Nou we zijn benieuwd naar de verhalenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
hoi weer eens een keer!
Vandaag de spullen uitgebreid met een helm (een hele kekke zwarte), pedalen met SPD klikkers en een bidonhouder.
Volgende keer is het zadel aan de beurt! Ga vrijdag voor het eerst op de fiets stappen en ben wel een tikkeltje zenuwachtig. Heb 't de hele tijd voor me uitgeschoven, en ben al niet de beste sporter van de groep (understatement), maar ik wil het wel tot een goed einde brengen! Hopelijk na vrijdag wat meer zelfvertrouwen om zelf ook eens een eindje te gaan fietsen
Dat ook trouwensquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou we zijn benieuwd naar de verhalen
Ik heb er wel eentjequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou we zijn benieuwd naar de verhalen
herkenbaar verhaal. Ik denk dat 90% van de wielrenners wel eens met een slakkengangetje onderuit gegaan is door de klikpedalen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje
Jaren terug, een van mijn eerste ritjes.
Op en duur kom je een stoplicht tegen ..
Ik rol lekker uit, ik wil uit mijn clickpedalen komen.
"maar die staan natuurlijk veelste stroef afgesteld"
Gevolg, ik val met 2 / 3 km/h op de grond ..![]()
Mensen achter me in de auto's toeteren
Heb het inderdaad ook 1x gehad, kon gelukkig nog 1 van mn voeten op het allerlaatste moment loskrijgen maar stond wel even heel moeilijk met mn fiets bijna tegen de grond en mn rechtervoet nog ingeklikt..quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:19 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
herkenbaar verhaal. Ik denk dat 90% van de wielrenners wel eens met een slakkengangetje onderuit gegaan is door de klikpedalen.
Ikzelf had het toen ik verkeerd gereden was en op een smalle weg moest keren. Ik verloor evenwicht tijdens het keren en vergat uit te klikken.
Als je bang bent dat je niet op tijd uit kan klikken, ga dan gewoon even met je fiets naast een muurtje staan en hou je daar aan vast.. Dan kan je gewoon even een aantal keer in en uit klikken zodat je iig het gevoel een beetje hebt..quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
ja, jongens, ik heb er écht zin in!
Ik reed toen lekker alleen, niemand heeft me betraptquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:21 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Heb het inderdaad ook 1x gehad, kon gelukkig nog 1 van mn voeten op het allerlaatste moment loskrijgen maar stond wel even heel moeilijk met mn fiets bijna tegen de grond en mn rechtervoet nog ingeklikt..
Hoe het gebeurde ga ik niet uitleggen want dat wordt een heel erg moeilijk verhaal..
Heel erg vervelend. Ik hoop dat het weer helemaal goed komt met je clubgenoten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:07 schreef Marurk het volgende:
Twee clubgenoten van mij zijn vanmiddag in een afdaling onderuit gegaan. Met ambulance naar het ziekenhuis blijkbaar... een van de twee bleek een hersenschudding te hebben (helm is ook kapot). Zo zie je maar weer hoe belangrijk het dragen van een valhelm is!
Dat is niet soigneequote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gaat nog even ergens van die knie en elleboogbeschermers vandaan rossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |