Waarom? Wilde jij 'm?quote:
Hoezo is het irritant? Ik maak de laatste post en open een nieuw topic, what's the big deal?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hoezo is het irritant? Ik maak de laatste post en open een nieuw topic, what's the big deal?
Daarbij ben ik niet actief aan het lapohunten, als het topic 299 posts heeft en ik wil er posten, dan zou dat volgens jou niet kunnen zonder te lapohunten.De TT slaat bijvoorbeeld op wat ik eigenlijk als post wilde maken wat niet kon omdat ik hem daarmee volgooide, en dan ziet niemand 'm meer.
Snapte?
Dude, heb je überhaupt wel gezien wat je laatste post was?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hoezo is het irritant? Ik maak de laatste post en open een nieuw topic, what's the big deal?
Daarbij ben ik niet actief aan het lapohunten, als het topic 299 posts heeft en ik wil er posten, dan zou dat volgens jou niet kunnen zonder te lapohunten.De TT slaat bijvoorbeeld op wat ik eigenlijk als post wilde maken wat niet kon omdat ik hem daarmee volgooide, en dan ziet niemand 'm meer.
Snapte?
Lees de laatste zin man.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, heb je überhaupt wel gezien wat je laatste post was?
Typisch de post van een lapohunter...
Je hebt het zelf volgens mij niet eens door of wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Lees de laatste zin man.
En kap erover. Het is gewoon weer lekker goedkoop gezeik dit.
Jij hebt af en toe anders ook een flinke plaat voor je kop.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt het zelf volgens mij niet eens door of wel?
Licht toe, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe anders ook een flinke plaat voor je kop.
Nope. Als je dat zelf niet toegeeft heeft het ook geen zin om het je nog eens te vertellen, want dan neem je het toch niet aan. Dat is die hele plaat die jij voor je kop hebt. Compleet blind voor kritiek. Daarbij moet ik nu aan de studie.quote:
Duidelijk verhaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nope. Als je dat zelf niet toegeeft heeft het ook geen zin om het je nog eens te vertellen, want dan neem je het toch niet aan. Dat is die hele plaat die jij voor je kop hebt. Compleet blind voor kritiek. Daarbij moet ik nu aan de studie.
Oftewel, dat wordt waarschijnlijk maximaal kut.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
Las vandaag op Nu.nl dat activision zegt dat de nieuwe CoD een compleet vernieuwde multiplayer wereld gaat krijgen. Nou ik ben benieuwd, komende weken komt er meer informatie naar buiten over de nieuwste cod.
Tot die tijd blijf ik verder geilen on BF3
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Oftewel, dat wordt waarschijnlijk maximaal kut.
quote:
Nope.quote:
Mensen die daar 500 euro voor betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik mag blijkbaar mijn seizoenskaart voor de laatste wedstrijd niet uitlenen van Ajax?![]()
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/24884__rss.php
Gewoon zorgen dat je met een paar man bent en het vooral niet te serieus nemen. Dan vermaak je je primaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan gewoon geen 20 minuutjes black ops doen voordat het me mn strot weer uitkomt he
Je kan wel blijven klagen op een spel maar speel het dan niet als het je zo irriteert.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef KoningStoma het volgende:
Als je met vermaken bedoelt dat ik me kapot erger aan alle kutzooi, ja, dan kan ik me vermaken.
Het spel is gewoon niet leuk meer. Ik heb betere spellen. Je weet wel, van die spellen die werken.
Drie keer raden wat ik niet aan het spelen ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan wel blijven klagen op een spel maar speel het dan niet als het je zo irriteert.
pokemon?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik niet aan het spelen ben.
Dan ruil je het spel toch in als je er zo'n hekel aan hebt. Als ik me zo zou ergeren zou ik het gewoon weg doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik niet aan het spelen ben.
Ik vang er iets minder voor maar wel genoeg om de keuze gemaakt te hebben om met mijn gappies de kroeg in te duikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mensen die daar 500 euro voor betalen.
Waar kun je een beetje chill kijken zondag, paar maatjes van me wilden naar Monico's maar dat is ook een beetje pauperquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vang er iets minder voor maar wel genoeg om de keuze gemaakt te hebben om met mijn gappies de kroeg in te duiken
Ik begin ook te twijfelen. Ik wacht de reviews af.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net wat filmpjes van de campaign van Brink gekeken en dat ziet er toch ook niet echt heel dik uit moet ik zeggen
Als ik jou was, zou ik mezelf rond 13:00 op een barkruk ergens op het Leidse settelen en daar dan niet meer weggaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar kun je een beetje chill kijken zondag, paar maatjes van me wilden naar Monico's maar dat is ook een beetje pauper
Dank u, excuses aanvaard. Goed dat je het zelf ook inziet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Michhas het volgende:
Maurice, mijn excuses, mijn reactie van eerder was overdreven
En terecht. De kopers daarentegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vang er iets minder voor maar wel genoeg om de keuze gemaakt te hebben om met mijn gappies de kroeg in te duiken
Dat was ik zeker al van plan voor bij de release van een waardige game.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ruil je het spel toch in als je er zo'n hekel aan hebt. Als ik me zo zou ergeren zou ik het gewoon weg doen.
Zit zelf wel in Amsterdam dat weekend dus wil toch wel ergens in de stad gaan hangen. Wellicht thuis kijken met wat kratten bier en naderhand Museum plein op oid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik mezelf rond 13:00 op een barkruk ergens op het Leidse settelen en daar dan niet meer weggaan.
Denk dat ik zelf in Purmerend blijf, om nou met 16 man een kroeg binnen te komen in Amsterdam wordt was lastig
Ach, de koper van onze 3 kaarten heeft blijkbaar geld genoeg en wil met zijn 2 kids die wedstrijd bezoeken. Prima zeg ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En terecht. De kopers daarentegen.500 lappen om daar te mogen kijken.
Kun je wachten tot GoW 3quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat was ik zeker al van plan voor bij de release van een waardige game.
Wij bezetten met ons ploegie een rustige kroeg in Purmerend, das mooi zat. Denk niet dat ik naar een eventuele huldiging ga, dat heb ik wel een beetje gezien...laatste keren op het Leidse liep het ook gierend uit de hand....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit zelf wel in Amsterdam dat weekend dus wil toch wel ergens in de stad gaan hangen. Wellicht thuis kijken met wat kratten bier en naderhand Museum plein op oid.
Dat is waar ik ben dan ook met mijn vriendin dus wil wel even kijken maar het moet wel allemaal leuk blijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij bezetten met ons ploegie een rustige kroeg in Purmerend, das mooi zat. Denk niet dat ik naar een eventuele huldiging ga, dat heb ik wel een beetje gezien...laatste keren op het Leidse liep het ook gierend uit de hand....
Misschien is brink wel wat. Die houd ik al vanaf het begin in de gaten. Ik heb de voorgangers van dat spel redelijk kapotgespeeld.quote:
Bedankt voor je mening.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef Parvus het volgende:
kutkabouter je bent een zielige lapohunter en een kneusje.
Heb ik net missie 1 even van gechecked op youtube en ik liep er totaal niet warm van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Misschien is brink wel wat. Die houd ik al vanaf het begin in de gaten. Ik heb de voorgangers van dat spel redelijk kapotgespeeld.
Multiplayer lijkt me dan wel weer echt tof, daar is het ook redelijk voor gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik net missie 1 even van gechecked op youtube en ik liep er totaal niet warm van.
Schijnt dat de campaign mode en multi player heel veel overeen komsten hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Multiplayer lijkt me dan wel weer echt tof, daar is het ook redelijk voor gemaakt denk ik.
Ik nodig je alvast uitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gaan jullie dan met mestkarren het Grolschplein bezetten?
Ik zit zelf helaas in Zoetermeer...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bedankt maar ik blijf in Holland zondag.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
We komen niet uit Drenthe!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Aangezien ik in de gemeente woon waar 't Grol bij hoort neem ik deze post niet in dank af.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Twentesupporters doen zich te goed aan een snack tijdens een willekeurige thuiswedstrijd in de Grolschveste:
[ afbeelding ]
Zegt anders wel heel wat dat tegenwoordig zelfs koeien kunnen winnen van ajakkes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Twentesupporters doen zich te goed aan een snack tijdens een willekeurige thuiswedstrijd in de Grolschveste:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Je zoekt een hoer uit die kabel TV in haar kamertje heeft?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:24 schreef dreamzk het volgende:
Ik zit zondag lekker op de wallen de wedstrijd te kijken
Eindelijk iemand die dat ook vindt... zooo kinderachtig allemaal. Duke Nukem was 10-15 jaar terug nog wel grappig, maar nu gewoon extreem lamequote:
Invite me dan, mijn internet is kutquote:
Nu dan Kino, ik kom level 30 met jullie, no problemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Rossdale het volgende:
Ascension is tofferDie map komen Bozz en ik tenminste nog best ver
Ben nog op mijn werk, dus gaat hem nu niet wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nu dan Kino, ik kom level 30 met jullie, no problem
Het is dan ook gewoon for old times sake.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die dat ook vindt... zooo kinderachtig allemaal. Duke Nukem was 10-15 jaar terug nog wel grappig, maar nu gewoon extreem lame
Je hebt geen zombies in Crysis 2.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef KoningStoma het volgende:
Als er nog iemand nodig is doe ik wel mee
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
Dr.Pringles geniet ervan kleine kevertjes anaal in te laten brengen. Hij siddert van genot terwijl de diertjes zijn endeldarm inkruipen en zich in de plooien van zijn dikke darm nestelen.
Dr.Pringles geniet ervan om, terwijl de beestjes zijn ingewanden onveilig maken, zijn grootvader zijn zak in de mond te nemen en er aan te likken.
Dr.Pringles geniet ervan om zijn leuter door zijn beste vriend in de mond te laten nemen en hem er zachtjes aan te laten sabbelen.
Dat heb ik je in alle vertrouwen verteld!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
Dr.Pringles geniet ervan kleine kevertjes anaal in te laten brengen. Hij siddert van genot terwijl de diertjes zijn endeldarm inkruipen en zich in de plooien van zijn dikke darm nestelen.
Dr.Pringles geniet ervan om, terwijl de beestjes zijn ingewanden onveilig maken, zijn grootvader zijn zak in de mond te nemen en er aan te likken.
Dr.Pringles geniet ervan om zijn leuter door zijn beste vriend in de mond te laten nemen en hem er zachtjes aan te laten sabbelen.
ja maar ik durf te wedden dat we nog verder komen op de nieuwe zombie map!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Rossdale het volgende:
Ascension is tofferDie map komen Bozz en ik tenminste nog best ver
Gisteren kwamen we niet verder dan 11 ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik durf te wedden dat we nog verder komen op de nieuwe zombie map!!!
get that shit
Misschien win ik hem welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik durf te wedden dat we nog verder komen op de nieuwe zombie map!!!
get that shit
Ja maar dat kwam meer door mij dan door jullie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gisteren kwamen we niet verder dan 11 ofzo
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net wave 17 gehaald in Call of the dead alleen. Voor solo heb ik nu wel een goede strategie
Parv, nodig me zo nog een keertje uit please. Ik ben nu nog aan het eten.quote:
Ga je ook eerst naar de MP40, stroom aan, jugger halen, mystery box en dan SoH en Quick revive?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ookeven kiekn of hij met zn 3en werkt
En je hebt al die 5-star threat achievement gehaald. Beest!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:50 schreef Rossdale het volgende:
Prachtig spel jongen dat Homefront
Ik had het vorige potje gewoon 28 assists![]()
Nee, heb hem hier vandaan gehaald:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je ook eerst naar de MP40, stroom aan, jugger halen, mystery box en dan SoH en Quick revive?
Die had ik alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En je hebt al die 5-star threat achievement gehaald. Beest!
Ja, maar die dingen worden snel uit de lucht geknald.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die had ik alIs wel erg pittig ja. Maar op zich is het met spotten wel te doen
ja hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:08 schreef Fsmxi het volgende:
Heb tevens nog 2 betacodes voor Gears 3, iemand daar behoefte aan?
Je moet steeds van hoogte wisselen en als ze op je schieten wat achter een huisje langs vliegen zodat je even uit het zicht bentquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, maar die dingen worden snel uit de lucht geknald.
Net weer even gespeeld.
Onzin! Ik had mijn tanga nog aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rooft_vrouwen__.html
In Breda, uhm Rossdale?
Neinquote:
Als je van campende snipers houdt is het zeker wel jou gamequote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nein
Ik zag al dat je dat aan het spelen was... vet?
edit: ben al een multiplayer gameplay video aan het kijken.. ziet er goed uit
Bahquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je van campende snipers houdt is het zeker wel jou game
en rushers en voertuigen dan helemaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je van campende snipers houdt is het zeker wel jou game
Vandaag? Want ik ben net een half uur wat anders doen ga waarschijnlijk straks wel nog even knallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Bah
edit: had je nog een bericht gestuurd op live..
ps: ik moet echt leren m'n posts in een keer te doen
Dat bedoelde ik ook, de stijl. Anders zou ik gameplay zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:27 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het op die games lijkt? Alleen de stijl lijkt er wat op.
Kwa gameplay is het meer Wolfenstein: ET en Enemy Territory: Quake Wars.
"haal" je hem ook voor de pc? Ik zie hem net staan. Ik wilde hem sowieso even checken voordat ik hem misschien ga kopen.
Heb die screenshot heul niet gezien joh. Heb er niet eens wat over gelezen or what so ever.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:39 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Maar als je stijl bedoelt, dan kan je dat al uit de screenshots halen.
Je hebt trouwens wel snel internet icm met payserver als je hem zo snel binnen hebt.
Ik weet niet of ik dat moet gelovenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En ja, snel internet FTW! Tap af van politiebureau hier.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 06:48 schreef Selub het volgende:
Beste topic ooit!
Helemaal gelijk
ze kleedde zich zo aan,
en als je dan kijkt is het van (Waarom kijk je)
xD vindt ik niet zo logish
Inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef Rossdale het volgende:
Brink krijgt slechte recensies... Dat wordt dus een no-go
Wat is er mis met 'ze kleedde zich aan' dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:07 schreef dreamzk het volgende:
De jeugd van tegenwoordig, wat leren zij op school?
[..]
Thanks negert.quote:
Gekregen omdat ik de beta heb gespeeld en nog ietsquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Thanks negert.
Als ie het niet doet hebben wij problemen he.
Hoe kom je er eigenlijk aan?
Jezelf geprostitueerd aan de makers van GoW3?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:21 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Gekregen omdat ik de beta heb gespeeld en nog iets
ssstquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jezelf geprostitueerd aan de makers van GoW3?
Geen last van in mijn club.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:59 schreef dreamzk het volgende:
De tering, zieke ruzie binnen de jaarclub tussen mij en andere dude over dit geluidsfragment:
http://www.bnr.nl/?servic(...)=34182&audioId=34190
Blijkbaar mag je die eerste zin van die man niet droog vinden want dat maakt mij iemand die het HBO haat terwijl ik moeite genoeg heb met mijn studie. Dat maakte mij een elitaire klootzak die het leven niet snapt![]()
Vermoeiend als je met gasten in de club zitten die bij het minste of geringste zand in hun vagina krijgen waardoor ze gaan zeiken als de malle.
Beidequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef kenserkabouter het volgende:
Studieverenigingen door de war halen met studentenverenigingen.
Weet je überhaupt waar een studievereniging voor is?quote:
Ga nou niet doen alsof het voor je studie isquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:19 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Weet je überhaupt waar een studievereniging voor is?
Juist wel man, debiel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof het voor je studie is
Heb genoeg maten die bij studieverenigingen zitten dus doe niet alsof ik er niets vanaf weet. Maar bij jou zal het wel weer zoals altijd anders zijn dan bij de rest van Nederland.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:24 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Juist wel man, debiel.
Goed hoor, weer eentje. Zo iemand die dingen loopt uit te lachen waarvan hij/zij niet weet wat het is. Lekker bezig.
Studieverenigingen organiseren wel eens wat, maar ze zijn hoofdzakelijk voor administratieve zaken en om zo goedkoop mogelijk je boeken te krijgen. Voor de rest organiseren ze wat shit mee voor het 1ejaars weekend en de ontvangstweek. Verder doen ze echt geen reet, het belangrijkste zijn die administratieve studiezaken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb genoeg maten die bij studieverenigingen zitten dus doe niet alsof ik er niets vanaf weet. Maar bij jou zal het wel weer zoals altijd anders zijn dan bij de rest van Nederland.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
hmmnee. Doe miley maar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:36 schreef Rossdale het volgende:
Deze dan, lekkere jailbait voor kk
[ afbeelding ]
Hee, je doet een kutkaboutertje.quote:
Een groot verschil ik deed het daadwerkelijk met opzet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hee, je doet een kutkaboutertje.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
![]()
Belgen.quote:
uhm 1 jaar en 3dagen te laatquote:
I know, maar blijft een lekker nummer. Net hun nieuwe album gedownload, en hij is fijnquote:
nice hoe heet ie check ik em ook ffquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
I know, maar blijft een lekker nummer. Net hun nieuwe album gedownload, en hij is fijn
Turtleneck and chainquote:
Hij is nice.quote:
Sowieso.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke dat no homo nummer is al geniaal in de eerste 10 secs
Er zitten weer echt fijne hitjes tussen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Ik heb kut NAT type, invite mij maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef KoningStoma het volgende:
Aardappel jij doet toch al zombies? invite ons eens
Kino vind ik ook prima lekker old school fraggeliciousquote:
Ik dacht dat jullie dat no homo van die cd haddenquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
quote:
Dat klinkt bijna als een smerige pornofilm. Homofiele zus deel 2.quote:
Psn is weer online.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
![]()
Morgen Portal 2 voor PS3! crossplatform online toch? onee wacht....
echt?!?!?!quote:
Ja, en 2 van de spellen zijn Mortal Kombat en Marvel Vs Capcom 3.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, en de 2 van de spellen zijn Mortal Kombat en Marvel Vs Capcom 3.
Als het niet in de buurt komt van Red Faction dan is het alleen maar gimmicky en ergerlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:50 schreef SoldMayor het volgende:
In MW3 maps die destructible zijn ala battlefield.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als het niet in de buurt komt van Red Faction dan is het alleen maar gimmicky en ergerlijk.
Wie wat waar bron weergeven?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:50 schreef SoldMayor het volgende:
In MW3 maps die destructible zijn ala battlefield.
z'n ipod in z'n reet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kwam net een kenser smerig plaatje tegen van een mac gebruiker die ik maar niet ga plaatsen hier
ik vind het altijd wel fijn zo'n dagquote:Op donderdag 12 mei 2011 06:23 schreef Michhas het volgende:
Leuk man, zo'n vrije dag waarop je uit kunt slapen...
Good for you.quote:Op donderdag 12 mei 2011 06:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel fijn zo'n dag
Maar wel hip!quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:36 schreef Rossdale het volgende:
Wat een graftakkerommel is die troep van Apple toch
Nou ontzettend, had liever gehad dat mijn vriendin gewoon een HTC had gekozen. Die werken tenminste gewoon direct als je ze aanzet, zonder dat je itunes moet downloaden, accounts moet aanmaken, etc etcquote:
Die van mij heeft wel geluisterd en heeft een witte Desire gekochtquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nou ontzettend, had liever gehad dat mijn vriendin gewoon een HTC had gekozen. Die werken tenminste gewoon direct als je ze aanzet, zonder dat je itunes moet downloaden, accounts moet aanmaken, etc etc
Bah
DIe desire lijkt me wel nicequote:Op donderdag 12 mei 2011 08:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die van mij heeft wel geluisterd en heeft een witte Desire gekocht
Ik heb zelf de HD2, das natuurlijk een Windowsphone maar draai er al een jaar lang Android op via mijn SD kaart. Nu de NAND builds (waarmee Android gewoon in het intern geheugen wordt geladen als het OS en Windows vervangt) stabiel zijn ga ik over. Scheelt veel batterijdrainage en snelheid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DIe desire lijkt me wel niceHeb zelf de Wildfire, maar ik heb even met die Desire van Pierre gerspeeld en die werkt echt lekker snel
Ik ben happy met mijn wildfire, zelfde functies maar dan net iets trager. Maargoed zo ontiegelijk veel doe ik er niet mee
De vrouwen-Android-phonequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:18 schreef tliciouz het volgende:
Nee geen wildfire, witte desire besteld.
Het had ook een Blackbreezer gsm kunnen zijn, dus ik vind dit meevallen doopquote:
ERROR!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet dat iedereen hier op iphone haat, maar ik vind het fijn dat mijn telefoon als sterkste punt gebruiks gemak heeft en altijd werkt!
True that.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind zo jammer van die android phones dat ze wel op papier allemaal dikke specs hebben etc.
Maar wat wil je in godsnaam doen?!?! crysis draaien?
En vervolgens na een half jaar takelen die dingen alweer af als een malle met vastlopen etc. (heb meerdere HTC's met windows en android gehad.
Ik weet dat iedereen hier op iphone haat, maar ik vind het fijn dat mijn telefoon als sterkste punt gebruiks gemak heeft en altijd werkt!
Nooit gehad.quote:
Maar wel bang voor jailbreak enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:07 schreef Parvus het volgende:
Ook iPhone 4 hier, werkt prima en nog nooit geouwehoer gehad. Ben geen Apple fanboy maar die shit werkt.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:21 schreef KneusTeun het volgende:
Het probleem is dat als je een simpele smartphone wil die beetje kan internetten etc zonder meuk is de iphone prima, je mag niet zoveel maar daarvoor krijg je stabiliteit terug.
Als je wil tweaken en customizen dan moet je naar android, het kan wel veel maar eist ook wel veel.
(je kan ook jaibreaken maar dit verneukt vaak wel je stabiliteit weer)
En google is inderdaad een heerlijk transparant bedrijf wat zich geheel richt op het serveren van mensenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb een schijthekel aan Apple omdat ze je shit opleggen, zoals het gebruik van iTunes en het niet "mogen" tonen van een blote tiet. Tevens vind ik het fijn dat ik mijn phone helemaal aan mijn eigen wensen kan customizen.
iPhone is monkeyproof, prima geschikt voor het kuddevolk die een smartphone wil die het goed doet, geen aanvullende wensen hebben en er ook nog status aan willen ontleden (en daar dik geld voor willen betalen).
Klopt, is wel jammer, maarja als je remote desktop gebruikt kan het wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef Parvus het volgende:
Lol Doopy
Enige nadeel van de iPhone vind ik dat ie geen Flash heeft :/
Of anders gebruik je Skyfire.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, is wel jammer, maarja als je remote desktop gebruikt kan het wel.
Probleem is dat Flash een beetje verouderd is.. wordt tijd voor nieuwe flash en anders mag het wel helemaal weg.
Nee, probeer het eensquote:
Dan kan ik via wifi of internet mijn scherm van mijn imac of macbookpro zien en gebruiken, dus je hebt als het ware van je iphone een beeldscherm gemaakt.quote:
Dat feestje van RENGDENGJEUW?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:09 schreef kenserkabouter het volgende:
Hee maar frankert, weet je wat ik morgen heb?
IK HEB ZONDAG QOTSA EN DAT IS LEKKER VEUL COOLERquote:
Van mij is graties.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:13 schreef Frankii het volgende:
[..]
IK HEB ZONDAG QOTSA EN DAT IS LEKKER VEUL COOLER
En 43 euro
SO WE WENT TO THE CLUBquote:
Ahw, valt ie zo hard tegen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ohja Brink zou ik niet halen behalve als je hem voor onder de 20 euro kan krijgen.
Maatje van me ging hem vandaag alweer inruilen, of er moet een gigantische patch komen want het spel is nu nog rotter dan BLOPS tijdens de release.quote:
TNO altijd -1quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:45 schreef Rossdale het volgende:
Waarom moet het nu weer illegaal zijn om iemand zijn harses in te rammen met een klauwhamer? Godverdomme wat ben ik kwaad om twee zeikerds die moetwillig alles lopen te saboteren hier. Op zo'n manier dat ik overal de schuld van krijg![]()
Twee van die stoffige wereldvreemde dokussen van TNO
Dat is kut ouwe.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:45 schreef Rossdale het volgende:
Waarom moet het nu weer illegaal zijn om iemand zijn harses in te rammen met een klauwhamer? Godverdomme wat ben ik kwaad om twee zeikerds die moetwillig alles lopen te saboteren hier. Op zo'n manier dat ik overal de schuld van krijg![]()
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 12 mei 2011 12:45 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:01 schreef KoningStoma het volgende:
Nu ik het precies na een jaar wéér heb ben ik er wel van overtuigd dat het clusterhoofdpijn is. Ik werd net wakker met precies die pijn rond mijn oog en bovenkaak.
Nu maar hopen dat het zich niet dagelijks gaat herhalen, want dan is het wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |