10quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Hoeveel delen zullen we op eindigen?
17quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:09 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Hoeveel delen zullen we op eindigen?
Heb jij eigenlijk al gefitnesst?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef -tape- het volgende:
Echt geen zin. Ga zometeen eerst lunchen, daarna fitnessen. En daarna.. iets
marathon trekken bedoelde hij:7quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al gefitnesst?elke keer dat ik hier kijk ben jij online.
vind jij het ook al zo kut dat de nieuwe bangbus nog niet online is:(quote:
Dat is ie toch allang heb net gechecked!quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:03 schreef BaasD het volgende:
[..]
vind jij het ook al zo kut dat de nieuwe bangbus nog niet online is:(
Zal mijn schoolreglement straks eens van een laag stof ontdoenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:00 schreef AchmedJan het volgende:
In mijn schoolregelement staat dit.
Bij het centraal examens zijn rekenmachines die:
- ...
- ...
- alfanumeriek zijn (woorden, formules e.d. op het uitleesvenster zijn dus niet toegestaan)
niet toegestaan
Neequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al gefitnesst?elke keer dat ik hier kijk ben jij online.
Bronquote:4.4 de grafische rekenmachine
De meest recente toegestane grafische rekenmachines zijn:
- Casio FX-9750GII, CFX-9850Gplus, CFX-9850GBplus, fx-9860G/FX-9860GII of fx-9860G SD/FX-9860GII SD
- Hewlett Packard 38G of 39G+
- Sharp EL 9600, EL 9650 en EL 9900
- Texas Instruments 83, 83 plus, 84 of 84 plus silver edition
- Texas Instruments TI-Nspire, alleen de versie zonder CAS (de TI-Nspire CAS is niet toegestaan)
Oudere typen zijn ook toegestaan maar de kans bestaat dat sommige examenopgaven daarmee niet of
minder goed te maken zijn. De grafische rekenmachines genoemd in de Septembermededeling 2006 voldoen nog.
Verder geldt het volgende.
a. Een grafische rekenmachine mag tijdens het examen niet op het lichtnet worden aangesloten of met andere apparatuur worden verbonden.
b. Het is een kandidaat niet toegestaan tijdens het examen gebruik te maken van de grafische
rekenmachine van een andere kandidaat.
c. Het is niet toegestaan dat de kandidaat tegelijkertijd de beschikking heeft over twee grafische rekenmachines.
d. Het is niet nodig dat het geheugen van een grafische rekenmachine wordt gewist voor de aanvang van een zitting van het centraal examen.
quote:Grafische rekenmachines
De CEVO heeft onderzocht of het blokkeren of wissen van het geheugen van de grafische rekenmachine door de
school praktisch uitvoerbaar is. Dit is een extra handeling, die naar gebleken is goed, betrouwbaar en controleerbaar
kan worden uitgevoerd bij grafische rekenmachines van enkele meer recente types.
Voor de kandidaten die in 2009 starten in klas 4 havo en vwo (dus centraal examen havo 2011, en vwo 2012) geldt
in ieder geval nog de huidige regeling, met de huidige toegestane types grafische rekenmachines en zonder de eis
van een geblokkeerd of gewist geheugen.
Voor wiskunde, de natuurwetenschappelijke vakken en economie zijn op het havo en vwo nieuwe
examenprogrammas in ontwikkeling. In die nieuwe examenprogrammas blijkt meer behoefte aan vragen die zonder
deze aanvullende eis niet door de kandidaat maar door de grafische rekenmachine zouden worden beantwoord. Het
ligt in de bedoeling de aanvullende eis te stellen op het moment dat het eerste vernieuwde programma op het havo
centraal wordt geëxamineerd, en dan op het vwo een jaar later. Voorbeeld: ALS het nieuwe examenprogramma
economie voor het eerst in 2012 op het havo wordt geëxamineerd, DAN geldt (volgens de huidige voornemens)
vanaf het centraal examen 2012 dat op het havo alleen grafische rekenmachines met geblokkeerd/gewist geheugen zijn toegestaan bij alle vakken met de grafische rekenmachine als hulpmiddel, en is het blokkeren of wissen op het
vwo voor alle vakken met de grafische rekenmachine verplicht vanaf 2013 ook als de vernieuwde programmas in
2013 op het vwo nog niet centraal worden geëxamineerd.
Probeer het eens en laat weten op fok! Wat ze zeidenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:15 schreef yosander het volgende:
Er wordt niets vermeld over het dan wel niet hebben of gebruiken van 'spiekbriefjes'.
Wat en wiequote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Internepper het volgende:
[..]
Probeer het eens en laat weten op fok! Wat ze zeiden.
Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:22 schreef Internepper het volgende:
[..]
Oh je bedoelt op de grafische rekenmachine. Dat mag gewoon ja.
lieg nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:04 schreef Schermetje het volgende:
[..]
Dat is ie toch allang heb net gechecked!
Ik stuurde de vorige keer e-mails via de website. Je weet dat je klachten alleen serieus worden genomen als goede argumenten hebt?quote:
Is geen klacht maar een vraagquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik stuurde de vorige keer e-mails via de website. Je weet dat je klachten alleen serieus worden genomen als goede argumenten hebt?
O, laat maar. Vraag verkeerd gelezen. Dat overkomt me de laatste tijd best vaak. Nu maar hopen dat ik daar voor de examen van af ben..quote:
dit.quote:
Voor een deel true, helaas laat het werk van anderen nogal eens te wensen over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:54 schreef Internepper het volgende:
[..]
dit.
Eckte bazen profiteren van andere en laten het andere in hun rekenmachine zetten met zo'n kabeltje.
idd, alsof daar wat van af hangtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:00 schreef BaasD het volgende:
Als je het niet kent, helpt zo'n bestandje in je GR ook niet
Eckte bazen doen E&M met wiskunde B anders ben je een simpele mongulquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef Daev het volgende:
Weet niet hoe het zit bij de bčtavakken, maar als je E&M doet (voor de eckte bazen) heb je er inderdaad niks aan.
Kut ben een simpele mongulquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:04 schreef BaasD het volgende:
[..]
Eckte bazen doen E&M met wiskunde B anders ben je een simpele mongul
Schei is uitquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:09 schreef BaasD het volgende:
[..]
anale vernedering lijkt mij het beste:')
watquote:
wedden van wel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef Daev het volgende:
Weet niet hoe het zit bij de bčtavakken, maar als je E&M doet (voor de eckte bazen) heb je er inderdaad niks aan.
foto's van tjikka's maybequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
Ik zou niet weten wat ik in mijn rekenmachine zou moeten zetten.
als ik jou nu een respectt+reactie geef, krijk ik dan ook R&R back?quote:
Een paar geheugensteuntjes en formules zijn altijd handig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
Gooi dan maar heel je geheugen vol met spelletjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Dastan het volgende:
Uiteraard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:53 schreef BaasD het volgende:
[..]
als ik jou nu een respectt+reactie geef, krijk ik dan ook R&R back?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |