Lekker dealen in de Indische Buurt of de Stipheldenbuurt...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Als hij niet zo goed kon voetballen was hij nou bitches aan het dealen in Almere.
Wel een tijdje inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo zag hij er toch altijd uit bij Barend en van Dorp?
Klopt.quote:
Reden dat ik niet kijk.quote:
Verenigd Koninkrijkquote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef inZanity het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd waar Foppe heengaat. Moet volgens mij wel echt een pauperland zijn als het niet eens lid van de FIFA is...
Zei hij dat? Niet-leden.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:31 schreef inZanity het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd waar Foppe heengaat. Moet volgens mij wel echt een pauperland zijn als het niet eens lid van de FIFA is...
Immers, Vicento en Steijn staan daar blindequote:Op maandag 23 mei 2011 22:36 schreef Mr.Badjas het volgende:
Hij stond niet meer op de bar toen Immers dat zong?!
Jaquote:
Hij zei er ook bij dat het een ontwikkelingsland is en dat is Monaco volgens mij nou niet bepaaldquote:Op maandag 23 mei 2011 22:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik gok dan op Monaco, geld zat daar. En anders Frans-Guyana.
Frans-Guyana dan, daar komt Maluda ook vandaan zal wel wat talent zittenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:41 schreef inZanity het volgende:
Hij zei er ook bij dat het een ontwikkelingsland is en dat is Monaco volgens mij nou niet bepaald
Zou nog best eens kunnen. Kwam die Fortuné die toen bij Utrecht zat daar ook niet vandaan?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Frans-Guyana dan, daar komt Maluda ook vandaan zal wel wat talent zitten
Geen ideequote:Op maandag 23 mei 2011 22:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou nog best eens kunnen. Kwam die Fortuné die toen bij Utrecht zat daar ook niet vandaan?
maar die zitten niet bij de FIFA, arme Foppequote:Op maandag 23 mei 2011 22:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Frans-Guyana dan, daar komt Maluda ook vandaan zal wel wat talent zitten
Dat was nou juist het hele puntquote:Op maandag 23 mei 2011 22:56 schreef Waaghals het volgende:
[..]
maar die zitten niet bij de FIFA, arme Foppe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |