Ohja, ik zal eens ff geen kaarten bestellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je wilt genieten moet je het Lowlandstopic even gaan volgen, want over 4 minuten komen er 278 kaarten in de verkoop.
Wedden dat er vanmiddag een hoop te koop staan op internet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef febster het volgende:
Man een keer knipperen met je ogen en weg waren die kaarten.
Volgens mij gebeurd het niet zo vaak maar ja, zeg nooit, nooit!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef Inu het volgende:
Hoe vaak komt het voor dat een huis dat onder voorbehoud is verkocht weer terug op de markt komt?Supergaaf huis gezien, 100 m2 met 4 slaapkamers in het centrum... moet opgeknapt worden, maar dat kan ook later (lees: oude meuk in badkamer en keuken), dus echt iets voor ons...
Heb makelaar al gemaild om ons op de hoogte te houden...
ik doe mee!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ohja, ik zal eens ff geen kaarten bestellen.
niet vaak want boete is 10% tenzij je de hypo niet rond kreeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef Inu het volgende:
Hoe vaak komt het voor dat een huis dat onder voorbehoud is verkocht weer terug op de markt komt?Supergaaf huis gezien, 100 m2 met 4 slaapkamers in het centrum... moet opgeknapt worden, maar dat kan ook later (lees: oude meuk in badkamer en keuken), dus echt iets voor ons...
Heb makelaar al gemaild om ons op de hoogte te houden...
Tegenwoordig toch een techno line up die niet misselijk isquote:
net als met die hamsters in oerlequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wedden dat er vanmiddag een hoop te koop staan op internet?
ik ben niet van het niet douchen enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef febster het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch een techno line up die niet misselijk is.
Ja, zoiets dacht ik al iddquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd het niet zo vaak maar ja, zeg nooit, nooit!
Ben benieuwd, doe eens een linkje
Vriendin van me kreeg haar hypotheek niet, omdat ze het 2000 euro teveel vondenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet vaak want boete is 10% tenzij je de hypo niet rond kreeg.
mensen die eerst gaan kijken en dan pas de hypo grootte checken moet men stenigen.
Ach, seks in een tentje heeft wel wat hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:16 schreef FUFR het volgende:
loop je dalijk tegen een scharrel aan die zich 2 dagen niet heeft gekuisd
jonguh, je kruipt er toch niet halverwege af om te gaan douchen. das zon afknapperquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef febster het volgende:
[..]
Ach, seks in een tentje heeft wel wat hoor. En gewoon halverwege 1x douchen, prima te doen
.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef ArTiC het volgende:
Doe mij maar gewoon seks in een luxe hotelkamer hoor
Jij bent wel kampioen zinnen verneukenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
jonguh, je kruipt er toch niet halverwege af om te gaan douchen. das zon afknapper
wat een leuk hok!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al iddMaar heb hem nog niet eerder gezien eigenlijk
http://www.funda.nl/koop/(...)992909-boomstraat-3/
[..]
het is een gave die helaas niet door iedereen wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef febster het volgende:
[..]
Jij bent wel kampioen zinnen verneuken![]()
. Maar Lowlands
. Al beleef ik het ondertussen wel anders dan de eerste keer, toen zag ik echt 300 bands in 3 dagen, nu lig ik vaker lam in het gras te luisteren en zie alleen wat ik echt wil zien (Arctic Monkeys voor de 20x bv)
lekker samen douchen halverwegequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
jonguh, je kruipt er toch niet halverwege af om te gaan douchen. das zon afknapper
ja met 1000 wachtenden na je lijkt me dat een geil plan.quote:
Micro? Was het een koude douche dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef FUFR het volgende:
en dan op zn oh oh cherso's in de douche staan te neucken en dan zeggen dat je m hielp wassen
(totdat je de cam en micro terughoort)
luister artic, als je barbie aan loopt te duwen, hoe warm kan dat dan zijnquote:
lekker ruim, leuke details enzo.quote:
Barbie is die dikke toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
luister artic, als je barbie aan loopt te duwen, hoe warm kan dat dan zijn
Kennie, heeft iemand anders al bijna gedaan... Ff hopen dat ze hun hypotheek niet rond kunnen krijgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
lekker ruim, leuke details enzo.
kopuh als je kan!
die lillike blondequote:
150k is ook niet veul, dat heb je zo bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Kennie, heeft iemand anders al bijna gedaan... Ff hopen dat ze hun hypotheek niet rond kunnen krijgen
Termijn loopt tot 16 mei zei de makelaar, dus ze hebben nog een week... Alles ging wel goed zei die ook
Dat zijn ze allemaalquote:
Ikweets...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
150k is ook niet veul, dat heb je zo bij elkaar.
Het is net zo groot als mijn hois
Snake 3D op je telefoonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ikweets...
Ik heb Echte meisjes in de jungle gekeken, ook zo'n Oh Oh Cherso gehalte, echt zo geweldig. Zo'n kampetoeli mens dat alleen maar rokend in beeld was schreeuwde naar een ander meisje dat ze een slang uit de doos moest halen, omdat er een mobieltje onder lag, waardoor dat meisje die slang verkeerd pakte en ineens die slang in en om der hand had
Ik denk steeds dat het om dat Helmondse bandje gaat, maar dat zijn the Crooksquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:51 schreef Blueman het volgende:
Mogguh!
The Crookes gisteren was beetje mwaoh. Op zich wel aardig maar al die nummers haalde net niet hetgeen wat je verwacht.. beginnen ze in een lekker tempo met een nummer... gaat hij zingen... heel het tempo eruit...
das een maand geleden al gebeurd maar vorige week pas uitgezonden...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ikweets...
Ik heb Echte meisjes in de jungle gekeken, ook zo'n hoog Oh Oh Cherso gehalte, echt zo geweldig. Zo'n kampetoeli mens dat alleen maar rokend in beeld was schreeuwde naar een ander meisje dat ze een slang uit de doos moest halen, omdat er een mobieltje onder lag, waardoor dat meisje die slang verkeerd pakte en ineens die slang in en om der hand had
Ja en dan die vent erna; Ja, dit gebeurt echt 1 keer in een miljoen keren, want wurgslangen bijten helemaal niet... En de dokter was er niet eens bij, die zat ff rijden verderopquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
das een maand geleden al gebeurd maar vorige week pas uitgezonden...
Domme actie ook..
das bullshit want ook WS bijten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja en dan die vent erna; Ja, dit gebeurt echt 1 keer in een miljoen keren, want wurgslangen bijten helemaal niet... En de dokter was er niet eens bij, die zat ff rijden verderop
Welke vent? Freek Vonk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja en dan die vent erna; Ja, dit gebeurt echt 1 keer in een miljoen keren, want wurgslangen bijten helemaal niet... En de dokter was er niet eens bij, die zat ff rijden verderop
die dikke negert van de lassie rijstquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Welke vent? Freek Vonk?
Dat is echt een koning zeg, de Nederlandse Steve Irwin
juist een anaconda staat er om bekend vaak te bijten als afweer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Quintis Ristiequote:
Een dikke rijst vreter is hetquote:
Als achtergrondmuziek best okay...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:00 schreef FUFR het volgende:
http://soundcloud.com/2000andone/doomwork-centauri-2000-and-one
ik zeg even niksquote:
Levi lust geen rijstquote:
ben je zwanger, met al die babyproductenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Markt
Een kilo tommies (snoeptomaatjes), een kilo babykomkommers, ruim 2 kilo () aardbeien, een kilo dikke asperges, anderhalve kilo oranje babypaprika's en nog een pond trostomaters. 16 euro
[..]
Levi lust geen rijst
ze wordt er zo moe van..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:07 schreef ArTiC het volgende:
Ze zeggen wel eens: "Het beste van 2 werelden"
dat gaat niet op voor Levi
nee, maar die kun je zonder voorbewerking in je tas kiepen. Ze hadden ook komkommers maatje bubba, maar die passen nietquote:
ook niet als je oefent met een iets kleinere?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar die kun je zonder voorbewerking in je tas kiepen. Ze hadden ook komkommers maatje bubba, maar die passen niet
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fiets is gemaakt maar m'n tandwielen zijn versleten. Ben benieuwd hoe lang hij het dit keer volhoud.
wat heeft ie nu weer gedaan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:20 schreef -moppie- het volgende:
Goeiemorgen! 3 keer wakker geworden toen ik zo graag wilde slapen! 1 keer stond er een politieman incl collega voor de deur om effe gezellig te babbelen Om kwart voor 12![]()
Inderdaad!quote:
Wel een lekker tijdstip om te komen buurten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad!
Nee, is de broer van een vriend van ons en die doet dit soort dingen zo nu en dan.
Dan verveelt ie zich omdat er in V'hoven niets gebeurd
Zegt weer iets over polisiesquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wel een lekker tijdstip om te komen buurten!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:08 schreef Inu het volgende:
Handig, zo'n politiemanEn ondertussen wordt half Veldhoven leeggeroofd natuurlijk
Ik zit weer in zo'n dip dat ik continue dood en doodop benGistermiddag in de trein in slaap gevallen (ging thuis werken na een afspraak) en uiteindelijk kon ik mn ogen om 7 uur al niet meer open houden, dus ff gaan liggen, om 9 uur weer wakker en om half 11 er weer in en nog steeds moe... Niks helpt als ik zo'n week heb, slapen, niet slapen, dus hoop dat het snel voorbij is
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:08 schreef Inu het volgende:
Handig, zo'n politiemanEn ondertussen wordt half Veldhoven leeggeroofd natuurlijk
Ik zit weer in zo'n dip dat ik continue dood en doodop benGistermiddag in de trein in slaap gevallen (ging thuis werken na een afspraak) en uiteindelijk kon ik mn ogen om 7 uur al niet meer open houden, dus ff gaan liggen, om 9 uur weer wakker en om half 11 er weer in en nog steeds moe... Niks helpt als ik zo'n week heb, slapen, niet slapen, dus hoop dat het snel voorbij is
lijkt me een goed plan, Lotte, neem je rust.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef Inu het volgende:
Ja, het kan zijn dat het door de regen kwam, want met mooi weer heb ik heel weinig last hiervan en het heeft gisteren en vannacht best wel gestort... En ik weet, het klinkt vreemd, maar het is wel vaak zo
Mn agenda is morgen leeg, dus neem denk ik ochtendje vrij om bij te komen
Ik zou de hele dag vrij nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:19 schreef Inu het volgende:
Ja, het kan zijn dat het door de regen kwam, want met mooi weer heb ik heel weinig last hiervan en het heeft gisteren en vannacht best wel gestort... En ik weet, het klinkt vreemd, maar het is wel vaak zo
Mn agenda is morgen leeg, dus neem denk ik ochtendje vrij om bij te komen
Ook een optie maar je moet ook aan je uren denken!quote:
Dat is waar maar als je gisteravond al de hele avond hebt geslapen en het helpt niet dan helpen een 2-3 uur extra ook niet dus neem je voor niks vrij!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ook een optie maar je moet ook aan je uren denken!
KALMEER!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan niet helder nadenken als ik zo gestrest ben als nu en het is FUCKING kut want ik moet juist heel goed nadenken. Aaahhhh
is het druk in huis? hangen jullie vaak over hem heen? heeft ie wel een mand?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:19 schreef Blueman het volgende:
Poseren!
[ afbeelding ]
Lekker ligplekje
[ afbeelding ]
huh, waar zie je mij?quote:
het is idd al veel te lang geledenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb je al lang niet gezien dus over jou kan ik niet oordelen
oh dan... ik ben knapper dan de laatste keer dat je me zag.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
het is idd al veel te lang geleden
maar ik ben nog net zo knap als toen
Ja cool he die dikke poten! Zijn pa was ook heel gespierd en had ook van die dikke poten..quote:
Hij heeft een bench waarin hij graag ligt...quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
is het druk in huis? hangen jullie vaak over hem heen? heeft ie wel een mand?
hij kruipt weg! hij mag jullie niet!
Mag ik m hebben?
pretty please?
Ik heb nog wel wat dingen te doen helaasquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is waar maar als je gisteravond al de hele avond hebt geslapen en het helpt niet dan helpen een 2-3 uur extra ook niet dus neem je voor niks vrij!
idd, ga er niet heen als ie zit te wooohen want dan ben je de lul..quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hij heeft een bench waarin hij graag ligt...
Behalve overdag als hij erin moet... dan is het paniek...
Dus dat ben ik deze week aan het oefenen met hem...
Maar het zijn nog steeds lange blafsalvo's...
Kong met lekkers en radio werken ongeveer 10 minuten.. dan is het paniek/blafblaf/aandacht...
Oftewel wachten tot hij weer stil is...
oh ja, ik werd vanaf zondag pas blauw en hoofdpijnerig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef FUFR het volgende:
dat viel allemaal best mee, hoor. beetje onder de indruk was je nog wel, maar das begrijpelijk na zo'n val
wij zijn ook zondags geweest, maar echt heel blauw was je nog niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh ja, ik werd vanaf zondag pas blauw en hoofdpijnerig!
Jullie zijn zaterdags geweestquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
wij zijn ook zondags geweest, maar echt heel blauw was je nog niet.
HP had je al wel..
Mijn begeleiders zeggen allebei compleet het tegenovergestelde en moet nog suuuuuuuuuuperveel doen. Maar ga nu eindelijk aan m'n maquette beginnen dus als ik vandaag tot 21:00 doorwerk ofzo en morgen ook weer atelier ga doen ipv college komt het vast goed.quote:
daar witte gij hullemaal nix meer vanquote:
ja want mijn ouders en zus waren er toen ook (toen jullie kwamen waren ze net even naar ons thuis)!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar witte gij hullemaal nix meer van
zaterdags ja? hmm,,
klopft!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja want mijn ouders en zus waren er toen ook (toen jullie kwamen waren ze net even naar ons thuis)!
Nu het gaat regenen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:12 schreef FUFR het volgende:
vanaaf komen de meisjes weer naar huis
* ruimt gauw de kiet op
Ook lekker! Smakelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:22 schreef ArTiC het volgende:
Gebakken aardappeltjes met pesto erover, champignons en een biefstukje
Dat was hetquote:
je hebt ons toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil nieuwe vrienden die niet bij hun ouders wonen.
Maar dat van jou is irritanter. Pliesie bellen?
jij ook bedanktquote:
doe ik alleen Met vriendenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jullie gaan niet mee uit donderdagavond.
online friends.quote:
de beledigings worden erger ...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jij bent m'n baas, jou kan ik sowieso geen vriend noemen
In natura!quote:
Nee sorry, ik eet zelden die meuk nog en er zit hier een frietzaak, chinees en kebabtent op loopafstand.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In natura!
Welke dingie van justeat.nl is goed?Heb geen zin in ranzige kapsalon. En jullie weten dat avast wel.
Wie doet dan de deur open als de bezorgturk aan de deur staat?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja bij mij ook maar geen zin om op te staan.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie doet dan de deur open als de bezorgturk aan de deur staat?
MI van hoe ze jou over 5 jaar uit je kamer moeten zagenquote:
je leven...het zuigtquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nohh ik kan niet selecteren wat ik wil. Kreeg nog wel gratis frisdrank bij een studentenmenu.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
TiCje wil je voor me koken en het komen brengen? Je krijgt er vier euro voor.
nee trutje..ik zou het zo doen als we vrienden waren he...maarjaquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jongeh had dat eerder gezegd. Ik heb zin in gezonde dingen maar niet in koken.
Vijf euro?
quote:
ik ben niet te koop.quote:
ik heb je nog wel zulk goed advies gegevenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben niet te koop.
Ik doe iets voor anderen voor niks omdat het vrienden zijn of ik doe het niet
Mijn eeuwige dankquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik heb je nog wel zulk goed advies gegeven
geil wijfquote:
SPOILER: puppy eyesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die kan ook wel wat te eten gebruikenSPOILER: puppy eyesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fiets je hierheen? dan kook ik voor je
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
ja, neem ik een BBQ meequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
me so sad
zullen we ergens tussenin meeten dan? bij het station ofzo, van Eindhoven.....
flikker er dan wat zand overheen, dan is ie zo smerigquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
En een hele mooie schone glimmende kookplaat die wacht om vies te worden.
ik pak ff nog een toetje uit de goed gevulde koelkastquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga wel koken. Heb nog wel rijst en sla en zo.
Wat loop je dan te zeiken?quote:
Een beetje student kan daar tegen...en anders ben je morgen ziek, dan ga je niet werkenquote:
Ik weet niet of ze daar kapsalon hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga met m'n studieadviseur praten over Berlijn, of dat kan volgend jaar. Betwijfel het. En als het niet kan ga ik praten over Berlijn als minor. Duurt dan nog wel 1,5 jaar maar tochhhhh
trutjequote:
Toch maar naar Helmond fietsen danquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja kut en nu is die frietding dicht.En op justeat is alles minimaal 10 euro.
Arme ik.
prins vadsquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
je had hier wel gratis mee mogen eten...ik had voor 2 personen gekookt
en alles opgegeten
voor jullie info. das 100 hele metersquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh ik heb wel een fiets.Misschien fiets ik wel even naar het Minckelersplein toe. .. ............... . . . ....... dilemmaaaaaa
dat minihok op de boschdijk, die zijn dan al binnen voor die dagquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Welk achterlijk frietding gaat voor tien uur dicht?
Het is zo kut dat ik altijd pas heel laat van de TU kom, anders was ik daar gewoon een keer om 15:30 voor de deur gaan zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat minihok op de boschdijk, die zijn dan al binnen voor die dag
dan nog.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:36 schreef bleiblei het volgende:
Die friet is smerig.
En studenten op de boschdijk zijn stom. Ben ooit niet door de commissie gekomen voor een kamer daaro. Was 1 van die huizen vlak voor de chinees die bij de rotonde zit.
Hoogstraat studenten zijn weer wel de bom. Centrum wonen is tov
Tof!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:38 schreef bleiblei het volgende:
Hadden we al gemeld dat er weer nieuwe opties/mogelijkheden zijn rond het project tuin vergroten/ groot grondbezitter worden?
naja, lang en ingewikkeld verhaal maar het komt er op neer dat er weer mogelijkheden zijn om 100 m2 tuin bij te kopen. Hij wil alleen 300 euro per m2 hebben en wij vinden dat beetje bizar.quote:
Politie gebeld?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef bleiblei het volgende:
En ik ben 45min gegijzeld door de ns vanmorgen vanwege een overweg storing.
hippe shizzlequote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef FUFR het volgende:
vet, heb nu iptelefoons die ik mee naar huis kan nemen, thuis in het netwerk kan hangen en dan toch gewoon bereikbaar ben..
hadden wij ook...nou ja, we hebben ze nog steeds maar ze werken (nog) niet met onze nieuwe voip centrale. Ik gebruik nu thuis een headset en een softphone client. Lekker bellen via je laptopquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:06 schreef FUFR het volgende:
vet, heb nu iptelefoons die ik mee naar huis kan nemen, thuis in het netwerk kan hangen en dan toch gewoon bereikbaar ben..
Die hebben wij hier.quote:
je hebt een call gemist!~quote:
ja..dat is klote, als de telefoon gaat en iemand anders neemt op dan is het bij mij een gemiste oproepquote:
Frustrerend he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja..dat is klote, als de telefoon gaat en iemand anders neemt op dan is het bij mij een gemiste oproep
groot gelijk, je keel zou niet dicht mogen zitten!quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:29 schreef Inu het volgende:
Iek, de wc was verstopt en zal nog vol met inhoud
Mn keel zit nog steeds dichtHeb er maar een briefje opgehangen dat zoiets onnodig is en dat ze gewoon de facilitaire dienst kunnen bellen als ie verstopt is
kei enorm, zo kan ik niet werkenquote:
Ik heb een collega die op een dag meer gemiste oproepen weet te genereren dan er telefoontjes binnenkomen.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben een olifant aan het tekenen en die ga ik opsturen naar een random adres.
Mag je er een huis op bouwen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
naja, lang en ingewikkeld verhaal maar het komt er op neer dat er weer mogelijkheden zijn om 100 m2 tuin bij te kopen. Hij wil alleen 300 euro per m2 hebben en wij vinden dat beetje bizar.
dan had je ook kunnuh werken!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben een olifant aan het tekenen en die ga ik opsturen naar een random adres.
Nee, ik was niet met de auto.quote:
Ik neem aan dat die bedragen excl. kk zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:33 schreef Inu het volgende:
Zo, net eens een hypotheek gesprek gehad om te zien wat voor mogelijkheden er zijn voor de komende jarenAls ik een intentieverklaring krijg is er niks aan de hand en kunnen we (op mijn salaris alleen) wel iets leuks vinden voor 150000. Als ik geen verklaring of vast contract krijg kan ik voor zo'n 105.000 euro een hypotheek krijgen en kunnen we in een kutflatje in een buitenwijk gaan wonen
Behalve als we ook nog eens 50.000 euro lenen bij mn ouders, dan kunnen we weer terug naar het centrum
Ja, exclusief iddquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die bedragen excl. kk zijn?
Anders moet ik je droom helaas in duigen gooien...
Je ouders kunnen ook garant staan als hun hypotheek dat toe laat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, exclusief idd
Ouders zouden eventueel kunnen helpen met mn vaders bedrijf, maar dat wil ik niet, dat vind ik te risicovol... dus hopen dat werkgever intentieverklaringen uitgeeft, al heb ik er een hard hoofd in eigenlijk... En als dat niet lukt moeten we dus nog wel ff hier blijven zitten
Die mevrouw zei dat dat dus bijna niet meer gedaan wordt...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je ouders kunnen ook garant staan als hun hypotheek dat toe laat.
Dan wordt het pas tricky als je der zelf een bende van maakt.
En of je het zover zou laten komen... lijkt mij niet.
Maar wil je je wel echt nu al binden aan een plek?
Je bent nogal globetrotterig aangelegd nml.
Weet ik niet, als ik alle gegevens zou doorsturen zou ze een offerte sturenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef bleiblei het volgende:
Welke bank is dat?
Wel apart, maar tof!.
Dan was ik nog niet goed wakker, ik dacht namelijk dat je achter mij stond bij stoplicht eind provincialeweg!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ik was niet met de auto.(sorry, lees je post nu pas
)
Misschien minne mens...
Rabo is daar ook niet zo moeilijk over. Ik had geen intentieverklaring en ze hebben het middelloon van 3 voorgaande jaren genomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef bleiblei het volgende:
Welke bank is dat?
Wel apart, maar tof!.
Ik zit niet zo vaak in de auto, als je me ziet in Vhoven, zal dat vooral op de fiets zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan was ik nog niet goed wakker, ik dacht namelijk dat je achter mij stond bij stoplicht eind provincialeweg!
Goeiemorgen!
aha, duidelijk...je vliegt af en toe van het een naar het ander dus je bent soms moeilijk te volgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:31 schreef Inu het volgende:
Nou, een vast contract zit er voorlopig toch nergens in in mijn sector en zo'n intentieverklaring is toch juridisch niet bindend... Sowieso wil ik dan wel echt een NHG, om wat zekerder te staan
Weer gaan studeren is als ik echt helemaal NIKS kan vinden voor februari, maar de begeleidster van het traineeprogramma is nu in overleg met de directie over een vervolg voor ons allemaal, of dat nu is bij mijn huidige werkgever of ergens anders wat beter bij je past, omdat ze toch veel geld en tijd hebben geinvesteerd in ons willen ze ons ook op de weg helpen hierna. En als/dan is het idd bikkelen gezien, maar ik mag gewoon nog stufi aanvragen, werken ipv stage lopen, ouders willen helpen, heb best wat spaargeld etc., dus dat komt wel goed
En als J. is afgestudeerd moet hij een werkruimte hebben, die betaald moet worden en dat is gewoon best wel duur (een beetje ruimte kost wel zo'n 500-600 euro per maand). Als zo'n werkruimte bij een huis inbegrepen zit, waardoor we maandelijks maar 200 euro omhoog gaan scheelt dat een bult geld EN hebben we gewoon een huis dat van ons is, ipv geld in een huurhuis + huurwerkruimte te storten...
Ja, ik ben Tweelingenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aha, duidelijk...je vliegt af en toe van het een naar het ander dus je bent soms moeilijk te volgen
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:32 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
testje met mijn nieuwe speelgoed![]()
Mexi haat me nu want dit is in auto stand
Artic helpt welquote:
oh, die ik gisteren zag leken nog meer, daar hadden ze de kleuren ook gecorrigeerdquote:
Precies!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Artic helpt welMet zn mega zoomlens hoeft ie niet eens uit zn luie stoel te komen
Of zat die niet in het pakket?
quote:
Zal mijn cam even leeg maken...quote:
Oh we krijgen een hele fotoreportagequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zal mijn cam even leeg maken...
Komend weekend ga ik meer coole maken!
dan doet ie niet veel meer als je hem leeg maakt....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zal mijn cam even leeg maken...
Komend weekend ga ik meer coole maken!
Heb hem eruit moeten pakken. Hij wilde er niet uit en hij was zo slaperig dat hij ook niet eens moeite deed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef -moppie- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die in de fatboy, hoe is hij er uit gekomen?
Hmm negatief en positief nieuws.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
contract wordt definitief niet verlengd.
MAARR!
Mijn baas heeft me wel naar voren geschoven voor een interne vacature op een andere HR-afdeling
Net of je hier wilde blijven zitten tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
MAARR!
Mijn baas heeft me wel naar voren geschoven voor een interne vacature op een andere HR-afdeling
oeh tof...hebben ze op die afdeling ook een schreeuwwijf?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
MAARR!
Beagle, eigenwijs. Net doen alsof je moe bent en geen actie ondernemen maar ondertussen gewoon lekker willen blijven liggen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb hem eruit moeten pakken. Hij wilde er niet uit en hij was zo slaperig dat hij ook niet eens moeite deed.
Intentieverklaring komt normaliter van de HR afdeling.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:31 schreef Inu het volgende:
Nou, een vast contract zit er voorlopig toch nergens in in mijn sector en zo'n intentieverklaring is toch juridisch niet bindend... Sowieso wil ik dan wel echt een NHG, om wat zekerder te staan
Weer gaan studeren is als ik echt helemaal NIKS kan vinden voor februari, maar de begeleidster van het traineeprogramma is nu in overleg met de directie over een vervolg voor ons allemaal, of dat nu is bij mijn huidige werkgever of ergens anders wat beter bij je past, omdat ze toch veel geld en tijd hebben geinvesteerd in ons willen ze ons ook op de weg helpen hierna. En als/dan is het idd bikkelen gezien, maar ik mag gewoon nog stufi aanvragen, werken ipv stage lopen, ouders willen helpen, heb best wat spaargeld etc., dus dat komt wel goed
En als J. is afgestudeerd moet hij een werkruimte hebben, die betaald moet worden en dat is gewoon best wel duur (een beetje ruimte kost wel zo'n 500-600 euro per maand). Als zo'n werkruimte bij een huis inbegrepen zit, waardoor we maandelijks maar 200 euro omhoog gaan scheelt dat een bult geld EN hebben we gewoon een huis dat van ons is, ipv geld in een huurhuis + huurwerkruimte te storten...
Klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Beagle, eigenwijs. Net doen alsof je moe bent en geen actie ondernemen maar ondertussen gewoon lekker willen blijven liggen!
Hoe weet je dat? Heeft ze dat alleen gezegd of ook echt iets gedaan waaruit blijkt dat wat ze zegt klopt?!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
MAARR!
Zit ook weer wat in. Heb net even gegoogled en idd. het papiertje zegt niets.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef -moppie- het volgende:
intentieverklaring heeft nooit geen waarde gehad.
Bedrijf gaat op het moment dat jij ernaar vraagt echt niet zeggen dat ze er geen geven. Dan weet jij al hoe laat het is terwijl het bedrijf het nog niet wil zeggen of er nog niet uit is.
Wat een wantrouwen weerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heeft ze dat alleen gezegd of ook echt iets gedaan waaruit blijkt dat wat ze zegt klopt?!
Het is ook niet zo dat een hypotheekverstrekker naar je werkgever gaat van: "hey maat, je hebt een intentieverklaring gegeven en nu verleng je het contract niet... wat flik je me nou!"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zit ook weer wat in. Heb net even gegoogled en idd. het papiertje zegt niets.
Wat een raar ding dan dat banken dat accepteren voor een hypotheek.
Kunnen ze net zo goed een bankafschrift vragen waar je salaris gestort wordt ter aanduiding dat je wel echt een baan hebt. Dat biedt nog meer zekerheid.... Of wacht... Dat doen ze al.
Je mag niet meer 0 aflossen, dus dat kan sowieso niet... En het ligt een beetje aan de vorm natuurlijk, maar van wat mij verteld is ligt het bij een hypotheek voor een huis van 150.000 euro rond de 600 euro netto per maand ligtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Intentieverklaring komt normaliter van de HR afdeling.
Maar als het goed is krijg je geen intentieverklaring als ze niet het gevoel hebben dat ze verder met je willen. Als ze die dingen gaan rondstrooien heeft die verklaring in no time ook geen waarde meer.
Overigens ga je 200 euro omhoog als je nul aflost. Wat weer niet heel verstandig is gezien de huidige omstandigheden. Maar goed, dit laatste is gewoon een keuze.
Ah okee, netto idd. Maar dan hang je je wel weer op aan HRA.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Je mag niet meer 0 aflossen, dus dat kan sowieso niet... En het ligt een beetje aan de vorm natuurlijk, maar van wat mij verteld is ligt het bij een hypotheek voor een huis van 150.000 euro rond de 600 euro netto per maand ligt
Jeetje, je weet toch zelf hoe het werkt in het bedrijfsleven. Veel loze beloftes om er zelf maar goed mee weg te komen. En nee, ik wil helemaal niemand onzeker maken, alleen maar behoeden.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een wantrouwen weer.
Der baas wint toch niets met valse beloftes? Dus waarom zou ze het dan zeggen en het vervolgens niet doen.
Of wil je SQ onzekerder maken dan ze al is?.
Dat is er toch nog niet door?!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Je mag niet meer 0 aflossen, dus dat kan sowieso niet... En het ligt een beetje aan de vorm natuurlijk, maar van wat mij verteld is ligt het bij een hypotheek voor een huis van 150.000 euro rond de 600 euro netto per maand ligt
Nee, maar dat betekend niet dat het er best eens doorheen gedrukt kan gaan worden komende 10 jaar. Al hoop ik dat familie Inu & J. er dan wel wat warmer bij zittenquote:
Ja en nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jeetje, je weet toch zelf hoe het werkt in het bedrijfsleven. Veel loze beloftes om er zelf maar goed mee weg te komen. En nee, ik wil helemaal niemand onzeker maken, alleen maar behoeden.....
Iemand naar voren brengen, zegt afdeling waar het om gaat... we zijn al in gesprek met 2 anderen en hopen volgende week het afrondend gesprek met een te gaan voeren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ja het werkt zo in het bedrijfsleven, maar niet vaak in dit soort gevallen.
Daar valt nml. niets mee te winnen. Want der baas komt er niet beter mee weg als blijkt dat ze het niet gedaan heeft. SQ zit er namelijk nog anderhalve maand en dan komt dat echt wel naar voren dat ze der woord niet gehouden heeft.
Maar goed, het zou inderdaad kunnen zijn dat der baas zo dom is om idd. met loze beloftes aan te komen. Ik acht die kans echter vrij klein.
omdat de HR-manager van onze afdeling me net gebeld heeft en volgende week een afspraak voor me heeft geregeld bij die managerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heeft ze dat alleen gezegd of ook echt iets gedaan waaruit blijkt dat wat ze zegt klopt?!
nou, wat fijn voor je!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat de HR-manager van onze afdeling me net gebeld heeft en volgende week een afspraak voor me heeft geregeld bij die manager
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb overigens zelf ook al een serieuze sollicitatie lopen, en zo naief als jij het schetst ben ik echt niet
We gaan naar de glas-in-lood boer, en onze zoomlens terugclaimen. En er was nog iets volgens mijquote:
Oh jee, wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We gaan naar de glas-in-lood boer, en onze zoomlens terugclaimen. En er was nog iets volgens mij
Het minimum is 50% en idd die HRA kan wegvallen, maar dan zit je alsnog op bruto tot de 1000 euro, dat kunnen we ook wel opbrengen. Het is natuurlijk alleen op mijn salaris gebaseerd, dus alles wat J. inbrengt komt er nog bovenopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah okee, netto idd. Maar dan hang je je wel weer op aan HRA.
Zijn wel weer allemaal dingen die je mee moet tellen.
Je hebt het geluk dat je onder NHG valt, wat veel scheelt. Maar check wel even alle randdingetjes die je nodig hebt om er netjes uit te komen.
Wat is eigenlijk tegenwoordig het minimum dat je af moet lossen?
Ik ga nieuwe glas-in-lood ramen maken, maar dan heb ik wel materialen nodigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh jee, wat is er gebeurd?
Glas en lood boer? Oude ramen?
wel een penis in de ramen verwerken he, anders passen ze niet bij de ensuite deurenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga nieuwe glas-in-lood ramen maken, maar dan heb ik wel materialen nodig
Oh ja, heb je niet ooit een cursus daarvoor gehad?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja klopt, is alleen al ff geleden dus ik ga wel een boekje erbij kopenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh ja, heb je niet ooit een cursus daarvoor gehad?
Heb je al een ontwerp?
Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja klopt, is alleen al ff geleden dus ik ga wel een boekje erbij kopen
En het wordt recht toe recht aan, een ruitjespatroon in blank glas. Worden namelijk deuren van een vitrinekast
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien!
psies, heb er al verschillende verstrekt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat een hypotheekverstrekker naar je werkgever gaat van: "hey maat, je hebt een intentieverklaring gegeven en nu verleng je het contract niet... wat flik je me nou!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |