Maak er maar de afgelopen seizoenen van.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:38 schreef hexje het volgende:
Hebben ze eigenlijk nog wel bestaanrecht. Van het afgelopen seizoen waren maar 3 a 4 afleveringen top de rest was echt matig tot slecht.
American Dad is echt slecht ik ben blij dat het er nooit meer op is bij CCquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maak er maar de afgelopen seizoenen van.
Van American Dad godzijdank ook nieuwe seizoenen, dat is wel nog bijna iedere aflevering goud, imo.
Het is vele malen beter dan FG, maar smaak is persoonlijk natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
American Dad is echt slecht ik ben blij dat het er nooit meer op is bij CC
Pfff, dat is echt een anti climax zeg....quote:Op maandag 23 mei 2011 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Er is geen nieuwe episode. Ze hebben It's A Trap voor het eerst ge-aired, maar die is allang op dvd uit (derde Star Wars ep)
Je hebt helemaal gelijk. Ik meende ergens te lezen dat ze de season finale hadden... Erg jammer. Ik had me verheugd op nieuwe afleveringenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:01 schreef Tim86 het volgende:
En hoe komt je bij een hour long finale van Cleveland Show deze week? Die is er ook niet volgens mij hoor..vorige week was ep22, deze week niets toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |