ben benieuwd...rilquote:Op zondag 15 mei 2011 12:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Let maar op, het gaat hels worden in de Arena zometeen.
sopcast : superbeeld en gratischquote:Op zondag 15 mei 2011 12:24 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel kost een stream bij UPC digital eigenlijk?
Tja, qua spel is Twente beter.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt zwak hé, elke keer als ze vragen waarom iemand denkt dat Ajax wint, zeggen ze allemaal omdat ze thuis spelen
Het staat er nota bene bij in welk topic je dat kan besprekenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:26 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Kan iemand mij de channel voor livestream via PM doorgeven?
Dat mag toch wel? Zo niet, excuses.
Bij Ajax wel blijkbaarquote:Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn zo'n oproepen aan het publiek nog echt nodig voor zo'n wedstrijd ?
True. Maar dat is toch ook vaak een voordeel? Twente is fysiek sterker, speelt langer bij elkaar, heeft meer ervaring en met janssen en Ruiz twee gasten die zo'n potje kunnen beslissen. Maar vorige week toonde aan, ondanks dat ook ik als Ajacied vond dat Twente beter was, dat Ajax wel degelijk kansen kan krijgen als het maar durft te voetballen. En in voetbal wint niet altijd de beste, gelukkig.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt zwak hé, elke keer als ze vragen waarom iemand denkt dat Ajax wint, zeggen ze allemaal omdat ze thuis spelen
Ik denk ook altijd dat PSV thuis sterker is, blijkbaar niet...quote:Op zondag 15 mei 2011 12:30 schreef 0634 het volgende:
[..]
True. Maar dat is toch ook vaak een voordeel? Twente is fysiek sterker, speelt langer bij elkaar, heeft meer ervaring en met janssen en Ruiz twee gasten die zo'n potje kunnen beslissen. Maar vorige week toonde aan, ondanks dat ook ik als Ajacied vond dat Twente beter was, dat Ajax wel degelijk kansen kan krijgen als het maar durft te voetballen. En in voetbal wint niet altijd de beste, gelukkig.
Nou ja, dat van die megadoeken is wel even handig, dat ze daar vooraf over waarschuwenquote:
Gaan we nu al de schuld van het verlies van Ajax bij de scheids neerleggen ja?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:04 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor om Ajax genaaid te zien worden door Vink.
Voorbereiding is het halve werk hé.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gaan we nu al de schuld van het verlies van Ajax bij de scheids neerleggen ja?
Klinkt heftig! Kijken of Twente het hoofd koel kan houden...quote:
Hap :pquote:Op zondag 15 mei 2011 12:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gaan we nu al de schuld van het verlies van Ajax bij de scheids neerleggen ja?
Wat moet ik in de stad?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef Geo3kant het volgende:
Wat doen jullie nog op Fok! ? Moeten jullie niet de stad in ?Ik wist wel dat jullie aan het opscheppen waren en de zolder niet af komen..
De hele stad is dichtgeisoleerd. marathon hierquote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef Geo3kant het volgende:
Wat doen jullie nog op Fok! ? Moeten jullie niet de stad in ?Ik wist wel dat jullie aan het opscheppen waren en de zolder niet af komen..
Klinkt niet heftigquote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Klinkt heftig! Kijken of Twente het hoofd koel kan houden...
Oke voor jou 'waarom ben je niet in amsterdam'quote:
Buiten? Wat is dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef Geo3kant het volgende:
Ikkan niet naar Amsterdam, moet na de wedstrijd richting maastricht ....quote:Op zondag 15 mei 2011 12:33 schreef Geo3kant het volgende:
Ja sorry ik ben de Kuip gewend, daar zingen ze wél doorquote:Op zondag 15 mei 2011 12:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klinkt niet heftigis maar effe..
let maar op als twente scoort zijn ze stil
ik kan de wijk niet uit. allemaal hekken vanwege marathon. en tevens is mijn fiets brak dus zou ik helemaal naar de stad moeten lopen waar je al 45 minuten over doet. dan 15 wachten op trein. 45 minuten in trein, + evt vertraging en dan zit je.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oke voor jou 'waarom ben je niet in amsterdam'
Feest vieren, je lam zuipen (dat is blijkbaar 'social protocol')..
Zo gaat dat bij ons (PSV), 2 uur van te voren of al eerder naar de stad, gezellig doen, dan naar de wedstrijd
Ik ken niemand die met me mee wil naar A'damquote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oke voor jou 'waarom ben je niet in amsterdam'
Feest vieren, je lam zuipen (dat is blijkbaar 'social protocol')..
Zo gaat dat bij ons (PSV), 2 uur van te voren of al eerder naar de stad, gezellig doen, dan naar de wedstrijd
en hier is de hele wijk voor twente. ga ik iedereen uitlachennnnn. hihiquote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken niemand die met me mee wil naar A'dam
Ik denk dat straks de hele wijk voor de deur staat te trollen..quote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en hier is de hele wijk voor twente. ga ik iedereen uitlachennnnn. hihi
het zijn 60% bejaarden.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk dat straks de hele wijk voor de deur staat te trollen..helemaal niets..
Correctie: Ik denk dat straks de hele wijk voor de deur komt aan (rollator) rollen..quote:
ach, er ligt helaas een lieve groep bejaarden ziek op bed.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Correctie: Ik denk dat straks de hele wijk voor de deur komt aan (rollator) rollen..helemaal niets..
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:41 schreef Qwea het volgende:
wacht ff hoor... ik was in de veronderstelling dat die wedstrijd live op tv kwam... niet dus?
Wel live online te kijken?
Tuurlijk niet live op 'de normale zenders'..quote:Op zondag 15 mei 2011 12:41 schreef Qwea het volgende:
wacht ff hoor... ik was in de veronderstelling dat die wedstrijd live op tv kwam... niet dus?
Wel live online te kijken?
Waren ze dat 3 jaar geleden ook?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en hier is de hele wijk voor twente. ga ik iedereen uitlachennnnn. hihi
Heb je een sopcast nummer voor mij ?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tuurlijk niet live op 'de normale zenders'..op eredivisie, je kunt het via stream kijken. Ik kan je wel een pm sturen hoe het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |