32:31 #23
179534 Waaghals
pi_96597550
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

Maar MLiG heeft aangegeven een tijdje weg te blijven dus het kan weer 'ontopic'.
Toch pleit ik voor splitsing. Iedere keer vervalt het weer in dezelfde klaagzang van bepaalde personen met dieperliggende problemen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:34:43 #24
179534 Waaghals
pi_96597654
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Om nog te antwoorden op jouw versiervraag. Ik heb geen idee, is ze überhaupt wel beschikbaar om te versieren? Als ze zo mooi is en al veel aandacht krijgt zal ze iig vast niet snel onder de indruk zijn.
Of ze beschikbaar is weet ik niet, maar daar kom je snel genoeg achter lijkt me als ik een poging zou wagen.
Dat laatste is waar natuurlijk, er hang constant een zwerm mannen om haar heen.
pi_96597668
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef Techno het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten eerst maar eens aan andere dingen werken voordat ze zich aan het versieren wagen.
Correct. En daar wordt ook zeker aan gewerkt....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')