Maar ik ben geen echte turk. Ik vindt dit alleen een mooie vlag!!!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
Komt omdat je een Turk bent... Nee, geen discriminatie sst nee SST stil maar t is al goed...
Ga is een inburgeringscursus volgen ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef mytroen het volgende:
Ik was vannmiddag lekker in de tuin aan het zonnen terwijl ik in de zon lag las ik voor het vermaak een donaldduck boekje. Ons pa was in de tuin aan het werk en was het een en ander aan het priegelen. Met een knarsend geluid was dit best wel hinderlijk dus zette ik lekker drughouse vol12 op, lekker beat.
Mijn vader had voor dit gepriegel een vergrootglas nodig opzich geen probleem ware het niet dat hij hem zo neer heeft gelegt dat de zonnestralen precies door het vergrootglas gingen en het brandpunt zich precies op mijn stripverhaal bevond.
Toen ontstond er een brand in de tuin en dan versprijde zich razends snel over het droge gras.
Mijn vader reageeerde hier attenderent op door een poedelblusser op vuurhaart af te vuren, waardoor in ieder geval het halve gras maar weg was in plaats van de hele tuin in vuur en vlam zien weg te vagen.
Hierdoor was het halve gras verpulvert, dit tot groot ongenoegen van mijn moeder die de tuin altijd onderhield.
Klacht: Brand door een klein ding zoals een vergrootglas.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef mytroen het volgende:
[..]
Maar ik ben geen echte turk. Ik vindt dit alleen een mooie vlag!!!
Want regen en bewolking.quote:
Etc etc.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef mytroen het volgende:
Ik was vannmiddag lekker in de tuin aan het zonnen terwijl ik in de zon lag las ik voor het vermaak een donaldduck boekje. Ons pa was in de tuin aan het werk en was het een en ander aan het priegelen. Met een knarsend geluid was dit best wel hinderlijk dus zette ik lekker drughouse vol12 op, lekker beat.
Mijn vader had voor dit gepriegel een vergrootglas nodig opzich geen probleem ware het niet dat hij hem zo neer heeft gelegt dat de zonnestralen precies door het vergrootglas gingen en het brandpunt zich precies op mijn stripverhaal bevond.
Toen ontstond er een brand in de tuin en dan versprijde zich razends snel over het droge gras.
Mijn vader reageeerde hier attenderent op door een poedelblusser op vuurhaart af te vuren, waardoor in ieder geval het halve gras maar weg was in plaats van de hele tuin in vuur en vlam zien weg te vagen.
Hierdoor was het halve gras verpulvert, dit tot groot ongenoegen van mijn moeder die de tuin altijd onderhield.
Je kan beter de Brabantse vlag plaatsen hier, want ik gok dattie uit Brabant komt gezien ons papquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan beter de Brabantse vlag plaatsen hier, want ik gok dattie uit Brabant komt gezien ons pap
quote:
Ga eens een inburgeringscursus volgen ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ga is een inburgeringscursus volgen ofzo?
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Rythm het volgende:
[..]
Ga eens een inburgeringscursus volgen ofzo?
noobsquote:
Doormiddel van vlaggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef Linkiss het volgende:
Hoe is dit een flaggen topic geworden dan? :S
jazeker kan dat hier, vooral vlaggen van trukse afkomst worden gewaardeert hier.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef Averroes het volgende:
Is dit dat topic waar ik vlaggen kan plaatsen?
[ afbeelding ]
in mytroen topics reagerenquote:
Als dat vergrootglas op je boekje ligt, kan het brandpunt nooit op je boekje vallen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef mytroen het volgende:
war staat dat die op het boekje lag wtf zeg jij allemaal hij lag op zon muurtjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:10 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Als dat vergrootglas op je boekje ligt, kan het brandpunt nooit op je boekje vallen.
Verzonnen dus.
Slotje aub.
Jij kunt ook wel een cursusje gebruiken andersquote:Op maandag 9 mei 2011 21:40 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ga is een inburgeringscursus volgen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |