Lees mijn post eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, je zit inderdaad nog geen servers in de fik te zetten, maar om nou online te gaan schelden in een Twente-forum... Tja, het komt op mij een beetje sneu over.
Maar jij bent voor Ajax, dus is een reactie in een Twente topic dat alles wat met Ajax te maken heeft mooier is, is overbodig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Zei ik dat die van FCT slecht waren? Ik vond die van Ajax mooier ja. En
! Jullie verkrachten YNWA toch of wat.
[..]
Kneus!
Doet Mido mee?quote:
Naja, ik blijf me afvragen wat je uberhaupt in een Twente topic komt doen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lees mijn post eensVolgens mij was het pcp die kneus zei, vandaar mijn reactie "Kneus" met de
Ik kom zo nu en dan in het FCT topic ja, dus? Genoeg FCT mensen in het Ajax topic. En hoezo "echte"?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik blijf me afvragen wat je uberhaupt in een Twente topic komt doen?
Als "echte" Ajax-supporter toch op raadselachtige wijze geen kaartje kunnen krijgen ofzo knul?
Nah, maak me gek, scan je kaartje voor morgen eens even in...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kom zo nu en dan in het FCT topic ja, dus? Genoeg FCT mensen in het Ajax topic. En hoezo "echte"?
"Internet-hooligan"quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, maak me gek, scan je kaartje voor morgen eens even in...
Ben echt reuze benieuwd namelijk of je niet slechts een internet-hooligan bent.
Kan me namelijk niet voorstellen dat een echte stadionsupporter een "strijd" op internet zou willen voeren.
En voordat je nu met een "Ik heb geen scanner"-uitvlucht komt; een foto is ook goed hoor.
Waarom verkrachten ze bij Ajax Que, sera, sera? ...Oh nee, Ajacieden kunnen zingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Internet-hooligan". Ik verlaag me niet naar hooligan niveau, snap je probleem eigenlijk niet. Je beschuldigt mij van "internet-hooligan". Waarom? Omdat ik kneus zei? Omdat ik vroeg waarom jullie YNWA verkrachten? Ben ik dan een hooligan? En strijd, ik heb alleen gezegd dat ik Ajax-spandoeken mooier vindt, als reactie omdat iemand zei dat die van Ajax klein en zielig waren(bijv. die van de bekerfinale). Maar jij trekt snel je conclusies zo te zien, good for you. En ik heb geen kaartje, dus?? Het was binnen een dag of 2 uitverkocht. Ben ik nu geen supporter? Mijn oom werkt al jaren bij Ajax, ik ben Amsterdammer en altijd al voor Ajax geweest. Maar als jij er anders over denkt, fijn
"Knul"
Que, sera , sera wordt nauwelijks gezongen. Was een hele tijd geleden dat het voor het laatst massaal gebeurde, het is niet dat het voor elke wedstrijd wordt gezongenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom verkrachten ze bij Ajax Que, sera, sera? ...Oh nee, Ajacieden kunnen zingen.
Wacht even hoor... Je komt hier, in een FC Twente topic vertellen hoe goed je clubje is, hoeveel beter ze zijn dan Twente, op welke gebieden Twente minder dan Ajax is, etc.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Internet-hooligan". Ik verlaag me niet naar hooligan niveau, snap je probleem eigenlijk niet. Je beschuldigt mij van "internet-hooligan". Waarom? Omdat ik kneus zei? Omdat ik vroeg waarom jullie YNWA verkrachten? Ben ik dan een hooligan? En strijd, ik heb alleen gezegd dat ik Ajax-spandoeken mooier vindt, als reactie omdat iemand zei dat die van Ajax klein en zielig waren(bijv. die van de bekerfinale). Maar jij trekt snel je conclusies zo te zien, good for you. En ik heb geen kaartje, dus?? Het was binnen een dag of 2 uitverkocht. Ben ik nu geen supporter? Mijn oom werkt al jaren bij Ajax, ik ben Amsterdammer en altijd al voor Ajax geweest. Maar als jij er anders over denkt, fijn
"Knul"
Ja inderdaad, want ik zat hier jaren geleden nog niet ofzo... Newbiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef Scorpie het volgende:
Kastanova die als eckte successupporter anderen voor internethooli uitmaakt, ik vermaak me kostelijk.
Dus je verwacht dat ik als student ff een SSC kan kopen? Want alle CC houders hebben geen kaarten kunnen bemachtigen, dus aub, denk ff na voordat je iets zegt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht even hoor... Je komt hier, in een FC Twente topic vertellen hoe goed je clubje is, hoeveel beter ze zijn dan Twente, op welke gebieden Twente minder dan Ajax is, etc.
En terwijl je dáár dan wel tijd voor hebt, heb je in die twee dagen géén tijd gehad om een kaartje te halen voor de beslissende kampioenswedstrijd van datzelfde clubje?
Nee inderdaad, klinkt als een echte supporter waar Ajax onwijs veel aan heeft.
En wat toevallig dat ik dit al wist te voorspellen ook, ik zal de glazen bol maar weer opbergen nu...
Blijft toch typisch, dat de "supporters" die op het internet telkens de confrontatie opzoeken (YNWA verkrachten, jullie maken mindere spanddoeken, etc.) in real life hun clubje niet eens in het stadion aan gaan moedigen.
Maar hey, dankzij mensen als jullie zit morgen iedereen buiten Amsterdam voor Twente te juichen, dus bij deze: Bedankt kerel!.
Man, je hebt misschien drie keer in het Twente topic gepost 2 jaar geleden, dus doe niet alsof je een supporter van het eerste uur bentquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want ik zat hier jaren geleden nog niet ofzo... Newbie.
ik geef hem een hint.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Man, je hebt misschien drie keer in het Twente topic gepost 2 jaar geleden, dus doe niet alsof je een supporter van het eerste uur bentvolgens mij kan je nog niet eens drie basisspelers van Twente opnoemen
Je kan geen fan zijn als je niet in het topic post?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Man, je hebt misschien drie keer in het Twente topic gepost 2 jaar geleden, dus doe niet alsof je een supporter van het eerste uur bentvolgens mij kan je nog niet eens drie basisspelers van Twente opnoemen
Strijd aangaan om het aantal spandoeken en een liedjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat ik als student ff een SSC kan kopen? Want alle CC houders hebben geen kaarten kunnen bemachtigen, dus aub, denk ff na voordat je iets zegt.En een beetje strijd is ook zó erg heh, gaan mensen dood aan, gelukkig ben jij er nog
. Ik raad je wel aan om in de toekomst eerst ff dingen uit te zoeken voordat je onzing verkondigt.
Dat bedoel ik, kennelijk geef jij je geld liever uit aan je biertje e.d. in plaats van aan je club...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je verwacht dat ik als student ff een SSC kan kopen? Want alle CC houders hebben geen kaarten kunnen bemachtigen, dus aub, denk ff na voordat je iets zegt.En een beetje strijd is ook zó erg heh, gaan mensen dood aan, gelukkig ben jij er nog
.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kennelijk geef jij je geld liever uit aan je biertje e.d. in plaats van aan je club...
Niets mis mee, maar ga hier dan niet de die-hard supporter uithangen met je gebrabbel over spanddoeken e.d.
Je lult alsof je ze bij Ajax zelf zit te schilderen, maar nu blijkt dat je alleen Ajax-supporter bent als het niet teveel geld kost.
En zoals ik direct al zei; lever die strijd even lekker in het stadion (oh wacht. ) en niet als een klein kind op een internet forum, daar wordt namelijk niemand ook maar 1 haar beter van.
En je clubje al helemaal niet.
Het is dezelfde retoriek als kastanova gebruikt. Drogredeneringen en vervolgens de stoere Twente supporter uithangen. Misschien snapt hij het nu, of hij is dom en snapt het nooit.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je kan geen fan zijn als je niet in het topic post?ik ben al jaren fan van Twente, heb al jaren een jaarkaart, maar post hier nog maar enkele maanden.
deftige woorden:{²quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is dezelfde retoriek als kastanova gebruikt. Drogredeneringen en vervolgens de stoere Twente supporter uithangen. Misschien snapt hij het nu, of hij is dom en snapt het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |