Dat is een beetje lastig maar misschien Hombre?quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb alleen The Graduate & Cool Hand Luke gezien.
Cool Hand Luke vond ik werkelijk geniaal, ik denk dat als ik deze nog 1-2 keer zie hij makkelijk in mijn fictieve top-10 zou komen. The Graduate ontging mij een beetje. Wat raden jullie verder aan, gebaseerd op dit?
Beter lees je het boek in plaats van die domme filmquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Voyna i mir (best wel epic) en Viy (Sovjet-lollerhorrorfilmpje) had ik wel ondersteund, maar dat had niets uitgemaakt
2 briljante films. Zou niet kunnen kiezen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:23 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb alleen The Graduate & Cool Hand Luke gezien.
Cool Hand Luke vond ik werkelijk geniaal, ik denk dat als ik deze nog 1-2 keer zie hij makkelijk in mijn fictieve top-10 zou komen. The Graduate ontging mij een beetje. Wat raden jullie verder aan, gebaseerd op dit?
Ik zou zeggen laat maar achterwege. Titelkandidaat zou het toch niet zijn geweestquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef CobraVerde het volgende:
Zou Viy trouwens nog een kans moeten krijgen? Dit topic stond niet in het tournamenttopic waardoor enkele vaste stemmers niet hebben genomineerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |