0-5 voor ADO, Feyenoord - NEC 3-0, FC Utrecht wint niet en ik ben tevredenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voorspellingen voor HERACLES - ADO? Ik hoop op winst voor mijn Heracles, maar ADO is niet makkelijk dus met gelijkspel ben ik ook zeer tevreden.
Welnee joh. Daar zijn wij tukkers veel te nuchter voor.quote:
ben benieuwd...rilquote:Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Let maar op, het gaat hels worden in de Arena zometeen.
sopcast : superbeeld en gratischquote:Op zondag 15 mei 2011 12:24 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel kost een stream bij UPC digital eigenlijk?
Tja, qua spel is Twente beter.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt zwak hé, elke keer als ze vragen waarom iemand denkt dat Ajax wint, zeggen ze allemaal omdat ze thuis spelen
Het staat er nota bene bij in welk topic je dat kan besprekenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:26 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Kan iemand mij de channel voor livestream via PM doorgeven?
Dat mag toch wel? Zo niet, excuses.
Bij Ajax wel blijkbaarquote:Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn zo'n oproepen aan het publiek nog echt nodig voor zo'n wedstrijd ?
True. Maar dat is toch ook vaak een voordeel? Twente is fysiek sterker, speelt langer bij elkaar, heeft meer ervaring en met janssen en Ruiz twee gasten die zo'n potje kunnen beslissen. Maar vorige week toonde aan, ondanks dat ook ik als Ajacied vond dat Twente beter was, dat Ajax wel degelijk kansen kan krijgen als het maar durft te voetballen. En in voetbal wint niet altijd de beste, gelukkig.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt zwak hé, elke keer als ze vragen waarom iemand denkt dat Ajax wint, zeggen ze allemaal omdat ze thuis spelen
Ik denk ook altijd dat PSV thuis sterker is, blijkbaar niet...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:30 schreef 0634 het volgende:
[..]
True. Maar dat is toch ook vaak een voordeel? Twente is fysiek sterker, speelt langer bij elkaar, heeft meer ervaring en met janssen en Ruiz twee gasten die zo'n potje kunnen beslissen. Maar vorige week toonde aan, ondanks dat ook ik als Ajacied vond dat Twente beter was, dat Ajax wel degelijk kansen kan krijgen als het maar durft te voetballen. En in voetbal wint niet altijd de beste, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |