abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96668249
ik ga denk ik maar niet voor hem (:
niet geschoten
is altijd vrede :D
pi_96668334
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 20:51 schreef SumoCyco het volgende:
ik ga denk ik maar niet voor hem (:
Godzijdank!
pi_96686109
Er zijn echt tig andere leuke jongens die een veel betere keuze zijn om je hart aan te verliezen ;)

*O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96686200
Op je 19e 100 chickies gepaald hebben, ergens heb ik wel respect voor deze jochie.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_96686445
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
Op je 19e 100 chickies gepaald hebben, ergens heb ik wel respect voor deze jochie.
Je bedoelt dat jij wat slechter bent in het uit je duim zuigen van dat soort getallen? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96686689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bedoelt dat jij wat slechter bent in het uit je duim zuigen van dat soort getallen? :D
Toen ik 19 was zat ik niet op dat getal, hell, nu ik 28 ben raak ik de 100 niet eens. Dus misschien moet ik beter leren playen, al dan niet beter leren liegen over mijn playen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_96694949
Dus... Hij zoent niet tijdens de seks, want dat vindt hij te intiem?
Maar met jou zoende hij wel.

En hij heeft al 5 dagen niks gedaan, en dat is een bewijs dat hij veranderd is?

Wat denk je zelf? Relatiemateraal of niet?:P
pi_96701696
Jezus TS, ik hoop echt niet dat je al die onzin van hem gelooft. :') Natuurlijk, hij kan wel zeggen dat hij normaal nooit meisjes zoent, omdat ie eerst verliefd moet zijn. Wanneer hij jou dus zoent is het ZOOOO speciaal, dat jij vervolgens met open ogen in de val trapt. :W

Wees minder naïef, alsjeblieft.
pi_96701786
Gewoon voor gaan. Hij kan je vast wel wat dingetjes leren voor het uitgaat.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:11:49 #62
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_96701852
Kan TS wel zelfstandig poepen als ze deze keuze niet eens kan maken?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_96708982
Hoe kom je eigenlijk aan die getallen?
pi_96762582
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:03 schreef kippiedippie het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die getallen?
die vertelt hij mij, hij heeft iets raars in z'n hoofd en dat telt alles (het is echt creepy maar hij doet het ook als je met hem chill, dan verteld hij je aan 't einde van de dag hoe veel knuffels je hebt gegeven of hoevaak je een woord hebt gezegd ofzo), ik zie hem wss vavond of anders morgen weer, dus ik kijk even hoe het loopt
niet geschoten
pi_96763800
wat voor dope gebruikte hij dan?

verder zou ik onder geen beding iets serieus met hem beginnen. hij's wellicht geschikt als vriend/neukertje om lol mee te hebben. geen idee of je daar aan toe bent. maar tis geen relatiemateriaal als ik het zo eens zie op die op.

edit. indien neukertje: altijd met condoom en laat je gereheld testen dan op allerhande soa ongein
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_96776496
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef simmu het volgende:
wat voor dope gebruikte hij dan?

verder zou ik onder geen beding iets serieus met hem beginnen. hij's wellicht geschikt als vriend/neukertje om lol mee te hebben. geen idee of je daar aan toe bent. maar tis geen relatiemateriaal als ik het zo eens zie op die op.

edit. indien neukertje: altijd met condoom en laat je gereheld testen dan op allerhande soa ongein
MDMA, dat is een bestandsdeel uit XTC volgens mij.
Maar ik denk dat ik hem niet meer als relatie materiaal ga zien, iedereen heeft wel gelijk, 't is onzinnig om met zo iemand te gaan
niet geschoten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')