Is dit een nominatie voor Viy? (en La Collectioneuse)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:29 schreef Maisnon het volgende:
La Collectioneuse ga ik ook even checken. Moet telkens aan dat liedje van Charlotte Gainsbourg denken.
Overigens is het wel een mooi topic zo, die lijst om te checken. Ik ken niet zo heel veel 'oude' films maar Viy, the Graduate, en Cool Hand Luke die ik naar aanleiding van het topic gekeken heb zijn wel erg tof. Op naar de rest
Damnquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
P.S. die Bond film heet toch echt gewoon You Only Live Twice en niet You'll Only Live Twice
Ik vroeg me al af waar jouw nominaties bleven. Was al even bang dat ik daardoor toch 8 uur de tijd moest gaan vinden om War and Peace te gaan kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:31 schreef Falco het volgende:
Oef, dit topic over het hoofd gezien doordat het niet in het 'welk tournament gaan we organiseren'-topic stond.
Helaas kan ik nog niet stemmen, behalve als er nog enige tijd voor een update is.
Voyna i mir (best wel epicquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar jouw nominaties bleven. Was al even bang dat ik daardoor toch 8 uur de tijd moest gaan vinden om War and Peace te gaan kijken
Dat is een beetje lastig maar misschien Hombre?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb alleen The Graduate & Cool Hand Luke gezien.
Cool Hand Luke vond ik werkelijk geniaal, ik denk dat als ik deze nog 1-2 keer zie hij makkelijk in mijn fictieve top-10 zou komen. The Graduate ontging mij een beetje. Wat raden jullie verder aan, gebaseerd op dit?
Beter lees je het boek in plaats van die domme filmquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Voyna i mir (best wel epic) en Viy (Sovjet-lollerhorrorfilmpje) had ik wel ondersteund, maar dat had niets uitgemaakt
2 briljante films. Zou niet kunnen kiezen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb alleen The Graduate & Cool Hand Luke gezien.
Cool Hand Luke vond ik werkelijk geniaal, ik denk dat als ik deze nog 1-2 keer zie hij makkelijk in mijn fictieve top-10 zou komen. The Graduate ontging mij een beetje. Wat raden jullie verder aan, gebaseerd op dit?
Ik zou zeggen laat maar achterwege. Titelkandidaat zou het toch niet zijn geweestquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef CobraVerde het volgende:
Zou Viy trouwens nog een kans moeten krijgen? Dit topic stond niet in het tournamenttopic waardoor enkele vaste stemmers niet hebben genomineerd.
De loting was ook enigzins gestuurd, random een van de acht hoogste imdb-ratings tegen een van de acht laagste.quote:
Hombre en Point Blank voor mijquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:26 schreef Flitspaal het volgende:
Ronde 2
1.In the Heat of the Night vs. Hombre
2.Jôi-uchi: Hairyô tsuma shimatsu (Samurai Rebellion) vs. The Dirty Dozen
3.Play Time vs. In Cold Blood
4.Le samouraï vs. The Jungle Book
5.Point Blank vs. The Graduate
6.Belle de jour vs. Bonnie and Clyde
7.Mouchette vs. Wait Until Dark
8.Cool Hand Luke vs. Les Demoiselles de Rochefort
Je mag ook stemmen hequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:35 schreef Maisnon het volgende:
Wel veel leuke films ontdekt door dit topic. Ik vond Fearless Vampire Killers ook heel leuk! Snapte niet waarom hij niet in Ronde 2 is gekomen, totdat ik zag dat hij tegenover Jungle Book stond. tsja...
The Graduate is een leuke film voor iedereen om te zien. Bonnie & Clyde is ook toegangelijk en bovendien vetquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:16 schreef Nober het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een film uit 1967 gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |