abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 21:00:14 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_96567192
De laatste tijd (of eigenlijk mijn hele leven al), slaap ik heel slecht. Als ik maar 1 geluidje hoor dan word ik al wakker.

Daarom had ik maar een paar oordopjes aangeschaft, om wat minder geluid te horen. MAAR ik heb het idee dat ik daardoor overdag beetje dovig ben, alsof overdag mijn oren dichtzitten (net als je gezwommen hebt en je oren vol water zitten).

Zou dat door die oordoppen kunnen komen? Dan stop ik er maar weer mee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_96567259
Ik slaap nu al 6 jaar met oordoppen en heb nergens last van.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_96567336
Ff volgen, ik kan namelijk ook niet meer zonder :X
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_96567437
Ik heb het ook een paar weken gedaan, maar ze zaten me niet echt lekker. Gebruik ze nu nog maar af en toe, werd af en toe ook gek van alle geluidjes veel te vroeg 's ochtends.

Tijdens het dragen voelde het idd wel eens alsof er water dwars zat o.i.d. Normaal gesproken verlies je volgens mij 's nachts ook gewoon wat oorsmeer, wat er nu dan gedurende een uur of 8 niet uit kan...
  maandag 9 mei 2011 @ 21:05:15 #5
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_96567555
quote:
5s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
De laatste tijd (of eigenlijk mijn hele leven al), slaap ik heel slecht. Als ik maar 1 geluidje hoor dan word ik al wakker.

Daarom had ik maar een paar oordopjes aangeschaft, om wat minder geluid te horen. MAAR ik heb het idee dat ik daardoor overdag beetje dovig ben, alsof overdag mijn oren dichtzitten (net als je gezwommen hebt en je oren vol water zitten).

Zou dat door die oordoppen kunnen komen? Dan stop ik er maar weer mee.
huisarts?
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 21:05:15 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_96567557
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Modus het volgende:
Ik heb het ook een paar weken gedaan, maar ze zaten me niet echt lekker. Gebruik ze nu nog maar af en toe, werd af en toe ook gek van alle geluidjes veel te vroeg 's ochtends.

Tijdens het dragen voelde het idd wel eens alsof er water dwars zat o.i.d. Normaal gesproken verlies je volgens mij 's nachts ook gewoon wat oorsmeer, wat er nu dan gedurende een uur of 8 niet uit kan...
Dat laatste klinkt wel logisch (en vies!). Misschien heeft iemand een tip voor echt goede? Ik heb nu een paar van Dealextreme voor 2 dollar of zo :') voor twee stel.

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef Che_ het volgende:

[..]

huisarts?
Daar liep ik de deur al plat de afgelopen tijd, dus ik dacht, eerst even naar ervaringen vragen ;)
niet zo tof doen
pi_96568248
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Dat laatste klinkt wel logisch (en vies!). Misschien heeft iemand een tip voor echt goede? Ik heb nu een paar van Dealextreme voor 2 dollar of zo :') voor twee stel.
Ik ook gewoon van die stukjes schuimrubber van Kruidvat. Je hebt ook dit soort dingen

Geen idee hoe die zitten. Ik vond de mijne ook niet lekker zitten als ik op mijn oor slaap (grootste gedeelte van de nacht geloof ik), dan werden ze er gevoelsmatig alleen maar verder ingeduwd ofzo. Ik zou gewoon iets willen als een soort stuk kauwgum zeg maar. :+.

Maar eh, nog beter is het om uit te vinden waarom je wat licht lijkt te slapen. :P.
  Moderator maandag 9 mei 2011 @ 21:16:25 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_96568355
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik ook gewoon van die stukjes schuimrubber van Kruidvat. Je hebt ook dit soort dingen

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Geen idee hoe die zitten. Ik vond de mijne ook niet lekker zitten als ik op mijn oor slaap (grootste gedeelte van de nacht geloof ik), dan werden ze er gevoelsmatig alleen maar verder ingeduwd ofzo. Ik zou gewoon iets willen als een soort stuk kauwgum zeg maar. :+.

Maar eh, nog beter is het om uit te vinden waarom je wat licht lijkt te slapen. :P.
Die linker zijn ongeveer wat ik heb.

En waarom ik licht slaap? Geen idee. Ik hoor gewoon alles, een vogeltje, de buren, regen die tikt op het balcon, noem maar op.

[ Bericht 12% gewijzigd door Karina op 09-05-2011 21:16:49 (quote fail) ]
niet zo tof doen
pi_96568653
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:14 schreef Modus het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Die linkse heb ik ook, maar je moet ze niet te diep in douwen. Ik doe ze nu wat minder diep, waardoor er misschien iets minder geluid wordt gedempt, maar het helpt wel :) Ze vallen dan wel vaker uit, maar dat vind ik juist fijn, dan lig ik niet de hele nacht met die dingen in m'n oren.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_96569980
Als je zo vaak draagt, kun je ze misschien beter laten aanmeten:

http://www.nachtrust.net/?gclid=CNfVxLfP26gCFQWFDgoduULZ6g
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
  maandag 9 mei 2011 @ 21:41:09 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96570243
Je drukt eventueel oorsmeer dieper je gehoorgang in, uitendelijk raakt de boel dan wel verstopt.
Misschein paar dagen druppelen met olie of lauwwarm water, en dan laten uitspuiten bij je huisarts?
  maandag 9 mei 2011 @ 21:43:22 #12
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96570396
ik kan ook al een aantal jaar niet meer zonder, helaas.
ik heb laatste een grote doos gekocht bij conrad; http://shop.conrad.nl/ger(...)ordopjes/832223.html
je kunt kiezen uit 2 maten; S of L, en ze komen netjes in een kartonnen doos, per paar verpakt in een zakje.

beste aankoop m.i., hoef ik niet meer die dure herriestoppers te kopen die nooit goed zitten, en kan er heul lang mee doen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')