Voor het eerst in mijn leven ben ik van plan om te gaan solliciteren voor een 'grote baan'. Na heel lang gezocht te hebben heb ik namelijk eindelijk geschikte vacatures gevonden

Echter, nu zit ik dus al een week lang naar het online invul formuliertje te kijken, zonder ook maar een letter in te vullen... ik twijfel over vanalles en niets
- De baan is namelijk best wel ver weg, wat een hoop ongemakken met zich meebrengt.
- Ook heb ik in het verleden veel problemen met motivatie enzo gehad, ik raak gauw uitgekeken op iets of ik zit me aan bepaalde dingen heel erg te ergeren. Als ik iets moet doen waar ik me niet 100% in thuis voel dan zit ik binnen no time met een depressie. Dat is ook de reden waarom ik, terwijl ik al in de 20 ben, nog nooit een echte baan heb gehad (stages en vrijwilligerswerk uitgesloten) en al 3 opleidingen heb versleten zonder ze af te maken.
- Ik zie de baan als 'opstap' naar mijn uiteindelijke doel, wat op het moment nog niet haalbaar is. En hoewel de baan mij nu heel leuk lijkt weet ik dus niet hoe lang ik het vol ga houden...
- Ik krijg met veel verschillende mensen te maken, wat voor mij ontzettend moeilijk kan zijn, ik heb namelijk autisme...
Ik krijg dus zo gezegd geen letter op t beeldscherm, omdat ik constant zit te twijfelen en het eigelijk best wel eng vind om de stap daadwerkelijk te nemen.. iemand die in soortgelijke situaties heeft gezeten en wat tips en tricks wil delen?