Waarom? Wilde jij 'm?quote:
Hoezo is het irritant? Ik maak de laatste post en open een nieuw topic, what's the big deal?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hoezo is het irritant? Ik maak de laatste post en open een nieuw topic, what's the big deal?
Daarbij ben ik niet actief aan het lapohunten, als het topic 299 posts heeft en ik wil er posten, dan zou dat volgens jou niet kunnen zonder te lapohunten.De TT slaat bijvoorbeeld op wat ik eigenlijk als post wilde maken wat niet kon omdat ik hem daarmee volgooide, en dan ziet niemand 'm meer.
Snapte?
Dude, heb je überhaupt wel gezien wat je laatste post was?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hoezo is het irritant? Ik maak de laatste post en open een nieuw topic, what's the big deal?
Daarbij ben ik niet actief aan het lapohunten, als het topic 299 posts heeft en ik wil er posten, dan zou dat volgens jou niet kunnen zonder te lapohunten.De TT slaat bijvoorbeeld op wat ik eigenlijk als post wilde maken wat niet kon omdat ik hem daarmee volgooide, en dan ziet niemand 'm meer.
Snapte?
Lees de laatste zin man.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, heb je überhaupt wel gezien wat je laatste post was?
Typisch de post van een lapohunter...
Je hebt het zelf volgens mij niet eens door of wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Lees de laatste zin man.
En kap erover. Het is gewoon weer lekker goedkoop gezeik dit.
Jij hebt af en toe anders ook een flinke plaat voor je kop.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt het zelf volgens mij niet eens door of wel?
Licht toe, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:55 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jij hebt af en toe anders ook een flinke plaat voor je kop.
Nope. Als je dat zelf niet toegeeft heeft het ook geen zin om het je nog eens te vertellen, want dan neem je het toch niet aan. Dat is die hele plaat die jij voor je kop hebt. Compleet blind voor kritiek. Daarbij moet ik nu aan de studie.quote:
Duidelijk verhaalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:16 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Nope. Als je dat zelf niet toegeeft heeft het ook geen zin om het je nog eens te vertellen, want dan neem je het toch niet aan. Dat is die hele plaat die jij voor je kop hebt. Compleet blind voor kritiek. Daarbij moet ik nu aan de studie.
Oftewel, dat wordt waarschijnlijk maximaal kut.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:33 schreef dreamzk het volgende:
Las vandaag op Nu.nl dat activision zegt dat de nieuwe CoD een compleet vernieuwde multiplayer wereld gaat krijgen. Nou ik ben benieuwd, komende weken komt er meer informatie naar buiten over de nieuwste cod.
Tot die tijd blijf ik verder geilen on BF3
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Oftewel, dat wordt waarschijnlijk maximaal kut.
quote:
Nope.quote:
Mensen die daar 500 euro voor betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik mag blijkbaar mijn seizoenskaart voor de laatste wedstrijd niet uitlenen van Ajax?![]()
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/24884__rss.php
Gewoon zorgen dat je met een paar man bent en het vooral niet te serieus nemen. Dan vermaak je je primaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan gewoon geen 20 minuutjes black ops doen voordat het me mn strot weer uitkomt he
Je kan wel blijven klagen op een spel maar speel het dan niet als het je zo irriteert.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:31 schreef KoningStoma het volgende:
Als je met vermaken bedoelt dat ik me kapot erger aan alle kutzooi, ja, dan kan ik me vermaken.
Het spel is gewoon niet leuk meer. Ik heb betere spellen. Je weet wel, van die spellen die werken.
Drie keer raden wat ik niet aan het spelen ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan wel blijven klagen op een spel maar speel het dan niet als het je zo irriteert.
pokemon?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik niet aan het spelen ben.
Dan ruil je het spel toch in als je er zo'n hekel aan hebt. Als ik me zo zou ergeren zou ik het gewoon weg doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik niet aan het spelen ben.
Ik vang er iets minder voor maar wel genoeg om de keuze gemaakt te hebben om met mijn gappies de kroeg in te duikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:21 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mensen die daar 500 euro voor betalen.
Waar kun je een beetje chill kijken zondag, paar maatjes van me wilden naar Monico's maar dat is ook een beetje pauperquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vang er iets minder voor maar wel genoeg om de keuze gemaakt te hebben om met mijn gappies de kroeg in te duiken
Ik begin ook te twijfelen. Ik wacht de reviews af.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net wat filmpjes van de campaign van Brink gekeken en dat ziet er toch ook niet echt heel dik uit moet ik zeggen
Als ik jou was, zou ik mezelf rond 13:00 op een barkruk ergens op het Leidse settelen en daar dan niet meer weggaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar kun je een beetje chill kijken zondag, paar maatjes van me wilden naar Monico's maar dat is ook een beetje pauper
Dank u, excuses aanvaard. Goed dat je het zelf ook inziet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:46 schreef Michhas het volgende:
Maurice, mijn excuses, mijn reactie van eerder was overdreven
En terecht. De kopers daarentegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vang er iets minder voor maar wel genoeg om de keuze gemaakt te hebben om met mijn gappies de kroeg in te duiken
Dat was ik zeker al van plan voor bij de release van een waardige game.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ruil je het spel toch in als je er zo'n hekel aan hebt. Als ik me zo zou ergeren zou ik het gewoon weg doen.
Zit zelf wel in Amsterdam dat weekend dus wil toch wel ergens in de stad gaan hangen. Wellicht thuis kijken met wat kratten bier en naderhand Museum plein op oid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik mezelf rond 13:00 op een barkruk ergens op het Leidse settelen en daar dan niet meer weggaan.
Denk dat ik zelf in Purmerend blijf, om nou met 16 man een kroeg binnen te komen in Amsterdam wordt was lastig
Ach, de koper van onze 3 kaarten heeft blijkbaar geld genoeg en wil met zijn 2 kids die wedstrijd bezoeken. Prima zeg ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:50 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En terecht. De kopers daarentegen.500 lappen om daar te mogen kijken.
Kun je wachten tot GoW 3quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat was ik zeker al van plan voor bij de release van een waardige game.
Wij bezetten met ons ploegie een rustige kroeg in Purmerend, das mooi zat. Denk niet dat ik naar een eventuele huldiging ga, dat heb ik wel een beetje gezien...laatste keren op het Leidse liep het ook gierend uit de hand....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit zelf wel in Amsterdam dat weekend dus wil toch wel ergens in de stad gaan hangen. Wellicht thuis kijken met wat kratten bier en naderhand Museum plein op oid.
Dat is waar ik ben dan ook met mijn vriendin dus wil wel even kijken maar het moet wel allemaal leuk blijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wij bezetten met ons ploegie een rustige kroeg in Purmerend, das mooi zat. Denk niet dat ik naar een eventuele huldiging ga, dat heb ik wel een beetje gezien...laatste keren op het Leidse liep het ook gierend uit de hand....
Misschien is brink wel wat. Die houd ik al vanaf het begin in de gaten. Ik heb de voorgangers van dat spel redelijk kapotgespeeld.quote:
Bedankt voor je mening.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef Parvus het volgende:
kutkabouter je bent een zielige lapohunter en een kneusje.
Heb ik net missie 1 even van gechecked op youtube en ik liep er totaal niet warm van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Misschien is brink wel wat. Die houd ik al vanaf het begin in de gaten. Ik heb de voorgangers van dat spel redelijk kapotgespeeld.
Multiplayer lijkt me dan wel weer echt tof, daar is het ook redelijk voor gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik net missie 1 even van gechecked op youtube en ik liep er totaal niet warm van.
Schijnt dat de campaign mode en multi player heel veel overeen komsten hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Multiplayer lijkt me dan wel weer echt tof, daar is het ook redelijk voor gemaakt denk ik.
Ik nodig je alvast uitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gaan jullie dan met mestkarren het Grolschplein bezetten?
Ik zit zelf helaas in Zoetermeer...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:12 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Bedankt maar ik blijf in Holland zondag.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
We komen niet uit Drenthe!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:07 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Aangezien ik in de gemeente woon waar 't Grol bij hoort neem ik deze post niet in dank af.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Twentesupporters doen zich te goed aan een snack tijdens een willekeurige thuiswedstrijd in de Grolschveste:
[ afbeelding ]
Zegt anders wel heel wat dat tegenwoordig zelfs koeien kunnen winnen van ajakkes.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Twentesupporters doen zich te goed aan een snack tijdens een willekeurige thuiswedstrijd in de Grolschveste:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Je zoekt een hoer uit die kabel TV in haar kamertje heeft?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:24 schreef dreamzk het volgende:
Ik zit zondag lekker op de wallen de wedstrijd te kijken
Eindelijk iemand die dat ook vindt... zooo kinderachtig allemaal. Duke Nukem was 10-15 jaar terug nog wel grappig, maar nu gewoon extreem lamequote:
Invite me dan, mijn internet is kutquote:
Nu dan Kino, ik kom level 30 met jullie, no problemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Rossdale het volgende:
Ascension is tofferDie map komen Bozz en ik tenminste nog best ver
Ben nog op mijn werk, dus gaat hem nu niet wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nu dan Kino, ik kom level 30 met jullie, no problem
Het is dan ook gewoon for old times sake.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die dat ook vindt... zooo kinderachtig allemaal. Duke Nukem was 10-15 jaar terug nog wel grappig, maar nu gewoon extreem lame
Je hebt geen zombies in Crysis 2.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:22 schreef KoningStoma het volgende:
Als er nog iemand nodig is doe ik wel mee
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
Dr.Pringles geniet ervan kleine kevertjes anaal in te laten brengen. Hij siddert van genot terwijl de diertjes zijn endeldarm inkruipen en zich in de plooien van zijn dikke darm nestelen.
Dr.Pringles geniet ervan om, terwijl de beestjes zijn ingewanden onveilig maken, zijn grootvader zijn zak in de mond te nemen en er aan te likken.
Dr.Pringles geniet ervan om zijn leuter door zijn beste vriend in de mond te laten nemen en hem er zachtjes aan te laten sabbelen.
Dat heb ik je in alle vertrouwen verteld!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
Dr.Pringles geniet ervan kleine kevertjes anaal in te laten brengen. Hij siddert van genot terwijl de diertjes zijn endeldarm inkruipen en zich in de plooien van zijn dikke darm nestelen.
Dr.Pringles geniet ervan om, terwijl de beestjes zijn ingewanden onveilig maken, zijn grootvader zijn zak in de mond te nemen en er aan te likken.
Dr.Pringles geniet ervan om zijn leuter door zijn beste vriend in de mond te laten nemen en hem er zachtjes aan te laten sabbelen.
ja maar ik durf te wedden dat we nog verder komen op de nieuwe zombie map!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef Rossdale het volgende:
Ascension is tofferDie map komen Bozz en ik tenminste nog best ver
Gisteren kwamen we niet verder dan 11 ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik durf te wedden dat we nog verder komen op de nieuwe zombie map!!!
get that shit
Misschien win ik hem welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik durf te wedden dat we nog verder komen op de nieuwe zombie map!!!
get that shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |