Bij mij zijn het 'de heren van NuSport.'quote:Op maandag 23 mei 2011 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Die Driessen gedichtjes zijn altijd als genoeg voor mij om snel weg te zappen
Ik denk dat hij op FOK! zit.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Die Michel Abbink zit de hele uitzending gewoon aan z'n lul te trekken denk ik zo zit ie erbij
Vroeger was je een nerd als je iets van computers wist, nu ben je een nerd als je een profiel op Hyves o.i.d. hebt. Wat een devaluatie...quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:04 schreef JaneDoe het volgende:
sander lantinga.. wanneer gaat die man weer eens een frisse douche nemen
tis toch al bijna 5 jaar geleden schat ik zo in
Zijn vriendin heeft hem een koek gegeven toen hij voor de zoveelste keer in het afvoerputje goederen loste...quote:
niet te weinig ook!!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef pablo1989 het volgende:
Hedwiges Maduro epileert zijn wenkbrauwen
Ja niet zo zuinig ookquote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef pablo1989 het volgende:
Gedwongen of vrijwillig?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef pablo1989 het volgende:
en volgens mij volgt hij ook t dieet van van der meijde: broodje kameel met pindasausquote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef pablo1989 het volgende:
Kan niet. Kan niet gewoon.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook mensen die dit programma wel kijken en VI niet of dit in ieder geval leuker vinden?
Wtfquote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Als hij niet zo goed kon voetballen was hij nou bitches aan het dealen in Almere.
Tja, tis een beetje als "Truckers on Ice" en "Met de Billen Bloot". Ze profiteren van VI...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook mensen die dit programma wel kijken en VI niet of dit in ieder geval leuker vinden?
Dat doet ie dan gratis in zijn vrije tijd.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Wtf? Dan verkocht ie eerder z'n kontje in de Bijlmer, check die wenkbrauwen
ik vind dat programma met die vechtende dwergen een betere vergelijkingquote:Op maandag 23 mei 2011 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, tis een beetje als "Truckers on Ice" en "Met de Billen Bloot". Ze profiteren van VI...
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik vind dat programma met die vechtende dwergen een betere vergelijking
Lekker dealen in de Indische Buurt of de Stipheldenbuurt...quote:Op maandag 23 mei 2011 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Als hij niet zo goed kon voetballen was hij nou bitches aan het dealen in Almere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |