Je bedoelt dat jij wat slechter bent in het uit je duim zuigen van dat soort getallen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
Op je 19e 100 chickies gepaald hebben, ergens heb ik wel respect voor deze jochie.
Toen ik 19 was zat ik niet op dat getal, hell, nu ik 28 ben raak ik de 100 niet eens. Dus misschien moet ik beter leren playen, al dan niet beter leren liegen over mijn playen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij wat slechter bent in het uit je duim zuigen van dat soort getallen?
die vertelt hij mij, hij heeft iets raars in z'n hoofd en dat telt alles (het is echt creepy maar hij doet het ook als je met hem chill, dan verteld hij je aan 't einde van de dag hoe veel knuffels je hebt gegeven of hoevaak je een woord hebt gezegd ofzo), ik zie hem wss vavond of anders morgen weer, dus ik kijk even hoe het looptquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:03 schreef kippiedippie het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die getallen?
MDMA, dat is een bestandsdeel uit XTC volgens mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:01 schreef simmu het volgende:
wat voor dope gebruikte hij dan?
verder zou ik onder geen beding iets serieus met hem beginnen. hij's wellicht geschikt als vriend/neukertje om lol mee te hebben. geen idee of je daar aan toe bent. maar tis geen relatiemateriaal als ik het zo eens zie op die op.
edit. indien neukertje: altijd met condoom en laat je gereheld testen dan op allerhande soa ongein
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |