Ohja, ik zal eens ff geen kaarten bestellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je wilt genieten moet je het Lowlandstopic even gaan volgen, want over 4 minuten komen er 278 kaarten in de verkoop.
Wedden dat er vanmiddag een hoop te koop staan op internet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:06 schreef febster het volgende:
Man een keer knipperen met je ogen en weg waren die kaarten.
Volgens mij gebeurd het niet zo vaak maar ja, zeg nooit, nooit!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef Inu het volgende:
Hoe vaak komt het voor dat een huis dat onder voorbehoud is verkocht weer terug op de markt komt?Supergaaf huis gezien, 100 m2 met 4 slaapkamers in het centrum... moet opgeknapt worden, maar dat kan ook later (lees: oude meuk in badkamer en keuken), dus echt iets voor ons...
Heb makelaar al gemaild om ons op de hoogte te houden...
ik doe mee!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ohja, ik zal eens ff geen kaarten bestellen.
niet vaak want boete is 10% tenzij je de hypo niet rond kreeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:09 schreef Inu het volgende:
Hoe vaak komt het voor dat een huis dat onder voorbehoud is verkocht weer terug op de markt komt?Supergaaf huis gezien, 100 m2 met 4 slaapkamers in het centrum... moet opgeknapt worden, maar dat kan ook later (lees: oude meuk in badkamer en keuken), dus echt iets voor ons...
Heb makelaar al gemaild om ons op de hoogte te houden...
Tegenwoordig toch een techno line up die niet misselijk isquote:
net als met die hamsters in oerlequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wedden dat er vanmiddag een hoop te koop staan op internet?
ik ben niet van het niet douchen enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef febster het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch een techno line up die niet misselijk is.
Ja, zoiets dacht ik al iddquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd het niet zo vaak maar ja, zeg nooit, nooit!
Ben benieuwd, doe eens een linkje
Vriendin van me kreeg haar hypotheek niet, omdat ze het 2000 euro teveel vondenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet vaak want boete is 10% tenzij je de hypo niet rond kreeg.
mensen die eerst gaan kijken en dan pas de hypo grootte checken moet men stenigen.
Ach, seks in een tentje heeft wel wat hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:16 schreef FUFR het volgende:
loop je dalijk tegen een scharrel aan die zich 2 dagen niet heeft gekuisd
jonguh, je kruipt er toch niet halverwege af om te gaan douchen. das zon afknapperquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef febster het volgende:
[..]
Ach, seks in een tentje heeft wel wat hoor. En gewoon halverwege 1x douchen, prima te doen
.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:24 schreef ArTiC het volgende:
Doe mij maar gewoon seks in een luxe hotelkamer hoor
Jij bent wel kampioen zinnen verneukenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
jonguh, je kruipt er toch niet halverwege af om te gaan douchen. das zon afknapper
wat een leuk hok!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al iddMaar heb hem nog niet eerder gezien eigenlijk
http://www.funda.nl/koop/(...)992909-boomstraat-3/
[..]
het is een gave die helaas niet door iedereen wordt gewaardeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:29 schreef febster het volgende:
[..]
Jij bent wel kampioen zinnen verneuken![]()
. Maar Lowlands
. Al beleef ik het ondertussen wel anders dan de eerste keer, toen zag ik echt 300 bands in 3 dagen, nu lig ik vaker lam in het gras te luisteren en zie alleen wat ik echt wil zien (Arctic Monkeys voor de 20x bv)
lekker samen douchen halverwegequote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
jonguh, je kruipt er toch niet halverwege af om te gaan douchen. das zon afknapper
ja met 1000 wachtenden na je lijkt me dat een geil plan.quote:
Micro? Was het een koude douche dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef FUFR het volgende:
en dan op zn oh oh cherso's in de douche staan te neucken en dan zeggen dat je m hielp wassen
(totdat je de cam en micro terughoort)
luister artic, als je barbie aan loopt te duwen, hoe warm kan dat dan zijnquote:
lekker ruim, leuke details enzo.quote:
Barbie is die dikke toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
luister artic, als je barbie aan loopt te duwen, hoe warm kan dat dan zijn
Kennie, heeft iemand anders al bijna gedaan... Ff hopen dat ze hun hypotheek niet rond kunnen krijgenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
lekker ruim, leuke details enzo.
kopuh als je kan!
die lillike blondequote:
150k is ook niet veul, dat heb je zo bij elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Kennie, heeft iemand anders al bijna gedaan... Ff hopen dat ze hun hypotheek niet rond kunnen krijgen
Termijn loopt tot 16 mei zei de makelaar, dus ze hebben nog een week... Alles ging wel goed zei die ook
Dat zijn ze allemaalquote:
Ikweets...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
150k is ook niet veul, dat heb je zo bij elkaar.
Het is net zo groot als mijn hois
Snake 3D op je telefoonquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ikweets...
Ik heb Echte meisjes in de jungle gekeken, ook zo'n Oh Oh Cherso gehalte, echt zo geweldig. Zo'n kampetoeli mens dat alleen maar rokend in beeld was schreeuwde naar een ander meisje dat ze een slang uit de doos moest halen, omdat er een mobieltje onder lag, waardoor dat meisje die slang verkeerd pakte en ineens die slang in en om der hand had
Ik denk steeds dat het om dat Helmondse bandje gaat, maar dat zijn the Crooksquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:51 schreef Blueman het volgende:
Mogguh!
The Crookes gisteren was beetje mwaoh. Op zich wel aardig maar al die nummers haalde net niet hetgeen wat je verwacht.. beginnen ze in een lekker tempo met een nummer... gaat hij zingen... heel het tempo eruit...
das een maand geleden al gebeurd maar vorige week pas uitgezonden...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Ikweets...
Ik heb Echte meisjes in de jungle gekeken, ook zo'n hoog Oh Oh Cherso gehalte, echt zo geweldig. Zo'n kampetoeli mens dat alleen maar rokend in beeld was schreeuwde naar een ander meisje dat ze een slang uit de doos moest halen, omdat er een mobieltje onder lag, waardoor dat meisje die slang verkeerd pakte en ineens die slang in en om der hand had
Ja en dan die vent erna; Ja, dit gebeurt echt 1 keer in een miljoen keren, want wurgslangen bijten helemaal niet... En de dokter was er niet eens bij, die zat ff rijden verderopquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
das een maand geleden al gebeurd maar vorige week pas uitgezonden...
Domme actie ook..
das bullshit want ook WS bijten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja en dan die vent erna; Ja, dit gebeurt echt 1 keer in een miljoen keren, want wurgslangen bijten helemaal niet... En de dokter was er niet eens bij, die zat ff rijden verderop
Welke vent? Freek Vonk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja en dan die vent erna; Ja, dit gebeurt echt 1 keer in een miljoen keren, want wurgslangen bijten helemaal niet... En de dokter was er niet eens bij, die zat ff rijden verderop
die dikke negert van de lassie rijstquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Welke vent? Freek Vonk?
Dat is echt een koning zeg, de Nederlandse Steve Irwin
juist een anaconda staat er om bekend vaak te bijten als afweer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |