Pijn, want ik wilde posten dat je hem niet kreeg en toen deed mn browser raar en miste ik de lapoquote:
Zo heb je mij ook weleens een lapo afhandig gemaakt hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pijn, want ik wilde posten dat je hem niet kreeg en toen deed mn browser raar en miste ik de lapo
Met liefde.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo heb je mij ook weleens een lapo afhandig gemaakt hoor
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:44 schreef aight1 het volgende:
HOI LINDGREN ALS JIJ HIER NIET OP FOKS ZOU ZIJN ZOU IK ME NIET OP MN GEMAK VOELEN NOOIT MEER GOEDE GESPREKKEN NOOIT MEER DRIEHOEKSVERHOUDINGEN MET LYSDEXEN DUS BEDANKT DAT JE ALTIJD HIER BENT ENZO MN HART ZIT VOL LINDGRENLIEFDE![]()
baas.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
wel harde UI's heb ik voor jou gemaakt zie ik
Dus Flippie gaat voor de vrouwen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee veel, diepe liefde voel ik niet.
Want mannen breken toch alleen maar je hart
Met jou en lindgren. wil ik wel delen hoorquote:
Dat zeg je geheel correctquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Twee walletjes eten. Als ik ook van mannen hield had ik dat ook gedaan.
Die kan weer in je fobo, Lindgren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met jou en lindgren. wil ik wel delen hoorDan deel ik het wel met de twee leukste mannen van FOK!
[..]
Dat zeg je geheel correct
ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met jou en lindgren. wil ik wel delen hoorDan deel ik het wel met de twee leukste mannen van FOK!
[..]
Dat zeg je geheel correct
Ik zag allemaal lovende berichten over je fobo. Beetje een anti-climax toen ik het daadwerkelijk zag man.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
Nouja, ik ga er weer vandoor. Morgenochtend nog een opdracht maken dus wekkertje vroeg.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:59 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik zag allemaal lovende berichten over je fobo. Beetje een anti-climax toen ik het daadwerkelijk zag man.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ow, die chicken kebab was echt nice!
Had ik een foto van m'n horny pizza's gemaakt, voor heel Fok! om te zien, gooit smeggie hem weer dicht..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ow, die chicken kebab was echt nice!
Nahh, vorige keer viel die tegen, dus ik ga in het vervolg deze wel vaker bestellen.quote:
Te veel alcohol gedronken of een beetje ghb.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beetje van de wereld soms die jongen.
oquote:
Daar ben ik dus ook wel eens bang voor jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:17 schreef -tape- het volgende:
Toen ik nog bij Domino's pizza werkte spuugde ik altijd op de pizza als ik een ritje had naar iemand waar ik nooit fooi kreeg.
Voordat hij de oven in ging, dat dan weer wel.
Zo lang je fooi geeft ben je veilig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook wel eens bang voor ja![]()
En ik betaal steeds online, dus ik zit echt serieus kei hard te slijmen tegen die bezorgers!
- 'Ja ik had hem online betaald, bedankt voor het bezorgen man, tot de volgende keer'
![]()
![]()
Wat gebeurt er eigenlijk als iemand betrapt wordt op het tuffen in een pizza?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:19 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zo lang je fooi geeft ben je veilig.
Wij hadden een lijstje met mensen die nooit fooi gaven.
Haha..daar heb je ze mooi tukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:17 schreef -tape- het volgende:
Toen ik nog bij Domino's pizza werkte spuugde ik altijd op de pizza als ik een ritje had naar iemand waar ik nooit fooi kreeg.
Voordat hij de oven in ging, dat dan weer wel.
Jawel hangen wel cams, maar als jij zo'n pizza in elkaar staat de flansen ziet niemand op een korrelige cam dat jij daar een roggel laat vallen. Die baas (die er nu nog steeds zitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als iemand betrapt wordt op het tuffen in een pizza?
Hangen er niet cams daar dan?
Whut! Dus ik moet in feite naast het online betalen, die bezorger ook een paar euros geven om te voorkomen dat iemand in mijn pizza staat te spug0n?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:23 schreef -tape- het volgende:
[..]
Jawel hangen wel cams, maar als jij zo'n pizza in elkaar staat de flansen ziet niemand op een korrelige cam dat jij daar een roggel laat vallen. Die baas (die er nu nog steeds zit) speelde alleen maar poker, dus die keek niet eens.
Als je in Alkmaar woont wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Whut! Dus ik moet in feite naast het online betalen, die bezorger ook een paar euros geven om te voorkomen dan iemand in mijn pizza staat te spug0n?
Nee, Haarlem, helaas. Geen bonus bij mijn pizza.quote:
Bij Friese Poort (quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Blij dat ik nog nooit bij de Dominos heb besteld, laat staan in Alkmaar.
Laat ik daar nu net niet wonen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:28 schreef -tape- het volgende:
[..]
Bij Friese Poort () is wel iemand die nooit fooi gaf. Hij at mijn spuug.
Eigenlijk best wel ziek... Niemand zou met eten mogen kutten, en het pizzavolk moet niet zo gierig zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:28 schreef -tape- het volgende:
[..]
Bij Friese Poort () is wel iemand die nooit fooi gaf. Hij at mijn spuug.
Ga jij lekker voor een minimum loon door de sneeuw rijden op een brak scootertje met een pizza die in 20 minuten koud is met klanten die alleen maar zeiken. Dan wil je die fooi en verdien je die. Daarom geef ik ze ook die 4 keer per jaar dat ik pizza bestelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel ziek... Niemand zou met eten mogen kutten, en het pizzavolk moet niet zo gierig zijn.
Snap ik. Maar is niet ver.quote:
16 jarige brommerklootzakjes moet je ook niet in een pizzaria laten werken voor 3,50 per uur. 'Ja je werkt onder het minimumloon want je krijgt fooi' Moet ik godverdomme wel fooi krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel ziek... Niemand zou met eten mogen kutten, en het pizzavolk moet niet zo gierig zijn.
Met een beetje gooiarm zou ik er een steen naar kunnen gooien.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:31 schreef -tape- het volgende:
[..]
Snap ik. Maar is niet ver.
[..]
16 jarige brommerklootzakjes moet je ook niet in een pizzaria laten werken voor 3,50 per uur. 'Ja je werkt onder het minimumloon want je krijgt fooi' Moet ik godverdomme wel fooi krijgen.
Trekarm ook wel hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Met een beetje gooiarm zou ik er een steen naar kunnen gooien.
illegale dingen delen ban 72 uurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:47 schreef -tape- het volgende:
Nieuwe aflevering van Family guy.
http://www.videobb.com/video/a1q63ljAAmA1
Ow, even naar eztv...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:47 schreef -tape- het volgende:
Nieuwe aflevering van Family guy.
http://www.videobb.com/video/a1q63ljAAmA1
gr gr dandybluequote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:49 schreef gamezz het volgende:
ha ja pizza...maak er ook wel eens eentje als ik geen zin heb om te koken hey?
ha koken vind ik op zich wel leuk... maar even een pizzatje met tonijn in de oven gooien is veel makkelijker..
ha ja kost minder moeite en heb het al best druk..
ik ben muzikant namelijk... ha nou okidoki toi toi
Gister ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gr gr dandyblue
En je bent blauw, dat was je gisteren nog niet toch
hij is al eeuwen opperhoofdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gr gr dandyblue
ik mis hier iets?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gr gr dandyblue
al sinds 18 april hoor...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gr gr dandyblue
Beter opletten voortaan, sorry man, misschien zag ik gewoon iets nieuws en dacht ik dat het je blauwe kleurtje wasquote:
maakt niet uit, kan gebeurenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter opletten voortaan, sorry man, misschien zag ik gewoon iets nieuws en dacht ik dat het je blauwe kleurtje was
ja weetniet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
maakt niet uit, kan gebeuren
ik post ook niet erg vaak in nachtbagger, misschien is dat het
en doorgaans zie ik jou alleen in de nachtbagger
gr gr
npquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:52 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nu aan het dlen. bedankt voor de upliftende kritiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is te zien aan je postgeschiedenisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja weetniet.
En dat laatste klopt, aangezien dat een van de weinige plekken is waar ik kom
Huh? Wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:52 schreef aight1 het volgende:
en dat ze godverdomme gewoon normale Skins uitzenden en niet die Amerikaanse
Je zult niet meer wakker worden. Truste.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:55 schreef Oerbeer het volgende:
Goed dat stukkie pizza is ook op.
Met vreemde gedachtes over wat er door de saus kan zitten. Brr,,
Tijd voor bed. Dag doei doei
Alleen Skins UK. Tot Skins USA voel ik mij niet aangetrokken. Kies je woorden verstandig en je zult een nacht vol vreugde beleven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:55 schreef FreezePop het volgende:
skins is dus het woord dat bob naar je toe leidt.
vannacht maar heel veel skins roepen
Samen de hele nacht skins kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:56 schreef HappyBob het volgende:
A
[..]
Alleen Skins UK. Tot Skins USA voel ik mij niet aangetrokken. Kies je woorden verstandig en je zult een nacht vol vreugde beleven.
Alleen de eerste 4 seizoenen dan. Daarna is het toch tijd voor andere dingenquote:
Geen tijd verder en ook geen zin eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:54 schreef gamezz het volgende:
[..]
is te zien aan je postgeschiedeniswaarom eigenlijk?
Duurt wel even maar daar heb ik het wel voor over.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen de eerste 4 seizoenen dan. Daarna is het toch tijd voor andere dingen [ afbeelding ]
6 uur slaap is meer dan zat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan niet slapen. Wekker staat op 8.00
Toch maar proberen.
Denk maar aan HappyBob die je onderrug masseert.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan niet slapen. Wekker staat op 8.00
Toch maar proberen.
En soms per ongeluk iets te ver naar onder gaat en vervolgens zijn vinger in krappe gaatjes laat glijden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Denk maar aan HappyBob die je onderrug masseert.
Je omdraait, en gewoon op dezelfde plek verder gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Denk maar aan HappyBob die je onderrug masseert.
Seksueel getinte opmerking dit. Beetje ongepast vind ik het wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:04 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je omdraait, en gewoon op dezelfde plek verder gaat.
Dat hartje als post-icon is zo kankergay.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Seksueel getinte opmerking dit. Beetje ongepast vind ik het wel.
Sommige vrouwen snappen niets van mannen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sorry, zo denken wij mannen als we willen slapen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Sorry, zo denken wij mannen als we willen slapen.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sommige vrouwen snappen niets van mannen.
Eerst snapte ik je opmerking niet. Maar toen zag ik het woordje kanker staan en werd het mij helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:07 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dat hartje als post-icon is zo kankergay.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sommige vrouwen snappen niets van mannen.
quote:
quote:
Daarom stop ik het woord kanker ook zo vaak in mijn posts.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst snapte ik je opmerking niet. Maar toen zag ik het woordje kanker staan en werd het mij helemaal duidelijk [ afbeelding ]
Zodat iedereen weet dat je achterlijk bent?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:09 schreef -tape- het volgende:
[..]
Daarom stop ik het woord kanker ook zo vaak in mijn posts.
Als je kanker in je posts zet, ben je achterlijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zodat iedereen weet dat je achterlijk bent?
Dat achterlijk was lichtelijk overdreven in de hoop dat je het zou begrijpen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
Als je kanker in je posts zet, ben je achterlijk?
Ik begreip het.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat achterlijk was lichtelijk overdreven in de hoop dat je het zou begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha jij wordt een beer genoemd. Iksdeee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:36 schreef Lysdexie het volgende:
Ja Lysdexie is beetje vissen aan het meer
scheren om de 10 minuten ja ze noemen mij een beer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |