abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 23:51:58 #1
344465 MrMoody
The girl whisperer
pi_96579158
Ik volg al een tijdje verschillende topics op de fora hier en vind het allemaal prachtig. Nu na een jaar toch maar een account gemaakt om gezellig mee te kunnen doen *hoera*. Ik lees vaak heel mooie replies en ben onder de indruk dat er toch heel wat intelligente leden zijn met veel levenservaringblabla nou daar komt ie dan..

Ik zit met een probleem. Ik kom geen vrouwelijke aandacht te kort, ga bijna nooit alleen naar huis na een avondje stappen enz. Niet dat ik loop te jagen (integendeel zelfs), ik wil mezelf gewoon vermaken (en doe dat dan ook) en als vanzelf komen er mensen op me af, hartstikke leuk & gezellig allemaal, maar toch voel ik me ergens een beetje eenzaam..
Als ik een dame ontmoet waar ik wel echt potentieel in zie, waar ik meer mee zou willen delen dan alleen seks, iemand die ik oprecht beter zou willen leren kennen, dan loopt het altijd fout. Dan ben ik 'te aardig' of dan is ze 'niet wie ik denk dat ze is', 'it's not you it's me' bullshit. De goeie komen gewoon altijd weg en ik snap het niet.
Als ik een dame ontmoet, en we hebben het leuk maar we liggen voor ik het weet onder de dekens, waardoor ik al snel m'n verdere interesse verlies, dan willen ze altijd meer. Als ik beslis niet zo snel zo ver te willen gaan vanwege 'wife potential' dan peren ze 'm altijd. Ik heb het niet over clubchicks (duh), bij wijze van spreken zou ik iemand in een bibliotheek ontmoeten, zou het alsnog gebeuren. Altijd.

Al jaren breek ik m'n hoofd erover. Projecteer ik misschien onbewust mijn eigen bindingsangst? Ik ben altijd mezelf, heb nauwelijks een sociaal masker op en ben altijd open & eerlijk tegenover de andere sekse (Ik ben geen player, players gebruiken leugens).
Waarom knappen vrouwen af op mijn eerlijkheid en lijken ze het fijner te vinden als je ruwer en ongevoeliger bent (waardoor ik mijn interesse verlies)?

[ Bericht 0% gewijzigd door MrMoody op 10-05-2011 00:02:21 ]
"God save me rejection,
From my reflection,
I want perfection."
  maandag 9 mei 2011 @ 23:53:46 #2
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96579271
TS gaat sowieso niet elke week op stap, hooguit 3x per jaar. Anders: respect dat je dan 52 chicks neukt per jaar.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_96579359
Waar woont TS? Hier in Alkmaar gaan altijd dezelfde mensen uit :')

Oh en ik denk niet dat het bindingsangst is ofzo, maar nog niet de juiste tegengekomen? Of je bent echt een eikel als je jezelf probeert te zijn, ipv de bang-bro :|W
pi_96579399
Wauw jij bent echt goed elke keer een vroouw mee naar huis nemem
pi_96579446
They messed up.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:00:28 #6
344465 MrMoody
The girl whisperer
pi_96579588
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:56 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Wauw jij bent echt goed elke keer een vroouw mee naar huis nemem
LOL.. Ik doe het niet express, het gebeurt gewoon. Je hebt het of je hebt het niet :P Maar na een paar jaar word je het toch echt wel zat.

Ik ging een tijd lang bijna elke week uit in meerdere steden. Nu wat rustiger aan. Amsterdam en verder heel Brabant zijn toch wel m'n favoriet. Zelf kom ik uit de randstad..
"God save me rejection,
From my reflection,
I want perfection."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:01:13 #7
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96579627
kiek 'm gaan die hank moody met z'n verzonnen topic
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:03:58 #8
344465 MrMoody
The girl whisperer
pi_96579741
Goos ik heb wel wat beters te doen dan topics verzinnen. Ik zit hier echt al heel lang mee. En jah Hank Moody is toch wel een held van me omdat ik mezelf wel kan herkennen in hem (geweldige serie man man man)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:01 schreef DuTank het volgende:
kiek 'm gaan die hank moody met z'n verzonnen topic
"God save me rejection,
From my reflection,
I want perfection."
pi_96579860
Waarschijnlijk denken die vrouwen hetzelfde als jou, leuk neukertje maar trieste persoon voor in een relatie.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_96579985
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:06 schreef Seam het volgende:
Waarschijnlijk denken die vrouwen hetzelfde als jou, leuk neukertje maar trieste persoon voor in een relatie.
Het punt alleen is dat zijn neukertjes juist wel verder willen. Ik vraag me wel af waar TS, naast het uitgaan, vrouwen ontmoet.
signatuurloos
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:08:59 #11
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96579989
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef MrMoody het volgende:
Goos ik heb wel wat beters te doen dan topics verzinnen. Ik zit hier echt al heel lang mee. En jah Hank Moody is toch wel een held van me omdat ik mezelf wel kan herkennen in hem (geweldige serie man man man)

[..]

ik geloof je, het is niet verzonnen... je hebt gewoon zijn verhaal verteld, alsof het de jouwe is :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:09:07 #12
344465 MrMoody
The girl whisperer
pi_96579997
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:06 schreef Seam het volgende:
Ik vraag me af wat er dan zo triest aan me zou moeten zijn. Ik studeer aan de hogeschool, heb genoeg interessante hobbies (ben danser in m'n vrije tijd) en verdien verder redelijk aan m'n bijbaan, waardoor ik het me kan veroorloven om gewoon lekker uit te gaan. Wat dan!?
"God save me rejection,
From my reflection,
I want perfection."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:10:32 #13
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96580065
Die vrouwen komen erachter dat je danser bent en trekken de conclusie: gayloooord
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:10:51 #14
344465 MrMoody
The girl whisperer
pi_96580085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:08 schreef DuTank het volgende:

[..]

ik geloof je, het is niet verzonnen... je hebt gewoon zijn verhaal verteld, alsof het de jouwe is :')
Hahah Tank je bent een Hater. Ik adviseer je om vrienden te zoeken die ook van nature goed zijn met vrouwen, zo heb ik het ook geleerd. ;)
"God save me rejection,
From my reflection,
I want perfection."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:12:24 #15
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96580147
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:10 schreef MrMoody het volgende:

[..]

Hahah Tank je bent een Hater. Ik adviseer je om vrienden te zoeken die ook van nature goed zijn met vrouwen, zo heb ik het ook geleerd. ;)
ik mag zelf niet klagen hoor, maar doen alsof je hank moody IRL bent gaat me gewoon te ver
pi_96580186
Echt of verzonnen, op de hogeschool moeten toch wel genoeg interessante vrouwen rondlopen die de zelfde hobby's hebben.
signatuurloos
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:20:27 #17
344465 MrMoody
The girl whisperer
pi_96580505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:12 schreef DuTank het volgende:

[..]

ik mag zelf niet klagen hoor, maar doen alsof je hank moody IRL bent gaat me gewoon te ver
Dat doe ik ook niet jonge, ik vind het gewoon een leuke avatar. Valt op zich toch te begrijpen met zo'n levensverhaal..

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
Echt of niet, op de hogeschool moeten toch wel genoeg interessante vrouwen rondlopen die de zelfde hobby's hebben.
Klopt, die zijn er ook. Toen ik begon met studeren heb ik tegen mezelf gezegd nooit iets met een mede student te beginnen, omdat je die dan elke dag moet zien op school en dat is ergens toch vragen om problemen. Maar de keren dat ik het toch heb gedaan liep het fout. Of ze waren te makkelijk en daar heeft niemand wat aan, of ik ben te lief. Ergens denk ik dat ze afschrik. Op het moment dat ik door heb dit niet zomaar een meisje is, en ik minder nonchalant ben dan normaal, omdat ze iets heeft wat ik wil, alsof ik dan een soort zwakheid laat doorschemeren, ik weet het niet..
"God save me rejection,
From my reflection,
I want perfection."
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:31:32 #18
344465 MrMoody
The girl whisperer
pi_96580888
Ik heb meerdere mensen in mijn vriendenkring met hetzelfde probleem en geen van alleen hebben we er een antwoord op. Sorry dames ik weet dat het fout klinkt, maar als je er gewoon zo snel mogelijk over heen gaat willen ze je ineens vasthouden, misschien uit een soort schaamte achteraf, dont know & dont care, je wist van te voren al hoe het zat. Doe je dat niet, ben je ineens te afwachtend (lief) en voordat je duidelijk kan maken waarom, dat je bedoelingen goed zijn enz is ze al haar interesse kwijt. Ik ben geen klootzak, maar ik heb geleerd dat als je als man aan je trekken wil komen, je een klootzak moet zijn, het je allemaal niets moet kunnen schelen en dan vallen ze in bosjes voor je. Laat je doorschemeren dat het je allemaal wel wat kan schelen dan je het al vergeten. I dont get that.
"God save me rejection,
From my reflection,
I want perfection."
pi_96580989
Verzonnen topics :')
Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef Dimens het volgende:
Je bent een voorbeeld voor de meeste onder ons.
Op dinsdag 4 oktober 2011 01:23 schreef Zenato het volgende:
Jij bent 1 van de FOK!kers die aanbeden moet worden
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:37:49 #20
344465 MrMoody
The girl whisperer
pi_96581095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:34 schreef FreakyStyley het volgende:
Verzonnen topics :')
Willen jullie wat voor me doen. Negeer de thread gewoon als je denkt dat het verzonnen is. Ik weet dat er genoeg mensen zijn met een soort gelijk probleem en ik wil er graag een antwoord op. Weet ook dat er een aantal PUA's aanwezig zijn op FOK misschien dat zij mij verder kunnen helpen..
"God save me rejection,
From my reflection,
I want perfection."
pi_96581331
TS, kun je misschien omschrijven wat voor'n gedrag jij vertoont wanneer je omgaat met zo'n dame met 'wife potential'?
pi_96581570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef MrMoody het volgende:
Ik heb meerdere mensen in mijn vriendenkring met hetzelfde probleem en geen van alleen hebben we er een antwoord op. Sorry dames ik weet dat het fout klinkt, maar als je er gewoon zo snel mogelijk over heen gaat willen ze je ineens vasthouden, misschien uit een soort schaamte achteraf, dont know & dont care, je wist van te voren al hoe het zat. Doe je dat niet, ben je ineens te afwachtend (lief) en voordat je duidelijk kan maken waarom, dat je bedoelingen goed zijn enz is ze al haar interesse kwijt. Ik ben geen klootzak, maar ik heb geleerd dat als je als man aan je trekken wil komen, je een klootzak moet zijn, het je allemaal niets moet kunnen schelen en dan vallen ze in bosjes voor je. Laat je doorschemeren dat het je allemaal wel wat kan schelen dan je het al vergeten. I dont get that.
Genoeg mannen die wel een relatie hebben en dat zijn echt niet allemaal klootzakken. Aan PUA's heb je niet zoveel, aangezien die vooral bezig zijn met scharrels.
signatuurloos
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:58:45 #23
344465 MrMoody
The girl whisperer
pi_96581711
Ik laat dan alle 'game' vallen. Ik zeg eerlijk wat ik mooi vind aan haar gedrag en uiterlijk. Probeer te laten zien hoe ik bijzonder ik haar vind (omdat ze dat dan ook echt is). Soms val ik terug in klassieke romantiek (kaartjes met gedichtjes achterlaten bijv). Ik behandel ze gewoon zo goed als ik kan (ik gooi wel net niet mn jas in een regenplas zodat ze eroverheen kan lopen maar je begrijpt het denk ik wel). Meestal vinden ze dat helemaal geweldig.. Maar na een een paar weken of een maand krijg ik dan te horen dat 'ze niet is wie ik denk dat ze is', of dat ze het allemaal geweldig vind; ik doe alles goed en ik vertel alles wat ze ooit heeft willen horen van een man, maar ze weet het niet, ze voelt het niet.. En dan heb ik er weer een goeie vriendin bij :|

Omdat ik dan zo zwaar baal van mezelf omdat ik ergens vind dat ik mezelf te kennen heb gegeven, mezelf zo heb bloot gelegd voor niks, ga ik weer de hort op. En het gaat gewoon nergens over maar ik moet wel. 5 dames later denk ik weer een diamant te zijn tegengekomen; zelfde verhaal, en zo gaat het door.
"God save me rejection,
From my reflection,
I want perfection."
pi_96581946
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:58 schreef MrMoody het volgende:
Ik laat dan alle 'game' vallen. Ik zeg eerlijk wat ik mooi vind aan haar gedrag en uiterlijk. Probeer te laten zien hoe ik bijzonder ik haar vind (omdat ze dat dan ook echt is). Soms val ik terug in klassieke romantiek (kaartjes met gedichtjes achterlaten bijv). Ik behandel ze gewoon zo goed als ik kan (ik gooi wel net niet mn jas in een regenplas zodat ze eroverheen kan lopen maar je begrijpt het denk ik wel). Meestal vinden ze dat helemaal geweldig.. Maar na een een paar weken of een maand krijg ik dan te horen dat 'ze niet is wie ik denk dat ze is', of dat ze het allemaal geweldig vind; ik doe alles goed en ik vertel alles wat ze ooit heeft willen horen van een man, maar ze weet het niet, ze voelt het niet.. En dan heb ik er weer een goeie vriendin bij :|

Omdat ik dan zo zwaar baal van mezelf omdat ik ergens vind dat ik mezelf te kennen heb gegeven, mezelf zo heb bloot gelegd voor niks, ga ik weer de hort op. En het gaat gewoon nergens over maar ik moet wel. 5 dames later denk ik weer een diamant te zijn tegengekomen; zelfde verhaal, en zo gaat het door.
Hmm, zou het misschien niet zo kunnen zijn dat het een beetje benauwend overkomt? Misschien ben je iets té attent en zou je het wat meer kunnen opbouwen. Ik weet natuurlijk niet hoe vroeg je al met kaartjes en gedichtjes aankomt maar als je het zelf hebt over een paar weken dan kan ik me voorstellen dat het allemaal iets too much is.

[ Bericht 3% gewijzigd door contagiouscotton op 10-05-2011 01:22:55 ]
  dinsdag 10 mei 2011 @ 01:09:54 #25
82136 Xennia
gekroond
pi_96581956
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:58 schreef MrMoody het volgende:

Wat dacht je van doseren?

De waarheid ligt zoals altijd in het midden. Lief zijn, maar temperamentvol. Open zijn, maar ook nog iets te ontdekken over laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')