Top 3 is voor mij dan bekend, maar daarna in jouw scenario?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef Bombvis het volgende:
Twente speelt toch wel gelijk, psv wint in grunn, Feyenoord wint met 9-3 van NEC, Ado wint met 0-7 bij Heracles en Utrecht speelt gelijk
De familie Barend komen uit Amsterdam en zijn dus ook voor Ajax, op zich niets mis mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik geloof niet dat Frits Barend nou zo goed ingevoerd is, maar Vink?!
Drie scheidsrechters uit de buurt van Enschede "mogen niet", maar waar is Vink eigenlijk geboren? Noordwijkerhout. Mmm... vaag...
Vink heeft toch een tijd lang een seizoenkaart voor feyenoord gehad?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef J2T het volgende:
Boe fucking hoe, oh nooos! Vink komt uit Noordwijkerhout, hij zal vast wel een jood zijn! Ga lekker anders de calimero uithangen.
Feyenoord kwalificeert zich voor de play-offs, behaalt de felbegegeerde Europa League-plek en wint de finale ten koste van Inter Milaan met 4-0quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Top 3 is voor mij dan bekend, maar daarna in jouw scenario?
Ja en volgens geruchten Blom bij Ajax.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Vink heeft toch een tijd lang een seizoenkaart voor feyenoord gehad?
Nee, zijn vader blijkbaar wel. Maar dit heeft toch niets met deze wedstrijd te maken?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Vink heeft toch een tijd lang een seizoenkaart voor feyenoord gehad?
ik reageerde in het topic 'Vink fluit Ajax-Twente' op een regel 'Het zal wel een jood zijn'. Vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, zijn vader blijkbaar wel. Maar dit heeft toch niets met deze wedstrijd te maken?
dat vroeg ik niet, ik impliceerde dat ik dan het rijtje van 1-9 te zien zou krijgen, maar neequote:Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Feyenoord kwalificeert zich voor de play-offs, behaalt de felbegegeerde Europa League-plek en wint de finale ten koste van Inter Milaan met 4-0
ah sorry, vaak wordt gezegd dat als je Feijenoord supporter bent automatisch tegen ajax bent. Ik dacht dat je dat bedoelde.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef muzas het volgende:
[..]
ik reageerde in het topic 'Vink fluit Ajax-Twente' op een regel 'Het zal wel een jood zijn'. Vandaar mijn vraag.
Ik ga na gister nergens meer automatisch vanuitquote:Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef eight het volgende:
[..]
ah sorry, vaak wordt gezegd dat als je Feijenoord supporter bent automatisch tegen ajax bent. Ik dacht dat je dat bedoelde.
Uh, even denken.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Top 3 is voor mij dan bekend, maar daarna in jouw scenario?
Hahaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef Bombvis het volgende:
Twente speelt toch wel gelijk, psv wint in grunn, Feyenoord wint met 9-3 van NEC, Ado wint met 0-7 bij Heracles en Utrecht speelt gelijk
nu, op dit moment.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie weet wanneer de scheidsrechter officieel wordt aangewezen?
NU!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie weet wanneer de scheidsrechter officieel wordt aangewezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |