LOL.. Ik doe het niet express, het gebeurt gewoon. Je hebt het of je hebt het nietquote:Op maandag 9 mei 2011 23:56 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Wauw jij bent echt goed elke keer een vroouw mee naar huis nemem
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:01 schreef DuTank het volgende:
kiek 'm gaan die hank moody met z'n verzonnen topic
Het punt alleen is dat zijn neukertjes juist wel verder willen. Ik vraag me wel af waar TS, naast het uitgaan, vrouwen ontmoet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:06 schreef Seam het volgende:
Waarschijnlijk denken die vrouwen hetzelfde als jou, leuk neukertje maar trieste persoon voor in een relatie.
ik geloof je, het is niet verzonnen... je hebt gewoon zijn verhaal verteld, alsof het de jouwe isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef MrMoody het volgende:
Goos ik heb wel wat beters te doen dan topics verzinnen. Ik zit hier echt al heel lang mee. En jah Hank Moody is toch wel een held van me omdat ik mezelf wel kan herkennen in hem (geweldige serie man man man)
[..]
Ik vraag me af wat er dan zo triest aan me zou moeten zijn. Ik studeer aan de hogeschool, heb genoeg interessante hobbies (ben danser in m'n vrije tijd) en verdien verder redelijk aan m'n bijbaan, waardoor ik het me kan veroorloven om gewoon lekker uit te gaan. Wat dan!?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:06 schreef Seam het volgende:
Waarschijnlijk denken die vrouwen hetzelfde als jou, leuk neukertje maar trieste persoon voor in een relatie.
Hahah Tank je bent een Hater. Ik adviseer je om vrienden te zoeken die ook van nature goed zijn met vrouwen, zo heb ik het ook geleerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik geloof je, het is niet verzonnen... je hebt gewoon zijn verhaal verteld, alsof het de jouwe is
ik mag zelf niet klagen hoor, maar doen alsof je hank moody IRL bent gaat me gewoon te verquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:10 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Hahah Tank je bent een Hater. Ik adviseer je om vrienden te zoeken die ook van nature goed zijn met vrouwen, zo heb ik het ook geleerd.
Dat doe ik ook niet jonge, ik vind het gewoon een leuke avatar. Valt op zich toch te begrijpen met zo'n levensverhaal..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik mag zelf niet klagen hoor, maar doen alsof je hank moody IRL bent gaat me gewoon te ver
Klopt, die zijn er ook. Toen ik begon met studeren heb ik tegen mezelf gezegd nooit iets met een mede student te beginnen, omdat je die dan elke dag moet zien op school en dat is ergens toch vragen om problemen. Maar de keren dat ik het toch heb gedaan liep het fout. Of ze waren te makkelijk en daar heeft niemand wat aan, of ik ben te lief. Ergens denk ik dat ze afschrik. Op het moment dat ik door heb dit niet zomaar een meisje is, en ik minder nonchalant ben dan normaal, omdat ze iets heeft wat ik wil, alsof ik dan een soort zwakheid laat doorschemeren, ik weet het niet..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
Echt of niet, op de hogeschool moeten toch wel genoeg interessante vrouwen rondlopen die de zelfde hobby's hebben.
Willen jullie wat voor me doen. Negeer de thread gewoon als je denkt dat het verzonnen is. Ik weet dat er genoeg mensen zijn met een soort gelijk probleem en ik wil er graag een antwoord op. Weet ook dat er een aantal PUA's aanwezig zijn op FOK misschien dat zij mij verder kunnen helpen..quote:
Genoeg mannen die wel een relatie hebben en dat zijn echt niet allemaal klootzakken. Aan PUA's heb je niet zoveel, aangezien die vooral bezig zijn met scharrels.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef MrMoody het volgende:
Ik heb meerdere mensen in mijn vriendenkring met hetzelfde probleem en geen van alleen hebben we er een antwoord op. Sorry dames ik weet dat het fout klinkt, maar als je er gewoon zo snel mogelijk over heen gaat willen ze je ineens vasthouden, misschien uit een soort schaamte achteraf, dont know & dont care, je wist van te voren al hoe het zat. Doe je dat niet, ben je ineens te afwachtend (lief) en voordat je duidelijk kan maken waarom, dat je bedoelingen goed zijn enz is ze al haar interesse kwijt. Ik ben geen klootzak, maar ik heb geleerd dat als je als man aan je trekken wil komen, je een klootzak moet zijn, het je allemaal niets moet kunnen schelen en dan vallen ze in bosjes voor je. Laat je doorschemeren dat het je allemaal wel wat kan schelen dan je het al vergeten. I dont get that.
Hmm, zou het misschien niet zo kunnen zijn dat het een beetje benauwend overkomt? Misschien ben je iets té attent en zou je het wat meer kunnen opbouwen. Ik weet natuurlijk niet hoe vroeg je al met kaartjes en gedichtjes aankomt maar als je het zelf hebt over een paar weken dan kan ik me voorstellen dat het allemaal iets too much is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:58 schreef MrMoody het volgende:
Ik laat dan alle 'game' vallen. Ik zeg eerlijk wat ik mooi vind aan haar gedrag en uiterlijk. Probeer te laten zien hoe ik bijzonder ik haar vind (omdat ze dat dan ook echt is). Soms val ik terug in klassieke romantiek (kaartjes met gedichtjes achterlaten bijv). Ik behandel ze gewoon zo goed als ik kan (ik gooi wel net niet mn jas in een regenplas zodat ze eroverheen kan lopen maar je begrijpt het denk ik wel). Meestal vinden ze dat helemaal geweldig.. Maar na een een paar weken of een maand krijg ik dan te horen dat 'ze niet is wie ik denk dat ze is', of dat ze het allemaal geweldig vind; ik doe alles goed en ik vertel alles wat ze ooit heeft willen horen van een man, maar ze weet het niet, ze voelt het niet.. En dan heb ik er weer een goeie vriendin bij :|
Omdat ik dan zo zwaar baal van mezelf omdat ik ergens vind dat ik mezelf te kennen heb gegeven, mezelf zo heb bloot gelegd voor niks, ga ik weer de hort op. En het gaat gewoon nergens over maar ik moet wel. 5 dames later denk ik weer een diamant te zijn tegengekomen; zelfde verhaal, en zo gaat het door.
Wat dacht je van doseren?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:58 schreef MrMoody het volgende:
Ik laat dan alle 'game' vallen. Ik zeg eerlijk wat ik mooi vind aan haar gedrag en uiterlijk. Probeer te laten zien hoe ik bijzonder ik haar vind (omdat ze dat dan ook echt is). Soms val ik terug in klassieke romantiek (kaartjes met gedichtjes achterlaten bijv). Ik behandel ze gewoon zo goed als ik kan (ik gooi wel net niet mn jas in een regenplas zodat ze eroverheen kan lopen maar je begrijpt het denk ik wel). Meestal vinden ze dat helemaal geweldig.. Maar na een een paar weken of een maand krijg ik dan te horen dat 'ze niet is wie ik denk dat ze is', of dat ze het allemaal geweldig vind; ik doe alles goed en ik vertel alles wat ze ooit heeft willen horen van een man, maar ze weet het niet, ze voelt het niet.. En dan heb ik er weer een goeie vriendin bij :|
Omdat ik dan zo zwaar baal van mezelf omdat ik ergens vind dat ik mezelf te kennen heb gegeven, mezelf zo heb bloot gelegd voor niks, ga ik weer de hort op. En het gaat gewoon nergens over maar ik moet wel. 5 dames later denk ik weer een diamant te zijn tegengekomen; zelfde verhaal, en zo gaat het door.
Sorry Zolder als ik disrespectvol over kom op de oudgedienden. Zoals ik al zei volg ik dit forum al heel lang, en ja ik zit al best lang met dit probleem maar heb het nooit willen posten tot nu. Als ik de grootste baas dacht te zijn zou ik hier niet om advies vragen, maar advies geven. Ik lees vaak heel goede adviezen hier.. Zie het aub als een complimentquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:15 schreef Zolder het volgende:
Zoo leuk die nieuwe leden die met 1 topic waar ze lang over hebben nagedacht de grootste baas van fok denken te kunnen worden.
is het zinvol voor mij om hier nutteloze dingen te posten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:21 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Sorry Zolder als ik disrespectvol over kom op de oudgedienden. Zoals ik al zei volg ik dit forum al heel lang, en ja ik zit al best lang met dit probleem maar heb het nooit willen posten tot nu. Als ik de grootste baas was zou ik hier niet om advies vragen, maar advies geven
Een eenzame man die het niet lukt om te stoppen met zijn zelfdestructieve gedrag en een te grote schijtert is om voor de echte liefde van zijn leven te gaan omdat dat zou betekenen zich kwetsbaar op te moeten stellen en zijn zogenaamde ''stoere'' en mannelijke'' masker te laten gaan? Die Hank Moody die leeft van/voor tijdelijke kicks omdat ie van binnen de overtuiging heeft niet goed genoeg te zijn voor wat hij echt zou willen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef MrMoody het volgende:
En jah Hank Moody is toch wel een held van me omdat ik mezelf wel kan herkennen in hem
Wederom het spelen van spelletje, ideeën over hou je zou moeten zijn en hoe je je zou moeten gedragen, je speelt dat spelletje misschien erg goed maar haal je er op deze manier ook niet elke vorm van spontaniteit uit? En als vraag daarbij; als jij geleerd hebt dat dit de manier is om als man aan je trekken te komen, waarom is er nu dan op Fok! een topic van jou over dat je niet krijgt wat je wilt? Zou het kunnen dat wat jij geleerd hebt niet klopt? Dat het stereotype praatjes zijn van andere mannen die met hetzelfde probleem als jij zitten? Jouw vrienden zitten met hetzelfde zit je, zijn zij dan juist precies niet de mensen waarmee jij zou moeten praten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef MrMoody het volgende:
Ik ben geen klootzak, maar ik heb geleerd dat als je als man aan je trekken wil komen, je een klootzak moet zijn, het je allemaal niets moet kunnen schelen en dan vallen ze in bosjes voor je. Laat je doorschemeren dat het je allemaal wel wat kan schelen dan je het al vergeten. I dont get that.
Hoe echt en ver gaat die verliefdheid van jou dan? Je klinkt erg zoals je je gedraagt; constant op zoek naar een nieuw speeltje en het dan laten mislukken; herhaal. Je zit vast in herhalend gedrag. Misschien omdat je je daar veilig bij voelt, het is immers wat je kent, maar je klinkt er in ieder geval niet echt gelukkig mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:21 schreef MrMoody het volgende:
Ik kan ook heel snel uit m'n verliefdheid raken (boeren enz kan echt niet lol).
Doseren omdat je met je huidige gedrag niet bereikt wat je wilt bereiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:21 schreef MrMoody het volgende:
Ach, soms duurt het een half jaar, soms een paar weken. Ik ben heel snel verliefd en dan vind ik het moeilijk om dingen voor mezelf te houden. Ik kan ook heel snel uit m'n verliefdheid raken (boeren enz kan echt niet lol). Misschien dat ik soms te hard van stapel loop, maar ik ga meestal gewoon op m'n instinct/gevoel af. Er komt gewoon een bepaald punt waarop je eerlijk moet kunnen zijn en de kaarten op tafel moeten kunnen, waarom doseren? Voor mijn gevoel is het dan al gewoon duidelijk dat er zoveel voordelen zijn aan samen zijn en we er alleen maar beter kunnen worden. Dan moet je toch gewoon helemaal eerlijk kunnen zijn..
Beetje gefrustreerd jongen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:31 schreef MrMoody het volgende:
Ik heb meerdere mensen in mijn vriendenkring met hetzelfde probleem en geen van alleen hebben we er een antwoord op. Sorry dames ik weet dat het fout klinkt, maar als je er gewoon zo snel mogelijk over heen gaat willen ze je ineens vasthouden, misschien uit een soort schaamte achteraf, dont know & dont care, je wist van te voren al hoe het zat. Doe je dat niet, ben je ineens te afwachtend (lief) en voordat je duidelijk kan maken waarom, dat je bedoelingen goed zijn enz is ze al haar interesse kwijt. Ik ben geen klootzak, maar ik heb geleerd dat als je als man aan je trekken wil komen, je een klootzak moet zijn, het je allemaal niets moet kunnen schelen en dan vallen ze in bosjes voor je. Laat je doorschemeren dat het je allemaal wel wat kan schelen dan je het al vergeten. I dont get that.
Duidelijk gefrustreerd jongenquote:
Als je verliefdheid verdwijnt na de seks vraag ik me af of je wel echt verliefd was. Het lijkt meer dat je je interesse verliest omdat je hebt gekregen waar je op aan het jagen was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef MrMoody het volgende:
Soms ontmoet ik iemand buiten het uitgaan om en ben ik gewoon relaxed en niet zo galant als ik zou willen, maar blijven we allebei wat terughoudend. Als we dan na een maand of iets seks hebben, verdwijnt de terughoudendheid van haar kant totaal, waardoor ik erg wantrouwend word. Waarom zou zij nu ineens een relatie met me willen hebben? Voor mijn gevoel is dat dan alleen omdat ik goed ben in bed, of omdat ze voor haar gevoel bij me moet blijven omdat we intiem zijn geweest, maar niet om mij als persoon. Ik verlies dan alle interesse en kan nooit meer meer voelen voor haar. Al wil ik geloven dat ze mij gewoon echt mag en iets zou willen opbouwen, mijn verliefdheid verdwijnt als sneeuw voor zon.
Wat bedoel je met dat je niet spontaan kon zijn zoals je zou willen?quote:Ik heb het 1 keer toch geprobeerd, omdat ik dacht dat hier mijn probleem in zat. Bleef gewoon hangen en we hadden een relatie van ongeveer acht maanden. Af en toe kwam de verliefdheid wel een beetje terug en ik gaf ook wel echt om haar. Maar ik kon niet zo spontaan zijn als ik zou willen. Het voelde een beetje nep en geforceerd, als een keuze, een zakenafspraak en ik ben niet op zoek naar een zakendeal als je begrijpt wat ik bedoel. Ik lees de replies nog even en denk er over na..
Seks is totaal niet (meer) belangrijk voor me, ik jaag er niet op en ik denk dat ik het daarom ook zo makkelijk krijg. Het zit me dwars dat ik nadat het gebeurd altijd dezelfde zin te horen krijg. "Dit had ik echt niet van je verwacht." Alsof ik er uit zie als een kneus die er niks van bakt en ze vervolgens aangenaam verrast zijn ofzo. 9 van de 10 keer zeggen ze dit. Ik ben wel echt verliefd denk ik, kan dagen lang aan d'r denken en haar ogen voor me zien, vlinders inbegrepen. Maar te horen krijgen dat ze niet had verwacht dat je zo goed zou zijn en dan ineens hopeloos verliefd worden op je, dat helpt niet echt. Dan kan je al gewoon oprotten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je verliefdheid verdwijnt na de seks vraag ik me af of je wel echt verliefd was. Het lijkt meer dat je je interesse verliest omdat je hebt gekregen waar je op aan het jagen was.
Is het wel eens in je op gekomen dat een meisje seks met je heeft, omdat ze verliefd op je is in plaats van dat ze verliefd wordt omdat ze seks heeft gehad?
[..]
Wat bedoel je met dat je niet spontaan kon zijn zoals je zou willen?
Heb je ooit gevraagd aan (een) meisje(s) waarbij het zo liep gevraagd dat klopt? Of dat het ook echt is?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:15 schreef MrMoody het volgende:
Als we dan na een maand of iets seks hebben, verdwijnt de terughoudendheid van haar kant totaal, waardoor ik erg wantrouwend word. Waarom zou zij nu ineens een relatie met me willen hebben? Voor mijn gevoel is dat dan alleen omdat ik goed ben in bed, of omdat ze voor haar gevoel bij me moet blijven omdat we intiem zijn geweest, maar niet om mij als persoon. Ik verlies dan alle interesse en kan nooit meer meer voelen voor haar. Al wil ik geloven dat ze mij gewoon echt mag en iets zou willen opbouwen, mijn verliefdheid verdwijnt als sneeuw voor zon.
Oh jawel. "Neeee hoe kom je daar nou bij? Natuurlijk niet, dat je me dat durft te vragen!? Doe is niet zo gek (K)"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:22 schreef Canillas het volgende:
Heb je ooit gevraagd aan (een) meisje(s) waarbij het zo liep gevraagd dat klopt? Of dat het ook echt is?
Als ik dat doe en ze laat het toe is het dus weer over..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:29 schreef Premium_Quality het volgende:
De oplossing lijkt me heel simpel: behandel dat meisje waar je verliefd op bent ook als een slet en je bent binnen
Ik snap het al! Als je tegen chickies zegt dat je aan de hogeschool studeert val je door de mand als anti-intellectueel en dus ook als potentieel man-material. Je volgt een opleiding vriend, studeren doet men aan de Universiteit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:09 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er dan zo triest aan me zou moeten zijn. Ik studeer aan de hogeschool, heb genoeg interessante hobbies (ben danser in m'n vrije tijd) en verdien verder redelijk aan m'n bijbaan, waardoor ik het me kan veroorloven om gewoon lekker uit te gaan. Wat dan!?
Lekker uit de hoogte doen kerel. Goed voor je ego. Ik heb m'n VWO diploma al een paar jaar in de pocket hoor hey. Tis dat ik liever een 3 jarige HBO studie volg omdat ik daar in principe genoeg aan heb voor dat wat ik wil gaan doen, in het Engels aan een 'University for applied sciences'. Buiten Nederland bestaat er geen verschil tussen een Hogeschool en een Universiteit, m'n master komt nog welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:45 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik snap het al! Als je tegen chickies zegt dat je aan de hogeschool studeert val je door de mand als anti-intellectueel en dus ook als potentieel man-material. Je volgt een opleiding vriend, studeren doet men aan de Universiteit.
Zeg de volgende keer dat je nog naar school gaat en *BAHM* Relatie jonguh. Al die burgelijke HBO chicks willen dat jeweets.
Lees deze zin eens goed na en realiseer je even hoeveel veroordeling erin zit, hoe hatelijk zoiets klinkt en vooral dat je zoiets denkt op een moment dat iemand jou in dr armen heeft, ook in de rest van je posts, het klinkt alsof je wil dat vrouwen iets zijn/doen op het moment dat jij wil dat het zijn/doen; voldoen ze daar niet aan dan ligt het aan hen. Het lijkt alsof je een soort haat/liefde relatie hebt met iets wat je eigenlijk stiekem een soort van verafschuwt, en dat het hebben van sex daar een bepalende factor in is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:39 schreef MrMoody het volgende:
Ik heb dan zoiets van bitch als ik een maand had gewacht had je hier nu niet naast me gelegen, met je armen zo strak om me heen geklemd..
Daar zeg je wat.. hm.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:01 schreef Canillas het volgende:
het klinkt alsof je wil dat vrouwen iets zijn/doen op het moment dat jij wil dat het zijn/doen; voldoen ze daar niet aan dan ligt het aan hen. Het lijkt alsof je een soort haat/liefde relatie hebt met iets wat je eigenlijk stiekem een soort van verafschuwt, en dat het hebben van sex daar een bepalende factor in is.
Bijna goed. TS loopt erbij als een rockster, met z'n korte leren jasje aan en strakke broek met leren boots eronder, je kent het stereotype..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:20 schreef Micson het volgende:
TS is of zo'n gespierde gladde kneus, die altijd rozenkransen en tanktops draagt, en foto's van zijn sixpack maakt in de spiegel....
...of heeft een beetje teveel Californication gekeken
Of je jezelf en haar vergeven heeft is eigenlijk maar bijzaak, het gaat erom hoe jij het verwerkt hebt en in hoeverre het je in het heden nog bewust en onbewust van invloed is op je gedrag, als jij het idee hebt dat je daar zoals je zegt nooit echt over heen gekomen bent dan zou daar aandacht aan kunnen besteden, het is niets voor niets dat het nu bij je opkomtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:19 schreef MrMoody het volgende:
Ik denk soms dat ik daar nooit over heen ben gekomen, al heb ik het haar en mezelf allang vergeven en heb ik daarna ook nog wel een normale relatie gehad..
Maar die haat/liefde factor, daar zit heel wat in.. Ik moet daar even goed over nadenken.
Kom op man, TS is toch een enorme attention whore. Of denk je echt dat dit een serieus 'probleem' is?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghiihihih mooi toch, al die fokkers die niet geloven dat er andere mannen zijn die gewoon wel makkelijk aan seks kunnen komen
Bedankt, ik ken deze theorieën idd. Ik werk idd nog aan m'n toekomst, maar ik kan zeggen dat ik verder toch redelijk succesvol ben. Overdag dad & 's nachts cad. Als ik uitga denk ik alleen maar aan lol hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef Keep_Walking het volgende:
Trouwens, mannen doen dat "lover or provider" ding ook.
Schat het is moeilijk KUT en fucking eenzaam. Ik ben pas geleden uit een maandenlange, zo niet jarenlange depressie gekropen. Genoeg jongemannen dromen er misschien van maar er is ook zoiets als een darkside, als het echt allemaal niks meer betekent en je steeds vreemdere dingen gaat meemaken en doen, en je het gevoel krijgt dat je jezelf langzaam aan het verliezen bent, en je je vrienden ook ziet veranderen maar iedereen gewoon blijft lachen alsof het zo geweldig is, maar ik weet dat ze er net zo ongelukkig mee zijn als ik. Als je zo'n grote gespierde gozer naar wie je altijd opkeek en je zoveel van geleerd hebt ziet huilen omdat hij niet weet wat hij moet en niet kan veranderen. Dan post je maar ff een ellelang verhaal op een anoniem forum LOL. Misschien dat ik mezelf en de mensen om me heen er wel mee kan helpen.. De echte gladde jongens van begin 20 die nergens mee zitten doen niet aan forums en dergelijke, die zijn daar te stoer voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Micson het volgende:
Kom op man, TS is toch een enorme attention whore. Of denk je echt dat dit een serieus 'probleem' is?Boohoo ik neuk elke weekend lekkere wijven , maar ik kan er maar geen relatie uit krijgen
![]()
Dat is helemaal geen probleem , maar gewoon een beetje stoer doen op een forum vol autisten. Ik schat TS begin 20, en dan is het gewoon normaal dat je in het rond neukt. Een 'echte' relatie komt vanzelf naarmate je ouder wordt, tenzij je een sociaal incompetente autist bent, maar dat is TS niet als hij daadwerkelijk iedere week de baas van de club uithangt..
Conclusie: Er is geen probleem, en al helemaal geen enkele aanleiding om hier allerlei psychologische onzin op los te laten
Als jij zoals je met deze post doet de tijd neemt om anderen op een bepaalde manier negatief neer te zetten, te veroordelen en zelfs te denkt te kunnen bepalen of iemand wel of geen probleem heeft, hoe lang duurt die kick van het anderen omlaag halen om jezelf beter te voelen over het algemeen? En duurt het langer naarmate je poging tot beledigen groter is, of als je meerdere personen (of zelfs een heel forum) er in 1x in mee neemt? Zorgt die tijdelijke kick er ook voor dat je niet door lijkt te hebben dat je reactie niks aan het topic toevoegt? En maakt het je blind voor het feit dat anderen weten dat de enige reden om anderen omlaag te halen je even beter over jezelf te willen voelen is, en je dus eigenlijk alleen ontevredenheid over jezelf post?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Kom op man, TS is toch een enorme attention whore. Of denk je echt dat dit een serieus 'probleem' is?Boohoo ik neuk elke weekend lekkere wijven , maar ik kan er maar geen relatie uit krijgen
![]()
Dat is helemaal geen probleem , maar gewoon een beetje stoer doen op een forum vol autisten. Ik schat TS begin 20, en dan is het gewoon normaal dat je in het rond neukt. Een 'echte' relatie komt vanzelf naarmate je ouder wordt, tenzij je een sociaal incompetente autist bent, maar dat is TS niet als hij daadwerkelijk iedere week de baas van de club uithangt..
Conclusie: Er is geen probleem, en al helemaal geen enkele aanleiding om hier allerlei psychologische onzin op los te laten
Ach, we zijn allemaal zelfbenoemde experts. Jouw probleem is precies het tegenovergestelde van bijvoorbeeld jongens die nooit iets scoren en het antwoord ligt IMO in jouw houding. Zoals je met een bepaalde houding juist wél iets kunt scoren, zo kan je met een veranderde houding en mindset ook iets laten. Of juist de zaken anders aanpakken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:23 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Schat het is moeilijk KUT en fucking eenzaam. Genoeg jongemannen dromen er misschien van maar er is ook zoiets als een darkside, als het echt allemaal niks meer betekent en je steeds vreemdere dingen gaat meemaken en doen, en je het gevoel krijgt dat je jezelf langzaam aan het verliezen bent, en je je vrienden ook ziet veranderen maar iedereen gewoon blijft lachen alsof het zo geweldig is, maar ik weet dat ze er net zo ongelukkig mee zijn als ik. Als je zo'n grote gespierde gozer naar wie je altijd opkeek en je zoveel van geleerd hebt ziet huilen omdat hij niet weet wat hij moet en niet kan veranderen. Dan post je maar ff een ellelang verhaal op een anoniem forum LOL. Misschien dat ik mezelf en de mensen om me heen er wel mee kan helpen.. De echte gladde jongens van begin 20 die nergens mee zitten doen niet aan forums en dergelijke, die zijn daar te stoer voor.
Daar ligt je probleem.quote:
Ja, maar het grappige is dat een "cad" niet perse een gezellige spontane stoere jongen moet zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Bedankt, ik ken deze theorieën idd. Ik werk idd nog aan m'n toekomst, maar ik kan zeggen dat ik verder toch redelijk succesvol ben. Overdag dad & 's nachts cad. Als ik uitga denk ik alleen maar aan lol hebben.
Ik ken de 'shit tests' en dergelijke, kom er zonder moeite doorheen. Wat in m'n vorige posts naar buiten komt is dat áls ik een provider type tegen kom die dad waardig is en ik door al dat getest heen kom, ze vaak alsnog redelijk lauw blijven.. Ik doe me best om niet te gamen en de cad kwaliteiten te laten voor wat ze zijn, maar als het dan zover is en we naderen de slaapkamer dan ken ik maar één ding en dat is puur 'caddy' wezen. Als ze daarna ineens van lauw naar witheet springen, ja, dan heb ik er geen vertrouwen meer in. Dat is zo'n klein gedeelte van m'n karakter. Het is niet eens een gedeelte van m'n karakter, in bed ben ik gewoon een oermens. Nu vind je de rest ineens geweldig, ja hallo.
Je leest het verkeerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar ligt je probleem.
Je wordt ineens weer een AFC, waarom zouden ze die willen?
Daarnaast ben je dan totaal niet congruent - en dus ongeloofwaardig als persoon.
Ik weet hoe belangrijk frames en congruentie zijn en word echt geen AFC. Ik begin er niet eens aan, overdag game ik niet ('s nachts ook niet tot nauwelijks, denk dat ik natural ben, zonder kapsonesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar ligt je probleem.
Je wordt ineens weer een AFC, waarom zouden ze die willen?
Daarnaast ben je dan totaal niet congruent - en dus ongeloofwaardig als persoon.
Lees dit nog eens goed na, die hele tekst is wussy praat man. Dat doe jij al de eerste paar weken? En dan claimen dat je geen afc wordt ~quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:58 schreef MrMoody het volgende:
Ik zeg eerlijk wat ik mooi vind aan haar gedrag en uiterlijk. Probeer te laten zien hoe ik bijzonder ik haar vind (omdat ze dat dan ook echt is). Soms val ik terug in klassieke romantiek (kaartjes met gedichtjes achterlaten bijv). Ik behandel ze gewoon zo goed als ik kan (ik gooi wel net niet mn jas in een regenplas zodat ze eroverheen kan lopen maar je begrijpt het denk ik wel). Meestal vinden ze dat helemaal geweldig.. Maar na een een paar weken of een maand krijg ik dan te horen dat 'ze niet is wie ik denk dat ze is', of dat ze het allemaal geweldig vind; ik doe alles goed en ik vertel alles wat ze ooit heeft willen horen van een man, maar ze weet het niet, ze voelt het niet.. En dan heb ik er weer een goeie vriendin bij
Blijkens dit topic ben ik iig niet de enige die zichzelf een ontzettend toffe boy vindt, die bezig is met ego feeding. Daar als eens over nagedacht?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Lekker uit de hoogte doen kerel. Goed voor je ego. Ik heb m'n VWO diploma al een paar jaar in de pocket hoor hey. Tis dat ik liever een 3 jarige HBO studie volg omdat ik daar in principe genoeg aan heb voor dat wat ik wil gaan doen, in het Engels aan een 'University for applied sciences'. Buiten Nederland bestaat er geen verschil tussen een Hogeschool en een Universiteit, m'n master komt nog welIk ben een creatieveling geen wetenschapper.
Ik denk idd heel erg zwart/wit/goed/slecht en ben nogal impulsief. Ben een ram van sterrenbeeld, wat doe je eraan. Je hebt gelijk, daar moet ik gewoon aan gaan werken. Verliefdheid is niet constant maar voor mij wel een soort graadmeter die me verteld of ik goed zit of niet, misschien dat ik mij daar maar gewoon over heen moet zetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef Mystikvm het volgende:
Jouw vrienden hebben wel gelijk. Een relatie hebben is iets rationeels en staat tegenover jouw impulsieve leefwijze. Ga er een beetje tussenin zitten. Dat is een rationele actie en iets waarvoor je bewust dingen zult moeten laten.
Het is niet dat ik ze meteen overlaad met poezie op een AFC manier. Ik ben een creatieveling, zit ook in een band en schrijf wel eens dingen. Het is allemaal romantisch bedoelt maar ook om die kant van mij met hen te willen delen. Ik hou van diepgang, niet iedereen houd van poezie en filosofie maar op een gegeven moment moet ik wel de diepte in kunnen gaan met haar. Meestal niet meteen de eerste maand, maar omdat het belangrijk voor me is moet ik wel weten of ze dat ook digged.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lees dit nog eens goed na, die hele tekst is wussy praat man. Dat doe jij al de eerste paar weken? En dan claimen dat je geen afc wordt ~
Yup, zo tof dat ik je op m'n blote knieen om advies vraag, sensei-sama.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef AgLarrr het volgende:
Blijkens dit topic ben ik iig niet de enige die zichzelf een ontzettend toffe boy vindt, die bezig is met ego feeding. Daar als eens over nagedacht?
Maar waarom is het dan zo erg als ze een seksuele klik met je voelt? Dat is toch een mooie aanvulling op de rest van je relatie. Als de seks niet goed is, is de relatie ook niet goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:48 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Seks is totaal niet (meer) belangrijk voor me, ik jaag er niet op en ik denk dat ik het daarom ook zo makkelijk krijg. Het zit me dwars dat ik nadat het gebeurd altijd dezelfde zin te horen krijg. "Dit had ik echt niet van je verwacht." Alsof ik er uit zie als een kneus die er niks van bakt en ze vervolgens aangenaam verrast zijn ofzo. 9 van de 10 keer zeggen ze dit. Ik ben wel echt verliefd denk ik, kan dagen lang aan d'r denken en haar ogen voor me zien, vlinders inbegrepen. Maar te horen krijgen dat ze niet had verwacht dat je zo goed zou zijn en dan ineens hopeloos verliefd worden op je, dat helpt niet echt. Dan kan je al gewoon oprotten.
Een relatie aangaan is voor mij geen bewuste keuze. Als ik verliefd ben en hij ook spreek je automatisch steeds meer af, ga je elkaar missen, heb je geen behoefte meer anderen etc. Dat groeit toch vanzelf?quote:Sommige vrienden die wel gewoon relaties hebben, gaven mij het advies om gewoon een keuze te maken. Een relatie is een bewuste keuzen zeggen ze dan, jij bent gewoon verliefd op verliefd zijn. Als je iemand ontmoet en het zit er in, moet je gewoon de keuze voor jezelf maken om je 100% in te zetten en duidelijk zijn. Ik vind dat veel te formeel en vooral niet spontaan. Dan is er toch niks meer aan. Kweenie misschien ben ik te perfectionistisch of heb ik teveel films gekeken ofzo maar dat lijkt me gewoon niks, zo steriel.
Zij was mijn eerste.. Ik zou eerder denken dat zij mij verslaafd heeft gemaakt, aangezien zij de basis was vanwaar ik alles op dat gebied zo'n beetje heb geleerd en uitgebreid..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Xennia het volgende:
Maar waarom is het dan zo erg als ze een seksuele klik met je voelt? Dat is toch een mooie aanvulling op de rest van je relatie. Als de seks niet goed is, is de relatie ook niet goed.
Ben je bang dat jij je ex seksverslaafd hebt gemaakt of zo omdat je zo goed bent in bed? En dat als vrouwen te veel van seks genieten ze dus op termijn ook 20 keer vreemd zullen gaan?
Nja, het is ook vreemd allemaal.. Ik heb ooit psychologie als bijvak gekozen op school, het boek uitgelezen en mezelf proberen te behandelen, met name door positieve affirmatie, en m'n ouders die hartstikke nuchter zijn en me constant vertelden me niet aan te stellen en onder druk zetten.quote:Een relatie aangaan is voor mij geen bewuste keuze. Als ik verliefd ben en hij ook spreek je automatisch steeds meer af, ga je elkaar missen, heb je geen behoefte meer anderen etc. Dat groeit toch vanzelf?
Ik vind eigenlijk dat je vrij bizarre opvattingen hebt van seks, relaties en de andere sekse.
Heb je hulp gekregen bij je depressie en andere persoonlijke problematiek?
Dit ook. Het is gewoon zo lang geleden dat ik serieus ben geweest. De angst dat ik het niet meer in me heb, daardoor wil ik soms te snel gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:01 schreef Ripley het volgende:
Het klinkt alsof je te snel serieus wilt worden. Laat het lekker een tijdje in het midden en heb plezier samen en dan zie je dan wel weer verder.
Een kick krijgen van posten op een forum?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als jij zoals je met deze post doet de tijd neemt om anderen op een bepaalde manier negatief neer te zetten, te veroordelen en zelfs te denkt te kunnen bepalen of iemand wel of geen probleem heeft, hoe lang duurt die kick van het anderen omlaag halen om jezelf beter te voelen over het algemeen? En duurt het langer naarmate je poging tot beledigen groter is, of als je meerdere personen (of zelfs een heel forum) er in 1x in mee neemt? Zorgt die tijdelijke kick er ook voor dat je niet door lijkt te hebben dat je reactie niks aan het topic toevoegt? En maakt het je blind voor het feit dat anderen weten dat de enige reden om anderen omlaag te halen je even beter over jezelf te willen voelen is, en je dus eigenlijk alleen ontevredenheid over jezelf post?
... Ik ben even sprakeloos... Was het dan echt zo makkelijk? Er gaat echt een wereld voor me open nu..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Micson het volgende:
Oke TS, als je er echt zo mee zit is dit mijn simpele stappenplan om ervan af te komen:
Stap 1: Gooi je sjaaltjes, oorbellen, heuptasjes en laaghangende broeken weg
Stap 2: Haal je intelligente kant naar boven, en gebruik deze in gesprekken met mensen van het andere geslacht. Laat de gladde praatjes achterwege.
Stap 3: Je bent klaar en hebt een vriendin
Er waren ook geen argumenten nodig, want heel je post was niks anders dan anderen omlaag halen ('TS is toch een enorme attention whore. Of denk je echt dat dit een serieus 'probleem' is?', 'Dat is helemaal geen probleem, maar gewoon een beetje stoer doen op een forum vol autisten' , 'tenzij je een sociaal incompetente autist bent') en ik wijs je er alleen maar op dat de enige reden waarom iemand de behoefte heeft om anderen omlaag te halen, hoe subtiel dat ook gaat, is om zichzelf beter te voelen, en dat geldt voor de volle 100% van je post.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Een kick krijgen van posten op een forum?Van het rondje dat ik net door het bos heb gerend, daar krijg ik wel een kick van, niet van het ventileren van mijn oprechte mening. Ik probeer ook niemand omlaag te halen of te beledigen, ik geef gewoon eerlijk aan dat ik een vreemde nasmaak krijg van dit topic.
Aangezien dit een land is waarin de vrijheid van meningsuiting geldt, heb ik het recht om te zeggen wat ik denk, en mag ik dus ook mijn twijfels uitspreken over de aard van het probleem van TS. Dat jij dit analyseert als een poging om mijn eigen ontevredenheid te uiten, heb jij ook weer recht op. Helaas is dit totaal niet onderbouwd met argumenten, dus hier kan ik maar een reactie op geven :![]()
Dat jij in de waan bent dat er dingen bestaan als 'afkraakhonger' , en daarom meent dat je geen onderbouwing nodig hebt, vind ik een beetje vreemd. Tevens ben jij nu een bezigheid aan het praktiseren waar je mij de hele tijd van beschuldigt. Je doet allemaal rare negatieve uitspraken over mij en geeft hiervoor geen enkele onderbouwing.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef Canillas het volgende:
[..]
Er waren ook geen argumenten nodig, want heel je post was niks anders dan anderen omlaag halen ('TS is toch een enorme attention whore. Of denk je echt dat dit een serieus 'probleem' is?', 'Dat is helemaal geen probleem, maar gewoon een beetje stoer doen op een forum vol autisten' , 'tenzij je een sociaal incompetente autist bent') en ik wijs je er alleen maar op dat de enige reden waarom iemand de behoefte heeft om anderen omlaag te halen, hoe subtiel dat ook gaat, is om zichzelf beter te voelen, en dat geldt voor de volle 100% van je post.
Het feit dat jij het je oprechte mening geven noemt geeft alleen maar aan hoe erg je het omlaag halen van anderen om jezelf beter te voelen eigen hebt gemaakt, en door daardoor druipt je eigen ontevredenheid er des te meer af. Zoals ik al zei, er was geen onderbouwing nodig omdat het om het achterliggende ging. Je reageert niet op wat hier geschreven wordt, jij reageert je eigen frustraties af, en daar is helemaal niks eerlijk aan.
Je hebt nu weer een post geplaatst met die niet veel anders klinkt dan je vorige en wederom is het geen advies, de Ts heeft er niks aan, niemand kan er niks mee en het voegt niks toe, maar goed jij hebt weer even je oprechte mening kunnen geven, geniet ervan, je afkraakhonger zal weer even gestild zijn en de illusie dat je het niet doet om jezelf beter te voelen is weer even vervuld
Je begrijpt me verkeerd. Ik ben degene die het wel of niet meteen doet. Doe ik het, willen zij er iets aan over houden maar ik niet. Beslis ik het niet te doen omdat ik er meer uit wil halen, wil wachten omdat ik weet dat als het te vroeg gebeurd ik erna niets meer voel, lopen zij weg. Toeval, of ik moet gewoon werken aan m'n karakter. Maar het wordt al steeds duidelijker voor me. Ik neem ze iets kwalijk wat ik ze niet kwalijk mag nemen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef Disana het volgende:
Je komt op mij heel onsympathiek over met je scheiding tussen meisjes die niet meteen met je naar bed willen en meisjes die dat wel doen. De eersten zijn de moeite waard en met hen wil je iets aanknopen, de tweeden zijn jouw liefde niet waard.
Probeer eens te accepteren dat er meisjes zijn die inderdaad niets met je willen, en dat er nog veel meer meisjes zijn die het net als jij fijn vinden met iemand naar bed te gaan en daar misschien ook nog eens een leuke relatie aan over te houden.
Idd. Heb je ooit bij stil gestaan dat dezelfde meisjes die je in een bibliotheek ontmoet misschien ook op een zaterdag uitgaan en dan een goed dansende jongen ontmoeten waar ze mee naar huis gaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik ben degene die het wel of niet meteen doet. Doe ik het, willen zij er iets aan over houden maar ik niet. Beslis ik het niet te doen omdat ik er meer uit wil halen, wil wachten omdat ik weet dat als het te vroeg gebeurd ik erna niets meer voel, lopen zij weg. Toeval, of ik moet gewoon werken aan m'n karakter. Maar het wordt al steeds duidelijker voor me. Ik neem ze iets kwalijk wat ik ze niet kwalijk mag nemen.
Ik denk dat je eens stil moet staan bij je dubbele standaard: meisjes die meteen willen, verliezen jouw aandacht. Maar je gaat er wel eerst overheen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik ben degene die het wel of niet meteen doet. Doe ik het, willen zij er iets aan over houden maar ik niet. Beslis ik het niet te doen omdat ik er meer uit wil halen, wil wachten omdat ik weet dat als het te vroeg gebeurd ik erna niets meer voel, lopen zij weg. Toeval, of ik moet gewoon werken aan m'n karakter. Maar het wordt al steeds duidelijker voor me. Ik neem ze iets kwalijk wat ik ze niet kwalijk mag nemen.
Je denkt te veel na, bent een poseur. Je stippelt stappen uit en regels, in plaats van dat je jezelf de ruimte geeft om echt te zijn wie je bent. Stel je zelf eens wat eerlijker en minder op de buitenwereld gericht op en ga terug naar je basis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:36 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Dit ook. Het is gewoon zo lang geleden dat ik serieus ben geweest. De angst dat ik het niet meer in me heb, daardoor wil ik soms te snel gaan.
En wat voor type vrouwen heb je dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom ze het bij jou zo gaat, weet ik niet. Daarvoor moet ik jou goed kennen en jou observeren in je omgang met vrouwen. Ik heb ook niet de rest van de posts gelezen dus ik weet niet of je iets extras hebt vermeld, maar ik type wat de evolutionaire psychologen denken over hoe vrouwen een man kiezen en voor welke doel.
Wat betreft mannen, zijn er twee soorten mannen. De "cad" en de "dad".
De cad is spannend, gezellig, spontaan, knap, enz. Die zijn leuk op feestjes, weten goed hoe ze moeten flirten , kleding zich goed, enz.
De dad is lief, betrouwbaar, succesvol en kan steun aanbieden aan een meisje.
De meeste vrouwen hebben geen probleem om een gezellig tijd met een cad te hebben. Ze verwachten ook niet van de cad dat hij de rol van een "provider"gaat nemen. Daarom vinden veel vrouwen het niet erg om een korte relatie te hebben met een cad.
Maar als je de rol van de dad wil nemen, dus de man waarmee ze een serieuze relatie willen hebben en een potentiele toekomst mee opbouwen, dan gaan ze je daar heel hard en regelmatig op testen.
Dan gaan ze kijken naar wat voor toekomst je zal hebben (heb je een goede baan of ben je bezig met een goede studie, heb je ambities of doorzettingsvermogen). Ze gaan kijken of je betrouwbaar bent. Ze gaan kijken of je echt voor hen wil gaan. Dan gaan ze niet meteen met je naar bed, maar ze willen weten of je moeite voor hen zal doen of niet. Daarom gaan ze hard to get spelen. Ze willen weten hoe serieus je echt bent.
Van wat je in je OP hebt geschreven, heb je de cad kwaliteiten. Dus een vrouw zover krijgen om met jou op naar huis te gaan is geen probleem. Maar heb je de dad kwaliteiten?
Je moet trouwens niet denken dat je OF cad OF dad bent. Je kan beide kwaliteiten hebben. Maar de meeste mannen hebben dat niet. De mannen die dat wel hebben krijgen natuurlijk de meest gewilde vrouwen.
Maar ik lieg ze niet voor. Ik doe het omdat ik het wil, en zij het wil. Ik maak duidelijk dat ik er geen toekomst in zie, maar haar wel mag en aantrekkelijk vind. En daar is ze ok mee, totdat het is gebeurd en zij ineens wel een toekomst ziet maar ik al eerder duidelijk heb gemaakt dat ik dat vroeger en nu niet zie gebeuren. Het is misschien fout dat ik het de volgende keer weer doe terwijl ik uit ervaring weet dat de kans groot is dat ook zij erna weer terugkrabbelt. Maarja ik ben gewoon duidelijk geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:13 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat je eens stil moet staan bij je dubbele standaard: meisjes die meteen willen, verliezen jouw aandacht. Maar je gaat er wel eerst overheen.
Volgens mij heb je echt niet door hoe gedateerd je denkt over meisjes die 'het' wel en 'het' niet doen. De eersten zijn bij voorbaat geen relatie-materiaal, voor de tweeden bepaal jij wel even dat ze meer waard zijn omdat jij 'het' niet met ze doet. Word eens wakker, ook vrouwen leven in de eenentwintigste eeuw.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Maar ik lieg ze niet voor. Ik doe het omdat ik het wil, en zij het wil. Ik maak duidelijk dat ik er geen toekomst in zie, maar haar wel mag en aantrekkelijk vind. En daar is ze ok mee, totdat het is gebeurd en zij ineens wel een toekomst ziet maar ik al eerder duidelijk heb gemaakt dat ik dat vroeger en nu niet zie gebeuren. Het is misschien fout dat ik het de volgende keer weer doe terwijl ik uit ervaring weet dat de kans groot is dat ook zij erna weer terugkrabbelt. Maarja ik ben gewoon duidelijk geweest.
Als er meer is dan fysieke aantrekkingskracht, dan wacht ik liever. Hoe langer ik ermee wacht & haar beter leer kennen, des te meer betekenis het voor me zal hebben.. Tis dan best lastig als het op niks uitloopt, terwijl je jezelf zo open hebt gesteld en ik voor mijn doen zoveel tijd & energie in iemand heb gestoken. M'n fout is dat ik dat mezelf & hen kwalijk neem, mezelf vervolgens vertel dat ik d'r gewoon had moeten pakken en er een aantal meisjes de lul gaan zijn, en dan zijn we weer bij het begin. Dat wraakzuchtige moet stoppen. Het is hun schuld niet..
Waar heb je het in hemelsnaam over? Het heeft niets te maken met meisjes die 'het' wel of niet doen, het gaat om het 'draaien'. Volgens mij zit je zelf ergens mee en lees je alleen wat je wil lezen. Ik zeg dat IK het doe. IK bepaal wat ik in iemand anders zie en daar vervolgens mee omga en ben daar van te voren eerlijk over. En uiteindelijk draaien ZIJ, niet IK. Voel je toch niet zo snel gediscrimineerd..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:59 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heb je echt niet door hoe gedateerd je denkt over meisjes die 'het' wel en 'het' niet doen. De eersten zijn bij voorbaat geen relatie-materiaal, voor de tweeden bepaal jij wel even dat ze meer waard zijn omdat jij 'het' niet met ze doet. Word eens wakker, ook vrouwen leven in de eenentwintigste eeuw.
Je begrijpt me nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:15 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? Het heeft niets te maken met meisjes die 'het' wel of niet doen, het gaat om het 'draaien'. Volgens mij zit je zelf ergens mee en lees je alleen wat je wil lezen. Ik zeg dat IK het doe. IK bepaal wat ik in iemand anders zie en daar vervolgens mee omga en ben daar van te voren eerlijk over. En uiteindelijk draaien ZIJ, niet IK. Voel je toch niet zo snel gediscrimineerd..
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:23 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
En wat voor type vrouwen heb je dan?
Misschien heb je nog geen match gevonden en is er niets dat je hier aan kunt doen. Kan dat niet gewoon?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef MrMoody het volgende:
Ik volg al een tijdje verschillende topics op de fora hier en vind het allemaal prachtig. Nu na een jaar toch maar een account gemaakt om gezellig mee te kunnen doen *hoera*. Ik lees vaak heel mooie replies en ben onder de indruk dat er toch heel wat intelligente leden zijn met veel levenservaringblabla nou daar komt ie dan..
Ik zit met een probleem. Ik kom geen vrouwelijke aandacht te kort, ga bijna nooit alleen naar huis na een avondje stappen enz. Niet dat ik loop te jagen (integendeel zelfs), ik wil mezelf gewoon vermaken (en doe dat dan ook) en als vanzelf komen er mensen op me af, hartstikke leuk & gezellig allemaal, maar toch voel ik me ergens een beetje eenzaam..
Als ik een dame ontmoet waar ik wel echt potentieel in zie, waar ik meer mee zou willen delen dan alleen seks, iemand die ik oprecht beter zou willen leren kennen, dan loopt het altijd fout. Dan ben ik 'te aardig' of dan is ze 'niet wie ik denk dat ze is', 'it's not you it's me' bullshit. De goeie komen gewoon altijd weg en ik snap het niet.
Als ik een dame ontmoet, en we hebben het leuk maar we liggen voor ik het weet onder de dekens, waardoor ik al snel m'n verdere interesse verlies, dan willen ze altijd meer. Als ik beslis niet zo snel zo ver te willen gaan vanwege 'wife potential' dan peren ze 'm altijd. Ik heb het niet over clubchicks (duh), bij wijze van spreken zou ik iemand in een bibliotheek ontmoeten, zou het alsnog gebeuren. Altijd.
Al jaren breek ik m'n hoofd erover. Projecteer ik misschien onbewust mijn eigen bindingsangst? Ik ben altijd mezelf, heb nauwelijks een sociaal masker op en ben altijd open & eerlijk tegenover de andere sekse (Ik ben geen player, players gebruiken leugens).
Waarom knappen vrouwen af op mijn eerlijkheid en lijken ze het fijner te vinden als je ruwer en ongevoeliger bent (waardoor ik mijn interesse verlies)?
LInedancer?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:09 schreef MrMoody het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er dan zo triest aan me zou moeten zijn. Ik studeer aan de hogeschool, heb genoeg interessante hobbies (ben danser in m'n vrije tijd) en verdien verder redelijk aan m'n bijbaan, waardoor ik het me kan veroorloven om gewoon lekker uit te gaan. Wat dan!?
Hoe bedoel je dat? Als je toch eerlijk bent tegen meisjes die je alleen wilt neuken, hoe zit het dan met wraak en ''de lul zijn''?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:44 schreef MrMoody het volgende:
Als er meer is dan fysieke aantrekkingskracht, dan wacht ik liever. Hoe langer ik ermee wacht & haar beter leer kennen, des te meer betekenis het voor me zal hebben.. Tis dan best lastig als het op niks uitloopt, terwijl je jezelf zo open hebt gesteld en ik voor mijn doen zoveel tijd & energie in iemand heb gestoken. M'n fout is dat ik dat mezelf & hen kwalijk neem, mezelf vervolgens vertel dat ik d'r gewoon had moeten pakken en er een aantal meisjes de lul gaan zijn, en dan zijn we weer bij het begin. Dat wraakzuchtige moet stoppen. Het is hun schuld niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |